Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track(s): Prefix & Density - Your World

Download: https://www.dropbox.com/sh/m75do2hrplbkmt5/AAAC6ck1eURTpFzQm9NmkLg3a?dl=0
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Geweldige plaat, ging echt heerlijk gister :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette plaat :drool: Hele set was genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt goed! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer, dacht dat ze meer de euforische kant op zouden gaan. Hier niet veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 07:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt erg vet zeg! Wel doet het me enorm denken aan de stijl van B-Front, niet de collab toevallig?

Kaasstaaf schreef:
Jammer, dacht dat ze meer de euforische kant op zouden gaan. Hier niet veel aan.

Behoorlijk vervelend ja die veelzijdige producers.

Wat ik me overigens afvraag @Paul: waarom haal je de hele tijd 'bron' bewust weg uit het template?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Wat ik me overigens afvraag @Paul: waarom haal je de hele tijd 'bron' bewust weg uit het template?


Niet echt een bewuste reden voor eigenlijk. Als ik een bron heb die je op op internet kan vinden zet ik hem er altijd we bij, maar die heb ik niet altijd. En om nou alles voor mezelf te houden vind ik ook weer zo wat. Dit is overigens 100% Prefix & Density - Your World.

Speciaal voor jou de bron: P&D. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Dit klinkt erg vet zeg! Wel doet het me enorm denken aan de stijl van B-Front, niet de collab toevallig?


Volgens mij staat deze nog altijd op de planning maar zijn ze hier nog niet mee bezig geweest.
Klinkt overigens weer veelbelovend, hopen dat 2016 echt het jaar wordt dat ze de volgende stap maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:

Kaasstaaf schreef:
Jammer, dacht dat ze meer de euforische kant op zouden gaan. Hier niet veel aan.

Behoorlijk vervelend ja die veelzijdige producers.


Je raakt me.. :cry:
Verder nog iets nuttigs te brengen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 12:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
pim0412 schreef:

Kaasstaaf schreef:
Jammer, dacht dat ze meer de euforische kant op zouden gaan. Hier niet veel aan.

Behoorlijk vervelend ja die veelzijdige producers.


Je raakt me.. :cry:
Verder nog iets nuttigs te brengen?


Zover ik weet is er nooit direct gezegd dat we de euforische kant op zouden gaan, ligt er ook aan wat je definitie is van "euforische" hardstyle.
We maken "gewoon" hardstyle naar onze eigen smaak, soms wat lomper, soms met wat meer gevoel er in.
We zijn zoals de meeste weten bezig met een album, waarbij we net als in onze sets een bepaalde opbouw willen hebben.
Er zullen verschillende type tracks komen de komende tijd, voor ieder wat wils! :D

P.s. dit is niet de collab met B-front, die gaat er komen, de vraag is alleen wanneer deze af is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk en aardig hoor, maar neemt niet weg dat ik deze track niks vind :P
En 'dacht' is misschien een verkeerde woordkeuze. Had misschien 'hoopte' moeten gebruiken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Density schreef:
Er zullen verschillende type tracks komen de komende tijd, voor ieder wat wils! :D

Heerlijk dat jullie zo variërend blijven produceren, ben erg benieuwd! :D

Paultheone schreef:
Niet echt een bewuste reden voor eigenlijk. Als ik een bron heb die je op op internet kan vinden zet ik hem er altijd we bij, maar die heb ik niet altijd. En om nou alles voor mezelf te houden vind ik ook weer zo wat.

Als je navraag hebt gedaan bij de artiest zelf is dat toch een prima bron? :P In feite een van de beste die je kan hebben zou ik zeggen. Persoonlijk hoef ik dan echt niet zwart op wit te hebben of ergens terug te kunnen vinden, maar ik ben wel gewoon benieuwd waar de informatie vandaan komt. Dus niet dat een artiest zomaar aan een track wordt toegeschreven omdat ie deze track toevallig een keer heeft gedraaid, zoals je hier vaak genoeg ziet langskomen in de releasesectie. Ik vond deze track namelijk heel erg als de stijl van B-Front klinken, dus om verwarring te voorkomen... :P

Kaasstaaf schreef:
Je raakt me.. :cry:
Verder nog iets nuttigs te brengen?

Wat? Ik weet niet eens hoe ik hierop moet reageren, want het slaat echt compleet nergens op. :P Lekker hypocriet ook trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Kaasstaaf schreef:
Je raakt me.. :cry:
Verder nog iets nuttigs te brengen?

Wat? Ik weet niet eens hoe ik hierop moet reageren, want het slaat echt compleet nergens op. :P Lekker hypocriet ook trouwens.


Je bent Hardtraxx Elite, dat betekent dat je dit forum door en door kent en ook snapt.

Maar oke ik zal even op niveau vertellen wat hier aan vooraf ging:
Ik vind het geen leuke track, jij impliceert dat ik veelzijdige producers vervelend vind, lelijke opmerking wat mij betreft en nutteloos waarop ik dus vraag of je nog wat anders nuttigs (lees sarcasme) te melden hebt.

Dus wat slaat nergens op? En wat is er hypocriet? Of is dit een sterk staaltje kant noch wal van je?

Oja ontopic voordat de haterators komen: @ Density, er wordt gezegd dat dit op de stijl van B-front lijkt. Hem schaar ik niet onder euforisch. Er zijn mensen die dat wel doen. Aangezien er een tweedeling is op dit moment, vind ik dit ook niet echt euforisch vergeleken met Vision of Solstice platen om er zo even twee te noemen. Niet dat het slecht is hoor :P Wat ik wil zeggen is dat als iedereen een andere definitie van euforisch heeft, is euforie grenzeloos. Hoop niet dat dat is wat jij bedoelt? Iemand kan namelijk ook een Radical Redemption euforisch vinden klinken..

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Maar oke ik zal even op niveau vertellen wat hier aan vooraf ging:
Ik vind het geen leuke track, jij impliceert dat ik veelzijdige producers vervelend vind, lelijke opmerking wat mij betreft en nutteloos waarop ik dus vraag of je nog wat anders nuttigs (lees sarcasme) te melden hebt.

Dit klopt niet. Voorafgaand daaraan zeg je: ''Jammer, dacht dat ze meer de euforische kant op zouden gaan'', dus een wat hardere track / een track met een raw-randje vindt je blijkbaar stukken minder of teleurstellend. Daaruit kan ik concluderen dat je P&D graag een bepaalde richting op ziet gaan, wat hun veelzijdigheid zou beperken.
Verder slaat je reactie ''je raakt me'' nergens op (hoef ik niet uit te leggen denk ik?), en is ''heb je nog wat nuttigs toe te voegen?'' een hypocriete opmerking, omdat je met diezelfde post ook niet al te veel bijdraagt aan dit topic. Evenals ik op dit moment. Nu ik dit allemaal heb getypt kan ik eigenlijk niet geloven dat ik überhaupt op deze onzin in ben gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Potverdorie goed bezig die gasten.. ik word steeds meer fan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 21:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
pim0412 schreef:
Kaasstaaf schreef:
Je raakt me.. :cry:
Verder nog iets nuttigs te brengen?

Wat? Ik weet niet eens hoe ik hierop moet reageren, want het slaat echt compleet nergens op. :P Lekker hypocriet ook trouwens.


Je bent Hardtraxx Elite, dat betekent dat je dit forum door en door kent en ook snapt.

Maar oke ik zal even op niveau vertellen wat hier aan vooraf ging:
Ik vind het geen leuke track, jij impliceert dat ik veelzijdige producers vervelend vind, lelijke opmerking wat mij betreft en nutteloos waarop ik dus vraag of je nog wat anders nuttigs (lees sarcasme) te melden hebt.

Dus wat slaat nergens op? En wat is er hypocriet? Of is dit een sterk staaltje kant noch wal van je?

Oja ontopic voordat de haterators komen: @ Density, er wordt gezegd dat dit op de stijl van B-front lijkt. Hem schaar ik niet onder euforisch. Er zijn mensen die dat wel doen. Aangezien er een tweedeling is op dit moment, vind ik dit ook niet echt euforisch vergeleken met Vision of Solstice platen om er zo even twee te noemen. Niet dat het slecht is hoor :P Wat ik wil zeggen is dat als iedereen een andere definitie van euforisch heeft, is euforie grenzeloos. Hoop niet dat dat is wat jij bedoelt? Iemand kan namelijk ook een Radical Redemption euforisch vinden klinken..

Gr.


Ja dat is het hele probleem met het in hokjes duwen van bepaalde stijlen, er is niemand die de grenzen uitzet. Voor ons is het en blijft het allemaal hardstyle, dat is het vanaf het begin tot nu altijd geweest. Ik denk dat het het beste is om het bij de tracks te houden, smaken verschillen, gelukkig ook maar. :D Voor ons als artiesten is het interessant om reacties te lezen, zowel positief als negatief. Al vind ik dat mensen soms wat te ver gaan. Ik ben benieuwd welke tracks je van ons wel aanstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Recent: de collab met Vision en Just A Memory. Tijd terug: Locked Up.

Blijf vooral doorgaan hoor, vind deze alleen wat minder. Benieuwd naar het album sowieso.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze ook wat minder. Synth klinkt niet lekker in m'n horen :/ . HQ'tje afwachten nog natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd naar de climax in HQ! Ik vind dit vooralsnog erg lekker klinken, erg dikke sfeer! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 18:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belachelijk dat dit gratis wordt weggegeven. Mega dikke track, 1 van de vetste P&D platen van de afgelopen tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mis een beetje de drive in deze plaat wat ik helaas wel vaker heb bij recente P&D platen. Jammer want ze waren tot een jaar terug mijn favoriete artiesten. Gelukkig zijn de setjes nog steeds vet.

Wel +1 voor het steeds afwisselende sound gebruik. Klinkt totaal anders dan voorgaande tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 20:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Meh, laat ik weer snel langs me gaan! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere B-Front plaat ^^
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks