Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Waarom de hell wordt hier positief op gereageerd, terwijl dit net zulke meuk is als LTBK, die helemaal de grond in is geboord?!

Als er HHZ - Pas Americano had gestaan, was de wereld te klein met klagers, maar nu er Ran-D voor staat, is het ineens heldig? :thumbdown:


Headhunterz - Let The Bass Kick: Slappe synth, datslome stuk met die hardstyle kick klinkt nergens naar. Vervolgens het Let The Bass Kick melodietje in hardstyle tempo, klinkt al aardig. De daarop volgende climax klinkt nergens naar, slappe melodie die totaal niet samen gaat met het Let The Bass Kick melodietje. Daarbij verveelt het nummer na 3 keer luisteren.
Ran-D - Pas Americano: Lekker nummer, knalt er lekker in. Klinkt ook niet super professioneel, maar is een leuke Bootleg. Daarbij gratis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk voor even.. Gaat snel vervelen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 17:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het niet zo heel top...
Niet mijn ding danmaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel een dikke plaat. Voornamelijk omdat We No Speak Americano onze vakantie hit was ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 18:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind hem wel leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel een leuke plaat hoor ! :) Maar met leuk is ook alles gezegd, maar kun je niet verwachten van een free release toch ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 21:07 
 
Hardtraxx Newbie

leuk dat hier tijd in is gestoken, wijs dat ze beseften dat deze als free release moest komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkah lekkah lekkah! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 21:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het wel ok, maar kijk toch uit naar de In for the kill bootleg, veeeeeel lekkerder! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Chukkels schreef:
Waarom de hell wordt hier positief op gereageerd, terwijl dit net zulke meuk is als LTBK, die helemaal de grond in is geboord?!

Als er HHZ - Pas Americano had gestaan, was de wereld te klein met klagers, maar nu er Ran-D voor staat, is het ineens heldig? :thumbdown:


Headhunterz - Let The Bass Kick: Slappe synth, datslome stuk met die hardstyle kick klinkt nergens naar. Vervolgens het Let The Bass Kick melodietje in hardstyle tempo, klinkt al aardig. De daarop volgende climax klinkt nergens naar, slappe melodie die totaal niet samen gaat met het Let The Bass Kick melodietje. Daarbij verveelt het nummer na 3 keer luisteren.
Ran-D - Pas Americano: Lekker nummer, knalt er lekker in. Klinkt ook niet super professioneel, maar is een leuke Bootleg. Daarbij gratis.


had het zelf niet beter kunnen zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke track, op The Qontinent heel tof om te horen!

Zeker even meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke track. Als iemand, van buiten de hardstyle, die een keer hoort denkt hij, hee die ken ik, en dan BAM! :yay:
LTBK vond ik ook wel een lekkere track, alleen te vaak voorbij horen komen. Deze heeft volgens mij nog niet in zoveel setjes gezeten. Zal vast zo zijn dat Ran-d het een paar keer heeft gedraaid. Maar daar was ik dan niet bij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 08:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

voor op een house feest om hier mee aftesluiten is best te doen opzich :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 10:48 
 
Artiest

the_sequence schreef:
voor op een house feest om hier mee aftesluiten is best te doen opzich :D


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
weer een soort Hate it or love it ...... 1x horen is die wel leuk.. maar daarna vind ik er niks meer aan :yawn:


Ik snap niet waarom je hem opeens vergelijkt met Hate it or love it. :S

De vergelijking met LTBK is natuurlijk terecht, beide een massa-productie nummer van de hitlijsten waar weer veel te veel aan verdient wordt, en door een klein simpele edit er van te maken wordt ie al een stuk beter te doen... blijft helaas over dat het voor een paar keer leuk is maar verder ook niet. Ik kan het trouwens wel goed waarderen als ze hem op een niet-hardstylefeest draaien, haal ik toch nog mijn gram :D

Om terug te komen op Hate it or Love it.... Het kan natuurlijk altijd zijn dat jij die plaat niks vind, maar het is nog steeds een van mijn all-time favorites. Waarom? Omdat ik er goeie herinneringen aan heb, dat is 1. Maar verder omdat het gewoon een topplaat is, vooral de live edit, die vocals zijn zwaar nice maar ook de normale intro is goed te doen. Als je het mij vraagt zou ik Headhunterz haast gaan doneren als ie weer van dat soort tracks maakt..... Zucht, waar is de tijd dat Headhunterz de hits in grote aantallen achter elkaar op een vinylletje knalde :(

edit: Niet dat ik de nummers die hij tegenwoordig maakt helemaal niks vind, maar vergeleken met een paar jaar terug, nee dan heb ik liever dat. Ik dacht net eens goed na, maar ik mis de laatste tijd bij Willem de liefde voor de muziek, hij produceert niet meer met z'n hart maar met z'n hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vetjes!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind hem leuk alleen veel te langdradig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 15:38 
 

yaaaaay!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 17:22 
 
Donateur

weetje hoe het nou zit bij LTBK
eerst die edit die hij op Q-Base draaide, die klonk vet maar toen veranderde hij het met een stom deuntje waardoor iedereen hem opeens minder vond
maar goed, dit is gewoon sneller en kick eronder, leuk voor free maar zulk soort dingen moeten ze absoluut niet te vaak gaan doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
weetje hoe het nou zit bij LTBK
eerst die edit die hij op Q-Base draaide, die klonk vet maar toen veranderde hij het met een stom deuntje waardoor iedereen hem opeens minder vond
maar goed, dit is gewoon sneller en kick eronder, leuk voor free maar zulk soort dingen moeten ze absoluut niet te vaak gaan doen!


Volgens mij gewoon hetzelfde hoor. De eerste sample (YT video) die verscheen bevatte alleen de mid intro, mss vandaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lijkt wel of iedereen hem goed vind omdat er ran-d vorstaat

ik vind um egt helemaal niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

op een feest knallen die kicks best wel, maar hoe hard ik hem hier ook zet het knalt niet... Erg jammer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 19:38 
 
Hardtraxxer

Heb je he met gratis releases.
Nu maar hopen dat Fanatics gauw komt want die is zo geil he! :love: :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks