Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 13:38 
 
Hardtraxx Addict

Track(s): Skrillex & Damian Marley - Make It Bun Dem (Kid Morbid Bootleg)

Download:

Bron: Angerfist Twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begint angerfist ook al pop plaatjes te bootlegguhn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 18:09 
 

Angerfist: afgeschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 19:47 
 
Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Angerfist: afgeschreven.


comment slaat nergens op :P hij gebruikt toch bewust het alias van kid morbid waar hij over het algemeen wat rustigere, vrolijkere plaatjes op released. Angerfist heeft in het verleden ook hardstyle gemaakt dus zoudie allang afgeschreven moeten zijn volgens die logica :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 19:53 
 

Ja prima, maar ga niet tracks bootleggen van popmuziek, want dan ben je heel fout bezig vind ik. Maak toch zelf track man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ja prima, maar ga niet tracks bootleggen van popmuziek, want dan ben je heel fout bezig vind ik. Maak toch zelf track man.

Jank niet, dit is best goed :P
En bootlegs zijn meestal gewoon vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 20:13 
 
Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Ja prima, maar ga niet tracks bootleggen van popmuziek, want dan ben je heel fout bezig vind ik. Maak toch zelf track man.


hoor anders weinig pop terug in de versie van kid morbid :P hoor gewoon een hardcore track met wat elementen van make it bun dem erin...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ja prima, maar ga niet tracks bootleggen van popmuziek, want dan ben je heel fout bezig vind ik. Maak toch zelf track man.


Art of Fighters - In For The Kill...vind ik toch echt een vette track :P Bootlegs zijn niet per definitie kut. Noisia & Mayhem ft. KRS One - EXODUS (Negative A DJ Tool) is bijvoorbeeld ook een gruwelijk vette track :P

Overigens vind ik deze niet heel bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 20:32 
 

Ja dat is waar die van Aof vind ik best vet. Deze gaat nog wel maar het idee dat erachter zit vind ik niet zo geweldig. Ik heb het idee dat Angerfist teveel bezig is met populair zijn, of zit ik dan fout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 20:37 
 
Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Ja dat is waar die van Aof vind ik best vet. Deze gaat nog wel maar het idee dat erachter zit vind ik niet zo geweldig. Ik heb het idee dat Angerfist teveel bezig is met populair zijn, of zit ik dan fout?


Als je naar zijn buckle up and kill ep kijkt denk ik wel dattie heel populair wil overkomen ja [/sarcasme]:P en het is ook nog altijd "kid morbid bootleg" en geen "angerfist bootleg" niet iedereen linkt kid morbid meteen naar angerfist ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 20:48 
 

Ja ok daar heb je wel gelijk in. Ik kan ook nog wel van zijn muziek genieten, maar ik hoop gewoon dat hij niet als maar commerciƫler wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 20:55 
 
Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Ja ok daar heb je wel gelijk in. Ik kan ook nog wel van zijn muziek genieten, maar ik hoop gewoon dat hij niet als maar commerciƫler wordt.


het lijkt me onwaarschijnlijk dat angerfist dezelfde richting als endymion evil activities etc. opgaat, lijkt me niet dat danny daar het type voor is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat hij zijn stijl wel blijft behouden en zich zeker niet zal wagen aan zang in z'n tracks. Hij is immers al de grootste Hardcore artiest in Nederland - al zit Endymion niet ver van hem af lijkt me - en is in feite al behoorlijk commercieel. Alleen op een andere wijze dan Endymion en kompanen.

Saaie bootleg trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hellblazer schreef:
Denk dat hij zijn stijl wel blijft behouden en zich zeker niet zal wagen aan zang in z'n tracks. Hij is immers al de grootste Hardcore artiest in Nederland - al zit Endymion niet ver van hem af lijkt me - en is in feite al behoorlijk commercieel. Alleen op een andere wijze dan Endymion en kompanen.


Als ik naar de DJ Mag lijsten kijk, mag geen hardcore act de teennagels van Danny knippen. Denk overigens dat Evil Activities in populariteit nog boven Endymion staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 01:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Minder zeiken.

Lekkere plaat dit. :)
Goeie kick voor angerfist zn doen.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Gratis tracks