Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 12:12 
 

weet iemand waar ik alle hardstyle en hardcore livesets van defqon one 2009 kan vinden? [niet de australische setjes dus!]
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

www.hardtraxx.nl ? :P

Je klikt op zoeken staat onder merchandise, dan tik je defqon 1 in. effe Aanklikken welk forum, hardstyle dus. en dan Nog effe aanklikken enkel Titels, effe scrollen en je hebt ze ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2009 23:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alles van de main van dit jaar staat er toch op? Hardcore denk ik dat je weinig succes zult hebben voor zover ik weet is enkel de mainstage vrijgegeven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2009 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Alles van de main van dit jaar staat er toch op? Hardcore denk ik dat je weinig succes zult hebben voor zover ik weet is enkel de mainstage vrijgegeven ;)

Onzin. Er zijn elke zondag 4 sets gedraaid. Daar zit echter niet altijd hardcore bij. Ik zou gewoon even zoeken. Maar meer is er ook niet te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2009 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

search.php?keywords=defqon+1+&terms=all&author=&fid%5B%5D=4&sc=1&sf=titleonly&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken

Alle defqon setjes die we hebben :) Kiezen maar! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2009 11:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
SoundTunerZ schreef:
Alles van de main van dit jaar staat er toch op? Hardcore denk ik dat je weinig succes zult hebben voor zover ik weet is enkel de mainstage vrijgegeven ;)

Onzin. Er zijn elke zondag 4 sets gedraaid. Daar zit echter niet altijd hardcore bij. Ik zou gewoon even zoeken. Maar meer is er ook niet te vinden.


Ja dat bedoel ik vergeten dr bij te zetten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 14:23 
 

khad ze al
al lang
Forumoverzicht » Livesets » Gezocht