Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 12:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heeft imo ook veel weg van Big Room house, op de kick na. Melodieuze opbouw, anti-climax met repetetief, imo irritant synthesizer, deuntje, en een snare na elke volle melodie sequence.

Heb liever zoiets als dit.


Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel lekker, maar hardstyle? Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De scheiding tussen Geck-e en -o zal over een tijd weg zijn, zoals hoe audiofreq het heeft gedaan.

Subground is juist een heel open genre welke nog in een ontdekkingsfase zit.. Misschien kun je het een heel klein beetje vergelijken met het begin van hardstyle (is het nou hardtrance of..?) De huidige kant waar subground als stroming heen neigt te gaan is waar ACTI nu ook mee bezig is, echter is het juist de visie van bijvoorbeeld qult om zo gevarieerd mogelijk te zijn (muzikaal) en zo weinig mogelijk grenzen op te stellen.. waarom dan een label hangen aan iets dat juist grenzen wil vermeiden? Omdat je anders niet kunt groeien als concept en mensen geen herkenningspunt hebben. Neem als voorbeeld hoe qult na de 10e editie nogal inzakte qua diversiteit en aanbod van muziek/artiesten (Waar nu aan gewerkt wordt met bijv de contests), Mensen hadden eigenlijk nog geen idee wat nou het verschil was tussen Qult en Subground of uberhaupt wat beide termen nou inhielden, wat totaal niet uitnodigt voor verdere interactie. Het label is als het ware nodig om het aantrekkelijker (makkelijker) te maken voor bijvoorbeeld beginnende artiesten, maar ook fans om zich te verdiepen in de stroming
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 13:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

I like!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een meesterwerk weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 18:02 
 
Hardtraxx Crew

Free release:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-O (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Subground hoekje maken een idee? Groeiend genre en best wel wat mensen al hier die het vet vinden volgens mij.

OT: Gave track, kickpitch is hier vet :) .

Goed idee! Count me in
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Geck-O (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 13:41 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Cruelty schreef:
Subground hoekje maken een idee? Groeiend genre en best wel wat mensen al hier die het vet vinden volgens mij.

OT: Gave track, kickpitch is hier vet :) .

Goed idee! Count me in


Als je kijkt naar het Hardtrance gedeelte. Dat is veranderd naar Harddance. Er zal dus geen subground hoekje komen, maar een algemeen harddance hoekje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Holy shit wat is deze vet :drool: ! al had ik liever die melodie een keer teruggezien in de climax.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Harddance » Gratis tracks