Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 11:07 
 
Hardtraxx Newbie

Hey gasten, hier mijn nieuwe plaat: Zombie Anthem!
Ik ben hier ongeveer 2 á 3 weken mee bezig geweest, heb er erg mijn best op gedaan.
Ik beschik op dit moment (nog) niet over studio monitoren, dus het kan zijn dat de afmix wat ruk is.



Share, Like, Enjoy!

Freakshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Serieus een break van 2 minuten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 10:00 
 
Hardtraxx Newbie

Kan kloppen dat er te veel laag in mn kick zit. Is een kwestie van persoonlijke smaak denk ik, en het feit dat ik nog geen monitoren heb staan. Over de lange break, de een vindt 'm te lang, maar toen ik 'm af had leek het me juist goed. Ik denk ook niet dat de mid-intro en de break goed in elkaar overlopen, waardoor het lijkt alsof de break te lang is. Ik ben van plan om met alle feedback die ik gekregen heb, een soort hardtraxx edit te maken. Wel tof dat de vocals goed uitpakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 22:53 
 
Hardtraxxer

Sorry, maar ik vind die melodie wel zooo wazig xd . Ik volg er echt helemaal niks van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

pim schreef:
Sorry, maar ik vind die melodie wel zooo wazig xd . Ik volg er echt helemaal niks van!


dit dus.

klinkt vals aan alle kanten, maar dan op een slechte manier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 23:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij wordt hier gewoon getrolled op deze snippet, want 't klinkt inderdaad echt nergens naar.
Kick is vals met de melodie, maar dat kan ook niet anders als je melodie vals is. Melodie gaat van hot naar her en is niet te volgen. De synth is blikkerig, schel en niet fijn voor je trommelvliezen.

Oefenen! oefenen! oefenen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wie is hier weer aant trollen? Tis wel genoeg geweest na ViruZZTweakerzzzz en die shit :P
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks