Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Track(s): Deepack & Adaro - When The Time Is Right

Download:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 01:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoopte met al mijn kunnen 'geen anti, geen anti, geen anti..'.:thumbdown:

Edit: Nog even in een nuchtere toestand geluisterd. Die melodie heeft drive genoeg om er een gigantisch vette climax van te maken. Die anti die ze nu gemaakt hebben kan prima als intro-outro gebruikt worden, maar alsjeblieft.. Heb je zoveel potentie voor een ontzettend dikke plaat mét melodie, drive, degelijke kicks etc, gooi je er een zaaddodende anti in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 12:46 
 
Hardtraxx Addict

Zoals gewoonlijk weer een anti.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten een paar noten tussen die de melodie net verrot maken. Jammer van de anti ook verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Zitten een paar noten tussen die de melodie net verrot maken. Jammer van de anti ook verder


Tering, inderdaad zeg! misschien moet ik hem wat vaker horen, maar op eerste gehoor klinkt het echt tering scheel :P

Enorm saaie anti ook, dit soort geluiden hebben we toch al 100.000 x gehoord in 2013/14 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen op een tweede climax, want het klinkt best vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 20:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker



Citaat:
We will giveaway this bootleg very soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Vette melodie :thumbup: einde comment..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die het eerste stuk met de choirs en strings een beetje op ieders eerste Fruity Loops project vind lijken?

Edit: na alles te hebben geluisterd moet ik ook toegeven dat het niet helemaal lekker klinkt. Neigt naar vals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 12:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
Ben ik de enige die het eerste stuk met de choirs en strings een beetje op ieders eerste Fruity Loops project vind lijken?


Wtf :lol: Nee dat was ook echt serieus mijn eerste gedachte xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 12:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was er maar een degelijk werkende manier om tracks met anti's te boycotten :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
Ben ik de enige die het eerste stuk met de choirs en strings een beetje op ieders eerste Fruity Loops project vind lijken?

Edit: na alles te hebben geluisterd moet ik ook toegeven dat het niet helemaal lekker klinkt. Neigt naar vals.


Wat erg dit :lol: Ongelofelijk maar waar, de volledige versie is nog erger dan het eerst was. Wat een stuk verdriet van muziek dit. Hoe krijgen twee van zulke grote namen dit samen voor elkaar?

"They call themselves producers, the Fruity Looping losers"
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet al te best deze. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan er echt met de kop niet bij dat deze stijl nog steeds zo populair is. Hoe kan het dat mensen dit soort tracks blijven accepteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop altijd dat Adaro weer eens met een leuk nummer komt, maar ik word toch iedere keer meer teleurgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opbouw in de melodie loopt inderdaad niet helemaal lekker, dus wat dat betreft niet zo erg dat er twee keer een anti gebruikt wordt xd
Verder niet heel erg onder de indruk van de plaat. Avenged Sevenfold vocals lenen zich volgens mij enorm goed voor hardstyle-platen, maar dat mag dan wel wat beter uitgevoerd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 19:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks