Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol:

Het verschil zit in namelijk dat alles van BanHu onserieus is en Wasted Penguinz nog iets serieus probeert te maken? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 20:38 
 

Zowel dat van banhu en wp is onjuist
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Moeten we je nog serieus gaan nemen op 't forum hier of wat?

Die BanHu die maakt voor de grap een nummer, luister maar naar die vocals. Temminste ik neem aan dat dat zijn bedoeling was, ik zie dat ingg wel als grap en ik moest er om lachen van daar die ' :worship: '.. meer dan dat was het ook niet en ik vind het ook geen goed nummer. WP zit bij een groot label en BanHu niet en bedoelt dit serieus. Dat zijn 2 hele andere dingen en daarom ook 2 hele andere reacties van mijn kand. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

westlife schreef:
:lol:

Het verschil zit in namelijk dat alles van BanHu onserieus is en Wasted Penguinz nog iets serieus probeert te maken? xd

Hoe kan het dat jij dat wel gewoon begrijpt en hun niet? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ja tuurlijk man :')

Vanwaar deze reactie? Jij vind ze blijkbaar wel goed en dat is je goed recht, dan ga ik daar toch ook niet zo op in omdat ik ze slecht vind? Ik uit me wel wat te extreem daar niet van. Komt denk door Din Mama en dat soort rare grappen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Almighty schreef:
Ja tuurlijk man :')

Vanwaar deze reactie? Jij vind ze blijkbaar wel goed en dat is je goed recht, dan ga ik daar toch ook niet zo op in omdat ik ze slecht vind? Ik uit me wel wat te extreem daar niet van. Komt denk door Din Mama en dat soort rare grappen. :thumbup:


Din Mama is net zo onserieus als dat ding van BanHu en daarom heb je een hekel aan Wasted Penguinz? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:14 
 
Artiest

Din Mama was idd als echte scantraxx release bedoeld >.<
Beetje aparte gang van zaken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:17 
 

Jolle schreef:
Maximum schreef:
Almighty schreef:
Ja tuurlijk man :')

Vanwaar deze reactie? Jij vind ze blijkbaar wel goed en dat is je goed recht, dan ga ik daar toch ook niet zo op in omdat ik ze slecht vind? Ik uit me wel wat te extreem daar niet van. Komt denk door Din Mama en dat soort rare grappen. :thumbup:


Din Mama is net zo onserieus als dat ding van BanHu en daarom heb je een hekel aan Wasted Penguinz? -.-

Ja precies :') Din Mama is toch nooit officieel uitgekomen? Dus BanHu is net zo hard een "schande voor de scene" als WP? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Maximum schreef:
Almighty schreef:
Ja tuurlijk man :')

Vanwaar deze reactie? Jij vind ze blijkbaar wel goed en dat is je goed recht, dan ga ik daar toch ook niet zo op in omdat ik ze slecht vind? Ik uit me wel wat te extreem daar niet van. Komt denk door Din Mama en dat soort rare grappen. :thumbup:


Din Mama is net zo onserieus als dat ding van BanHu en daarom heb je een hekel aan Wasted Penguinz? -.-

Ik snap dat die net zo onserieus is bedoelt, maar ik vind ook de serieuse releases van hun niks en daar komt ook bij kijken dat ik die 2 gasten niks vind en ook vind dat hun gene humor hebben (in dat filmpje) en ik ben vast niet de enige. Die BanHu is een heel ander verhaal, dat haalde skedoedel er bij als vergelijking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
[Ja precies :') Din Mama is toch nooit officieel uitgekomen? Dus BanHu is net zo hard een "schande voor de scene" als WP? ;)

Wat mij betreft wel, alleen daar kon ik nog om lachen.. that's all!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stelletje jankerts.
Het punt van Maximum is nu dat BanHu wel zijn humor is en die van Wasted Penguinz (Din Mamma) niet.
En beide zijn bagger. Nuff' said.

Hoewel Wasted Penguinz meer schande oplevert aangezien hun naamsbekendheid.
En Din Mamma is inderdaad niet grappig. :thumbdown:

On topic:
Dit bootleg gaat nergens over. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 07:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen we nu Heatzone ook nog gaan bashen vanwege (o.a.) zijn Harry Herrie project?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Zullen we nu Heatzone ook nog gaan bashen vanwege (o.a.) zijn Harry Herrie project?

Wat versta jij onder bashen dan? :/
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks