Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 21:15 
 
Hardtraxx Crew

Track(s): Bold Action - Boiling Point

Download:


Bron: SC
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 22:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Belachelijk dat je eerst iets hebt gekocht, en vervolgens geeft men het gratis weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 23:04 
 
Artiest

hoebedoelje schreef:
Belachelijk dat je eerst iets hebt gekocht, en vervolgens geeft men het gratis weg.

De free download is maar 24 uur beschikbaar. Een eenmalig cadeautje, geen reden tot paniek toch? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 23:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

BoldAction schreef:
hoebedoelje schreef:
Belachelijk dat je eerst iets hebt gekocht, en vervolgens geeft men het gratis weg.

De free download is maar 24 uur beschikbaar. Een eenmalig cadeautje, geen reden tot paniek toch? :thumbup:


Ik vind het gewoon niet netjes tegenover de mensen die nog wel alles netjes digitaal kopen (zoals ik), verder is er nooit paniek geweest. :thumbup:

Ik hoopte dan ook op: Mercer x Prodigy - Breathe (Late Night 'Bier' Edition)

Of: Acti - New Fanker (Bold Action's It's Like That Edit)

Of beide! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 23:35 
 
Artiest

hoebedoelje schreef:
BoldAction schreef:
hoebedoelje schreef:
Belachelijk dat je eerst iets hebt gekocht, en vervolgens geeft men het gratis weg.

De free download is maar 24 uur beschikbaar. Een eenmalig cadeautje, geen reden tot paniek toch? :thumbup:


Ik vind het gewoon niet netjes tegenover de mensen die nog wel alles netjes digitaal kopen (zoals ik), verder is er nooit paniek geweest. :thumbup:

Ik hoopte dan ook op: Mercer x Prodigy - Breathe (Late Night 'Bier' Edition)

Of: Acti - New Fanker (Bold Action's It's Like That Edit)

Of beide! :drool:


Deze tracks zijn meer simpele edits/dj tools (vooral de late night bier edition haha) bedoeld om de livesets wat op te frissen. Wellicht geef ik ze in de nabije toekomst nog eens weg, maar voor deze Qult give-away vond ik ze niet zo passen omdat het meer het werk van andere artiesten is. Bedankt voor je support, dit wordt natuurlijk erg gewaardeerd :)
Forumoverzicht » Releases » Harddance » Gratis tracks