Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Haar rijke papa betaald producers om tracks op haar naam te maken.

Heb ik gehoord van een man in een lange grijze jas met peacock hoed.


Aannemelijk, leidt een behoorlijk luxe leventje als je zo haar insta stories volgt. De oppervlakte van het huis waarin de 84 dagelijkse selfies worden genomen is ook niet niks, zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 17:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hangen mooie schilderijen ook heb ik gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Driver is haar ghost, zo is 't nou eenmaal.

Ik ga 'm niet eens luisteren, is toch niet mijn ding ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 18:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Hard Driver is haar ghost, zo is 't nou eenmaal.

Ik ga 'm niet eens luisteren, is toch niet mijn ding ^^

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 19:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
RTM93 schreef:
Haar rijke papa betaald producers om tracks op haar naam te maken.

Heb ik gehoord van een man in een lange grijze jas met peacock hoed.


Aannemelijk, leidt een behoorlijk luxe leventje als je zo haar insta stories volgt. De oppervlakte van het huis waarin de 84 dagelijkse selfies worden genomen is ook niet niks, zeg maar.


Inderdaad, komt niks te kort als je dat allemaal zo ziet. Gewoon een aandachtszoekend met een identiteitscrisis die toevallig in deze wereld terecht is gekomen. Weet totaal niet wat ze met haar leven moet, ene moment is ze een model, dan heeft ze weer een of ander mocro nummer aan staan in haar fiatje wat haar 'favourite song' is die bae lit AF blabla is en dan is het weer 'WOW THIS KICK GOT ME LIKE'. En zo'n iemand krijgt dan ook nog 3M+ views op YouTube voor een nummer die ze niet eens zelf maakt. Nee, zet haar maar eens op een onbewoond eiland en dan lekker toekijken hoe ze langzaam ten onder gaat aan aandacht tekort.
/donderdagdipmodusuit
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Pedaalemre schreef:
RTM93 schreef:
Haar rijke papa betaald producers om tracks op haar naam te maken.

Heb ik gehoord van een man in een lange grijze jas met peacock hoed.


Aannemelijk, leidt een behoorlijk luxe leventje als je zo haar insta stories volgt. De oppervlakte van het huis waarin de 84 dagelijkse selfies worden genomen is ook niet niks, zeg maar.


Inderdaad, komt niks te kort als je dat allemaal zo ziet. Gewoon een aandachtszoekend met een identiteitscrisis die toevallig in deze wereld terecht is gekomen. Weet totaal niet wat ze met haar leven moet, ene moment is ze een model, dan heeft ze weer een of ander mocro nummer aan staan in haar fiatje wat haar 'favourite song' is die bae lit AF blabla is en dan is het weer 'WOW THIS KICK GOT ME LIKE'. En zo'n iemand krijgt dan ook nog 3M+ views op YouTube voor een nummer die ze niet eens zelf maakt. Nee, zet haar maar eens op een onbewoond eiland en dan lekker toekijken hoe ze langzaam ten onder gaat aan aandacht tekort.
/donderdagdipmodusuit


Je vergeet het snapchats maken achter het stuur gehalte. Je zou ze eigenlijk gewoon op basis van de beelden die ze maken een flinke boete moeten kunnen geven. Hou lekker je aandacht op de weg in plaats van bij die jank plaat van Boef die je al 300 keer op je Snapchat hebt gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom heb je haar nog op snapchat dan? :whistle:

naja vind wel grappig hoe jullie op basis van een paar gegevens helemaal weten hoe ze in elkaar steekt, psychologen in wording hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 18:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Want als je haar verwijdert doet ze al die dingen opeens niet meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 19:06 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Want als je haar verwijdert doet ze al die dingen opeens niet meer?

Ja want als iedereen haar verwijdert hoeft ze ook die snaps niet meer te maken want niemand ziet het :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik volg d'r op Insta, en heb in denk een half jaar tijd 2 foto's voorbij zien komen van haar in een studio. En dan nog niet eens dat ze echt iets doet. Toch benieuwd naar de beoordelingscriteria van DirtyWorkz :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Gewoon een aandachtszoekend met een identiteitscrisis die toevallig in deze wereld terecht is gekomen. Weet totaal niet wat ze met haar leven moet, ene moment is ze een model, dan heeft ze weer een of ander mocro nummer aan staan in haar fiatje wat haar 'favourite song' is die bae lit AF blabla is en dan is het weer 'WOW THIS KICK GOT ME LIKE'. Nee, zet haar maar eens op een onbewoond eiland en dan lekker toekijken hoe ze langzaam ten onder gaat aan aandacht tekort.
/donderdagdipmodusuit

Doe normaal man kneus met je 'identiteitscrisis'. Echt wat ben je een ongelooflijke zielenpoot als je je erom druk kan maken dat iemand het leuk vindt om model te zijn en van meerdere muziekstijlen houdt. Gadverdamme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is 2017, je snapt onderhand toch wel hoe de muziekindustrie werkt? xd
Mi gado wat een lompe opmerkingen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
THArdstyler schreef:
Gewoon een aandachtszoekend met een identiteitscrisis die toevallig in deze wereld terecht is gekomen. Weet totaal niet wat ze met haar leven moet, ene moment is ze een model, dan heeft ze weer een of ander mocro nummer aan staan in haar fiatje wat haar 'favourite song' is die bae lit AF blabla is en dan is het weer 'WOW THIS KICK GOT ME LIKE'. Nee, zet haar maar eens op een onbewoond eiland en dan lekker toekijken hoe ze langzaam ten onder gaat aan aandacht tekort.
/donderdagdipmodusuit

Doe normaal man kneus met je 'identiteitscrisis'. Echt wat ben je een ongelooflijke zielenpoot als je je erom druk kan maken dat iemand het leuk vindt om model te zijn en van meerdere muziekstijlen houdt. Gadverdamme.


Hahahahahaha is goed man, heb niet eens de behoefte om er op in te gaan als jij zo op de man af begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Waarom heb je haar nog op snapchat dan? :whistle:

naja vind wel grappig hoe jullie op basis van een paar gegevens helemaal weten hoe ze in elkaar steekt, psychologen in wording hier.


Ohja echt een goed tegenargument :worship:

Gaat mij er meer om die achterlijke hype om te snapchatten/instagram storyen (of hoe je het wel noemen) achter je stuur. Zulke mensen gun ik zeg maar af en toe een flinke botsing. Het voegt helemaal niks toe dat je stoer in een auto kunt snapchatten, dus focus je gewoon lekker op de weg en ga thuis je favoriete nummertjes snapchatten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Daveytl schreef:
THArdstyler schreef:
Gewoon een aandachtszoekend met een identiteitscrisis die toevallig in deze wereld terecht is gekomen. Weet totaal niet wat ze met haar leven moet, ene moment is ze een model, dan heeft ze weer een of ander mocro nummer aan staan in haar fiatje wat haar 'favourite song' is die bae lit AF blabla is en dan is het weer 'WOW THIS KICK GOT ME LIKE'. Nee, zet haar maar eens op een onbewoond eiland en dan lekker toekijken hoe ze langzaam ten onder gaat aan aandacht tekort.
/donderdagdipmodusuit

Doe normaal man kneus met je 'identiteitscrisis'. Echt wat ben je een ongelooflijke zielenpoot als je je erom druk kan maken dat iemand het leuk vindt om model te zijn en van meerdere muziekstijlen houdt. Gadverdamme.


Hahahahahaha is goed man, heb niet eens de behoefte om er op in te gaan als jij zo op de man af begint.

Jij zegt over haar dat ze een aandachtshoer is met een identiteitscrisis en dan reageer je niet op mij omdat ik aangeef dat je je belachelijk gedraagt? Hoe zou je het zelf vinden als mensen je zo chargeren terwijl ze je niet eens kennen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh HAI we zitten op een forum waar we onze mening geven over hardstyle gerelateerde zaken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niveautje hoor als je zo je mening wil geven over iemand. Echt klasse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 18:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat identiteitscrisis snap ik ook niet helemaal.

Maar dat aandacht zoeken is wel pijnlijk duidelijk. Maar zij of iemand anders, iemand die zich uberhaupt zo gedraagt als zij doet is machtig irritant met die halve mocro/internet uitspraken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
makrooy schreef:
Waarom heb je haar nog op snapchat dan? :whistle:

naja vind wel grappig hoe jullie op basis van een paar gegevens helemaal weten hoe ze in elkaar steekt, psychologen in wording hier.


Ohja echt een goed tegenargument :worship:

Gaat mij er meer om die achterlijke hype om te snapchatten/instagram storyen (of hoe je het wel noemen) achter je stuur. Zulke mensen gun ik zeg maar af en toe een flinke botsing. Het voegt helemaal niks toe dat je stoer in een auto kunt snapchatten, dus focus je gewoon lekker op de weg en ga thuis je favoriete nummertjes snapchatten.


Ik geef niet eens een tegenargument, was alleen een grapje op jouw reactie. Daarna merkte ik iets op in deze thread, met name thardstylers zn comment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tippie: gewoon niet volgen/klikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 18:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Tippie: gewoon niet volgen/klikken.


Jij hang al bij haar op de muur, je kan er sowieso niet omheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 18:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
THArdstyler schreef:
Gewoon een aandachtszoekend met een identiteitscrisis die toevallig in deze wereld terecht is gekomen. Weet totaal niet wat ze met haar leven moet, ene moment is ze een model, dan heeft ze weer een of ander mocro nummer aan staan in haar fiatje wat haar 'favourite song' is die bae lit AF blabla is en dan is het weer 'WOW THIS KICK GOT ME LIKE'. Nee, zet haar maar eens op een onbewoond eiland en dan lekker toekijken hoe ze langzaam ten onder gaat aan aandacht tekort.
/donderdagdipmodusuit

Doe normaal man kneus met je 'identiteitscrisis'. Echt wat ben je een ongelooflijke zielenpoot als je je erom druk kan maken dat iemand het leuk vindt om model te zijn en van meerdere muziekstijlen houdt. Gadverdamme.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al is het een grapje, zo irritant zodra je een chick op het internet verdedigt je voor moraal ridder oid wordt uitgemaakt. Vrouwen krijgen sws bijzonder snel haat op het internet, vooral in de gaming scene.

/rant
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks