Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 13:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En terecht, oprotten met dat zachte gedoe.

Zulke dingen moeten simpelweg gewoon afgestraft worden. Hij had dit zelf al lang aan zien kunnen komen. Ooit komt iemand er achter. Net een kind die z'n moeder creditcard jat om stiekem dingetjes in een app te kopen. Men komt er toch wel achter.

Hoewel zijn platen goed zijn, blijkbaar met een rede dus laten we dat niet vergeten. Moet hij zelf maar door het stof bijten en het over zoveel jaar weer proberen. Als de repercussies licht waren dan wordt het zo weer gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 13:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Rick B schreef:
Vind het wel sneu. Ik heb goed contact gehad met een ''naaste'' van Energyzed en het verhaal is toch best rot als je er de echte details van weet. Die ga ik hier btw niet delen, persoonlijk materiaal. Ergens hoop ik daarom wel dat deze jongen onder een andere naam terugkomt.

Wat betreft de track: Gewon een heerlijke stukje muzikaal genot en een passende titel voor het hele drama dat is voorgekomen.


Klinkt misschien arrogant oid, maar ik kan totdat Energyzed het 'echte verhaal' post, dat 'echte verhaal' gedoe niet serieus nemen. Als hij z'n Energyzed project moet stoppen vanwege dit allemaal, waarom zou hij dan niet gewoon eerlijk zijn en de waarheid posten? Echte verhaal, details blabla.. ik zou het niet kunnen hoor, de werkelijkheid zelf weten, m'n carriere moeten stoppen door een nepverhaal te posten en iedereen die me haat terwijl die haat nergens op gebaseerd is en op elk moment de waarheid kunnen posten en m'n carriere weer oppakken, maar dat gewoon niet doen. >.<


Ik hoop dat je begrip kan hebben voor het feit dat ik nog geen duidelijke uitleg heb gegeven over de gehele situatie, vooral omdat er veel persoonlijke problemen bij komen kijken en ik vind dat het grote publiek hier (nog) niets van af hoeft te weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Energyzed schreef:
OutsideSpacer schreef:
Rick B schreef:
Vind het wel sneu. Ik heb goed contact gehad met een ''naaste'' van Energyzed en het verhaal is toch best rot als je er de echte details van weet. Die ga ik hier btw niet delen, persoonlijk materiaal. Ergens hoop ik daarom wel dat deze jongen onder een andere naam terugkomt.

Wat betreft de track: Gewon een heerlijke stukje muzikaal genot en een passende titel voor het hele drama dat is voorgekomen.


Klinkt misschien arrogant oid, maar ik kan totdat Energyzed het 'echte verhaal' post, dat 'echte verhaal' gedoe niet serieus nemen. Als hij z'n Energyzed project moet stoppen vanwege dit allemaal, waarom zou hij dan niet gewoon eerlijk zijn en de waarheid posten? Echte verhaal, details blabla.. ik zou het niet kunnen hoor, de werkelijkheid zelf weten, m'n carriere moeten stoppen door een nepverhaal te posten en iedereen die me haat terwijl die haat nergens op gebaseerd is en op elk moment de waarheid kunnen posten en m'n carriere weer oppakken, maar dat gewoon niet doen. >.<


Ik hoop dat je begrip kan hebben voor het feit dat ik nog geen duidelijke uitleg heb gegeven over de gehele situatie, vooral omdat er veel persoonlijke problemen bij komen kijken en ik vind dat het grote publiek hier (nog) niets van af hoeft te weten.


Komt er dan misschien een moment dat je het wel naar buiten brengt? Of voor de geinteresseerden via PM of FB bericht? Ik snap gewoon alsnog niet zo goed dat je ermee kunt leven dat veel mensen dan een verdraaid beeld vd werkelijkheid hebben (in jouw nadeel).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 16:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En terecht, oprotten met dat zachte gedoe.

Zulke dingen moeten simpelweg gewoon afgestraft worden. Hij had dit zelf al lang aan zien kunnen komen. Ooit komt iemand er achter. Net een kind die z'n moeder creditcard jat om stiekem dingetjes in een app te kopen. Men komt er toch wel achter.

Hoewel zijn platen goed zijn, blijkbaar met een rede dus laten we dat niet vergeten. Moet hij zelf maar door het stof bijten en het over zoveel jaar weer proberen. Als de repercussies licht waren dan wordt het zo weer gedaan.


Ja, want Energyzed is de enige van de twee die veel hulp heeft gehad... Beide artiesten hadden goede tracks (wellicht vanwege de reden waar jij op doelt), maar bovenal omdat ze allebei talent hebben en herkennen wat goed klinkt en wat niet. Techniek is te leren, creativiteit nauwelijks.

En om even in te haken op de eerste alinea, wij (het publiek) kennen de waarheid niet en baseren een oordeel op basis van een bericht. Foute dingen dienen bestraft te worden door de partijen die er slachtoffer van zijn. Dan praat je over labels, een bepaald groepje artiesten en misschien een enkele organisatie. Iemand afbranden tegenover meer dan 100.000 volgers gaat mij te ver in ieder geval...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 08:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Atmozfears is een vies mannetje. Bah!

Los daar van: Geweldige, helaas laatste, track van Energyzed! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon een fking lekkere plaat dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 11:51 
 
Hardtraxx Newbie

Re-vamp schreef:
TheJoker schreef:
Atmozfears is een vies mannetje. Bah!

Los daar van: Geweldige, helaas laatste, track van Energyzed! :love:


Aangezien we het verhaal nog niet van 2 kanten hebben gehoord mogen we dit eigenlijk helemaal niet beoordelen. Toch vind ik de zet van Tim helemaal niet slim. Ze hebben met z'n 2-en dusdanig veel geproduceerd dat 'ie wel kan zeggen dat Energyzed "zijn" kicks heeft gejat, maar wat als het juist andersom is? Want het kan niet zo zijn dat ze met z'n 2 nooit een kick hebben ontwikkeld. Stel dat Atmozfears bijvoorbeeld jaloers begon te worden omdat Energyzed harder dan Tim begon te lopen qua ontwikkeling dan is Atmozfears uiteraard in het voordeel gezien zijn rep t.o.v. Energyzed. Hoop iig dat 'ie wel blijft produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer dat dit zo heeft moeten lopen.. Had graag nog wat nummers van je gehoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg vette track, jammer dat het energyzed project zo tot zijn einde is gekomen, kon zijn stijltje wel waarderen :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks