Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klink op zicht niet echt verkeerd maar don't f*ck with Dash Berlin!!! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind hem nog wel ok, heb al slechter gehoord, maar ook al pak beter :)
Tussen in dus, daarom niet verkeerd als free! Gaat mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 15:47 
 
Donateur

Ik ben is benieuwd, even downloaden dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat de intro sound zo saai is (en gebruikt wordt) en dat de climax kick écht heel fout klinkt. Zit namelijk wel potentie in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 18:02 
 
Hardtraxx Newbie

Bah , wat ben jij een arrogant mannetje zeg.
Wil je zeggen dat jou raw inc. zo speciaal is?
Jullie kicks zo geweldig zijn ?, Dit klinkt een stuk professioneler dan jullie werk.
Je hebt echt overal kritiek op dat valt me heel erg op. En stoor ik me mateloos aan.
Beter hou je je gewoon stil, zoals Showey wel doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het ook niet zo bizonder meer dat raw-inc Nadat Timo is weg gegaan doet me helemaal niks meer!

Ontopic nette gratis track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kritiek geven heeft toch niks met Raw Inc. te maken?
Wij ontvangen ook graag kritiek, daar kun je tenminste wat mee :O
Kan zeggen deze track is goed/slecht maar daar heeft Hardstruction weinig aan?
Misschien kan iemand mij via Pbericht eens even uitleggen waarom er zo'n Raw Inc. haat is (volgens mij vinden mensen het gewoon leuk om te haten :P ) want ik begrijp er niks van, wij doen ook ons best :D

Misschien dat Tony-T wat arrogant over komt, maar link dat dan niet meteen naar Raw Inc. a.u.b...

Delcone schreef:
Nadat Timo is weg gegaan doet me helemaal niks meer!

Dat is nogsteeds onzin.

Over de track:
Lekkere introkicks, sound in de intro wat saai en simpel, speel daar iets meer mee. Synth in climax is lekker, kick juist weer niet, maar Dash Berlin gebruiken kun je echt niet maken! Sorry ik vind het geen toptrack, maar wel goeie sound. Beste van Hardstruction wat ik tot nu toe gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TonyT schreef:
Jammer dat de intro sound zo saai is (en gebruikt wordt) en dat de climax kick écht heel fout klinkt. Zit namelijk wel potentie in.

Om nou te zeggen dat de kick echt heel slecht is vind ik ook weer overdreven. Overigens klinkt die van jullie ook niet veel beter. :') Imo is de kick best goed eigenlijk. Iedereen heeft een andere smaak en er is geen 'goed of fout' dus om nou te zeggen dat ie fout klinkt tjah..
Verder ben ik het ook wel met D-Raw eens dat je hier vooral komt om andere mensen te kleineren en op te scheppen over hoe goed jullie zelf wel niet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstruction vond ik heel interessant toen met die Tool-remake. Komt bij hem echt wel wat moois uit met regelmaat. even luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
TonyT schreef:
Iedereen heeft een andere smaak en er is geen 'goed of fout' dus om nou te zeggen dat ie fout klinkt tjah..

Hij spreekt toch een mening uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 21:00 
 
Hardtraxxer

RobertV schreef:
TonyT schreef:
Jammer dat de intro sound zo saai is (en gebruikt wordt) en dat de climax kick écht heel fout klinkt. Zit namelijk wel potentie in.

Om nou te zeggen dat de kick echt heel slecht is vind ik ook weer overdreven. Overigens klinkt die van jullie ook niet veel beter. :') Imo is de kick best goed eigenlijk. Iedereen heeft een andere smaak en er is geen 'goed of fout' dus om nou te zeggen dat ie fout klinkt tjah..
Verder ben ik het ook wel met D-Raw eens dat je hier vooral komt om andere mensen te kleineren en op te scheppen over hoe goed jullie zelf wel niet zijn.


waar slaat dat op!
ze geven gewoon kritiek die ze bruikerbaar moeten stellen!
ik vind de intro ook goed, zoals hun zeggen.
Maar hoe je het ook went of keert die kick in de climax komt er echt niet mooi uit!
waar zie je hun zeggen: Wij zijn zo goed en jullie niet!
dit gehaat slaat nergens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deviate schreef:
RobertV schreef:
TonyT schreef:
Jammer dat de intro sound zo saai is (en gebruikt wordt) en dat de climax kick écht heel fout klinkt. Zit namelijk wel potentie in.

Om nou te zeggen dat de kick echt heel slecht is vind ik ook weer overdreven. Overigens klinkt die van jullie ook niet veel beter. :') Imo is de kick best goed eigenlijk. Iedereen heeft een andere smaak en er is geen 'goed of fout' dus om nou te zeggen dat ie fout klinkt tjah..
Verder ben ik het ook wel met D-Raw eens dat je hier vooral komt om andere mensen te kleineren en op te scheppen over hoe goed jullie zelf wel niet zijn.


waar slaat dat op!
ze geven gewoon kritiek die ze bruikerbaar moeten stellen!
ik vind de intro ook goed, zoals hun zeggen.
Maar hoe je het ook went of keert die kick in de climax komt er echt niet mooi uit!
waar zie je hun zeggen: Wij zijn zo goed en jullie niet!
dit gehaat slaat nergens op

hier ook alweer dat ALLES KUT, ENTER. sfeertje, gebeurt veel tegenwoordig dat gehaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
hier ook alweer dat ALLES KUT, ENTER. sfeertje, gebeurt veel tegenwoordig dat gehaat xd

Ik snap echt niet dat mensen die kritiek opvatten als arrogantie... ik haat hier niemand, maar toch komt het zo over :P :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 21:21 
 
Hardtraxxer

belachelijk, ik vind de track toch niet slecht?
geef alleen maar 2 punten die ik iets minder vind!
dat heb ik met sommige proffesionele tracks ook hoor.

van mij hoeft het niet zo :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat the fuck gebeurd hier joh? Ik geef een mening als Tony-T (Wie heeft het hier over Raw inc? wat heeft dat er in godsnaam mee te maken?).

En kritiek heeft niets met arrogantie te maken, ik MAG dit niet slecht vinden ofso? :sick:

Citaat:
Verder ben ik het ook wel met D-Raw eens dat je hier vooral komt om andere mensen te kleineren en op te scheppen over hoe goed jullie zelf wel niet zijn.

WOW WOW WOW. Ik spreek hier NOOIT over raw inc, wat een belachelijke opmerking joh. Daarnaast kleineer ik niemand maar vind de track gewoon niet goed. Ik zeg vaker dat het goed is dan het tegenovergestelde, maar dat lees je dan zeker niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 22:16 
 
Hardtraxx Newbie

kritiek is goed, maar hoe TonyT het soms overbrengt komt het niet over al kritiek.
maar meer als kapsones. want vind hem sowieso al een stoertje.
en deviate, jij bent gewoon beetje kontje aan het likken, want overal waar iets over raw inc gezegt word,
ga jij lopen verdedigen of wat dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 22:18 
 
Hardtraxxer

weetje hoe dat komt?
omdat ik toevallig ook deel uit maak van raw inc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Misschien kan iemand mij via Pbericht eens even uitleggen waarom er zo'n Raw Inc. haat is (volgens mij vinden mensen het gewoon leuk om te haten :P ) want ik begrijp er niks van, wij doen ook ons best :D

Er zijn hier gewoon een paar gebruikers die steeds blijven doorgaan terwijl het er niks mee te maken heeft zoals nu. Ik praat helemaal niet uit raw inc dus waarom moeten ze daar over beginnen? Beetje jammer ook dat ik meteen als arrogant wordt gezien want wie mij kent weet dat ik dat absoluut niet ben, sterker nog...ik haat 't. Als dat zo overkomt is dat fout, niet zo bedoelt en enkel opbouwend hoor... :( D-raw zal wel ergens mee zitten ofso, beetje maf dit..
Citaat:
Iedereen heeft een andere smaak en er is geen 'goed of fout' dus om nou te zeggen dat ie fout klinkt tjah..

Maar natuurlijk! Dat is absoluut zo, maar ik spreek toch vanuit mezelf dus is het mijn mening, niet die van een ander? Naar mijn mening klinkt het gewoon wat fout, hoef je het echt niet mee eens te zijn anders wordt het ook maar saai toch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 22:22 
 
Hardtraxxer

@deviate... ja, dat wisten we al wel.. maar ipv dat je wat meer accepteert, ga je toegeven dat je je eigen werk verdedigt terwijl ook jij weet dat het veel beter kan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 22:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Luxion schreef:
jij weet dat het veel beter kan ;)

We hebben ons oude werk weggegeven ;) Stay tuned lol, we weten inderdaad dat het beter moet en daar hebben we 't laatste half jaar aan gewerkt. Maar wtf dit topic gaat over Hardstruction :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 22:27 
 
Hardtraxxer

@luxion, het kan altijd en het wordt ook steeds beter, maar ik ben het wel eens met de dingen die tony en showey zeggen. hoeft niet altijd zo te zijn maar vaak wel,
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 22:31 
 
Hardtraxxer

ehm ja stay tuned.. wat ik in het eigen productieforum hoor kan dus wel beter naar mijn mening.. maargoed beter gaan we on topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 23:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind hem lekker, leuke free releases :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 00:13 
 
Hardtraxx Veteran

ik pak hem niet mee ik vind hem net niet goed genoeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 01:33 
 
Hardtraxxer

jezus wat een discussie hierzo.. -.-'
Vverder de track, vind hem wel oke.. het is niet een track die me echt aanspreekt.
Maar ik kan er mee door.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks