Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
''Wat een stomme track, dit is echt geforceerd raw/hard'', dat is 1 van die argumenten waar ik nog steeds niet bij kan. Als je met zo'n argument komt, dan vind ik dat geforceerd kritiek leveren. Tuurlijk is het hard en raw, dat is ook de bedoeling als je een rauwe track maakt, je maakt echt geen track om er daarna achter te komen ''Hey, dit is helemaal geen mainstream, hij is eigenlijk best wel hard, oeps per ongeluk.'' En alsof producers tijdens het maken van zo'n track als deze binnen de lijntjes gaan werken. Dat ze tegen elkaar zeggen ''Niet te hard he!''. Het is altijd geforceerd, omdat een producer daar zit met een idee, ze maken zo'n track echt niet met de ogen dicht en vingers in de oren. Lijkt me. En dit keer was het idee er om een pure, duistere plaat te maken, hoe kan dat nou geforceerd zijn? Als dat het idee is van de producer.

Dan denk ik dat je het argument niet goed begrijpt. Een track hoeft niet persé hard of zacht te zijn, maar moet "natuurlijk" aanvoelen. Het voelt een beetje alsof men van te voren had besloten een absurd harde track te maken, maar dat het eigenlijk net niet werkt, het "natuurlijke" gevoel lijkt er een beetje af. Geforceerd is dus wat mij betreft het goede woord. "Hard om het hard" zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
maar moet "natuurlijk" aanvoelen


Wie bepaald dat? :innocent:

Misschien zijn er ook mensen die van 'geforceerde' tracks houden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Khadber schreef:
maar moet "natuurlijk" aanvoelen


Wie bepaalt dat? :innocent:

Misschien zijn er ook mensen die van 'geforceerde' tracks houden..

En dat zijn dan dus mensen die niet doorhebben wanneer een nummer geforceerd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Khadber schreef:
maar moet "natuurlijk" aanvoelen


Wie bepaald dat? :innocent:


Mensen die wel weten dat het bepaalt is ;)

Probleem wat ik juist met de track heb, is dat hij niet hard genoeg is voor hoe hij over wil komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 12:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Schoot spontaan in de lach bij het horen van die kicks. Nee dit is echt drie keer niks xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Gehele preview kippenvel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ordinary Joe schreef:
Brainweavers schreef:
Khadber schreef:
maar moet "natuurlijk" aanvoelen


Wie bepaalt dat? :innocent:

Misschien zijn er ook mensen die van 'geforceerde' tracks houden..

En dat zijn dan dus mensen die niet doorhebben wanneer een nummer geforceerd is.

Hoe kan je het nou niet doorhebben wanneer een nummer geforceerd is, maar wel van geforceerde tracks houden? Als je weet dat je van geforceerd houdt, dan heb je blijkbaar gewoon door wat geforceerd is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Maximize schreef:
Gehele preview kippenvel (ondanks dat de kicks niet geweldig zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 18:42 
 
Hardtraxxer

Klinkt redelijk dit, ben benieuwd wat ze op Q-base te bieden hebben. Ik zie dat ze al gedraaid hebben op Dreamfields en Wish, iemand die daar tracklists van heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 23:18 
 
Hardtraxx Elite

MrBunni schreef:
Klinkt redelijk dit, ben benieuwd wat ze op Q-base te bieden hebben. Ik zie dat ze al gedraaid hebben op Dreamfields en Wish, iemand die daar tracklists van heeft?

Stelde niet heel veel voor.. Kan me niet meer zo goed herinneren wat ze precies draaiden.
Satana, pattern2 en unleashed zijn de enige platen die ik zeker weet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 00:10 
 
Hardtraxx Veteran

MrBunni schreef:
Klinkt redelijk dit, ben benieuwd wat ze op Q-base te bieden hebben. Ik zie dat ze al gedraaid hebben op Dreamfields en Wish, iemand die daar tracklists van heeft?


http://lsdb.nl/set/139200/moridin-q-bas ... 08-13.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 08:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q-base promomix heeft niks met Moridin te maken, is vanuit The Magic Show zelf :)

Op WiSH had iemand een tracklijst bijgehouden op PF:

Moridin - Skywards
Tartaros &­ Juized - The Dungeon (?? Remix)
The Machine &­ Chris One - The Forsaken Lands..­
B-Front &­ Frequenerz - Delusion
ID
The Geminizers - Eternal Bliss
E-Force &­ Luna - Crucifix
ID
Jajox - Satana
Solutio &­ The I's - Mistress
ID
Moridin - ID
Moridin - Unleashed
M2 Society - Chronic Dissorder
ID
Mad Dog - Agony
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me ook nog herrineren dat Evil Activities - Quiet Dedication (Neophyte & Tha Playah Remix) werd gedraaid op WiSH.

En volgens mij ook nog Angerfist - Broken Chain (Mad Dog Remix), maar dat weet ik niet 100% zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 15:20 
 
Hardtraxxer

Gevarieerd lijstje, al zitten er genoeg nummers tussen die je door de loop van de dag sowieso nog wel gaat horen.
Ben niet zo fan van de hardcore op het einde, tenzij ze als (één na) laatste in de hangar draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 18:25 
 
Hardtraxxer

Kei moi nummer, beste van tms denk k wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 12:15 
 

Alle onzin weer even opgeruimd. De kinderen kunnen beter buiten gaan spelen, want de volgende krijgt een officiële waarschuwing. Vanaf nu ON-TOPIC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 01:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Alle onzin weer even opgeruimd. De kinderen kunnen beter buiten gaan spelen, want de volgende krijgt een officiële waarschuwing. Vanaf nu ON-TOPIC.


Als je problemen hebt met het feit dat sommigen willen bijdragen tot een open constructief gesprek binnen een bepaald topic, dan leg ik de onzin liever in jouw kamp. Desalniettemin wordt er inderdaad veel off-topic geluld maar dat krijg je vrij snel op een forum. Als je alles in hokjes moet steken, kan je net zo goed het hele onderscheid in topics afschaffen.

OT: na enkele keren geluisterd te hebben, blijf ik het een heel simpele en zwakke plaat vinden om je als 'Moridin' kenbaar te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 11:48 
 

Deenite schreef:
Fekete schreef:
Alle onzin weer even opgeruimd. De kinderen kunnen beter buiten gaan spelen, want de volgende krijgt een officiële waarschuwing. Vanaf nu ON-TOPIC.


Als je problemen hebt met het feit dat sommigen willen bijdragen tot een open constructief gesprek binnen een bepaald topic, dan leg ik de onzin liever in jouw kamp. Desalniettemin wordt er inderdaad veel off-topic geluld maar dat krijg je vrij snel op een forum. Als je alles in hokjes moet steken, kan je net zo goed het hele onderscheid in topics afschaffen.

OT: na enkele keren geluisterd te hebben, blijf ik het een heel simpele en zwakke plaat vinden om je als 'Moridin' kenbaar te maken.


Eens met off-topic en on-topic stukje. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Alle onzin weer even opgeruimd. De kinderen kunnen beter buiten gaan spelen, want de volgende krijgt een officiële waarschuwing. Vanaf nu ON-TOPIC.


Begin jij nou ook al :') Dacht eerst dat Khadber had gepost,

OT: Wordt deze plaat daadwerkelijk gereleased (en dan samen met Skywards) of blijft deze exclusief?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 11:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hee deze screech kwam er bij mij ook uit toen ik het voor t eerst probeerde ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat gaat er met deze plaat gebeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 00:34 
 
Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
Wat gaat er met deze plaat gebeuren?

Op Q-Base hadden ze een "vocal" opgenomen die het publiek moest roepen (hetzelfde als toen bij XQ NC (waar nooit meer iets mee is gedaan)). Ik denk dat deze ooit gereleased wordt samen met dus die andere / nieuwe ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 00:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat is er geroepen op XQ NC dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 01:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gemiste kans. De screech en break zijn vet maar de kicks komen, ook live, absoluut niet over. Naar mijn mening toch het belangrijkste element. Helaas. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 01:42 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wat is er geroepen op XQ NC dan?

Heeeeee-hooooooooo heeeeee-hooooo xd
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks