Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deathmachine - Dark Energy/They Hunt Us (Genosha 175/GEN175006)

Label: Genosha 175
Vinyl release: 2011
WEB release: 2011

A1 Dark Energy
B1 They Hunt Us

Samples:

http://www.triplevision.nl/release/GEN175006/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

VET!

Dark energy doet me trouwens denken aan among us
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:15 
 

kende deze producer niet!
ff op de previews wachten en dan verder oordelen :P
EDIT: de tracks al geluisterd heel snel.. maar Dark Energy is toch super dik :worship:
They Hunt Us klinkt heel erg vaag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
VET!

Dark energy doet me trouwens denken aan among us


Ja zelfde ideetje, harde kicks met een DnB beat erbij, mij hoor je niet klagen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mij hoor je ook niet klagen hoor :P
genosha 175 FTW! heerlijk die hardcore gemixt met dnb
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 18:23 
 
Hardtraxx Elite

Het tempo in Dark energy ligt net ff te laag vind ik. Voor de rest degelijke release
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 18:19 
 

zoals vermeld op de site: Drum n Bass
hoort hier toch niet echt, zelfs al is et leuk voor de opvulling.
Mss toch in Andere Muziek een opening maken voor releases?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
zoals vermeld op de site: Drum n Bass
hoort hier toch niet echt, zelfs al is et leuk voor de opvulling.
Mss toch in Andere Muziek een opening maken voor releases?


Sorry dat het niet mainstream genoeg voor je is KSwoosh, maar als je heeeeel goed luistert hoor je de hardcore stiekem in Dark Energy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 20:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is ook niet meer wat ik hardcore noem, ook al zitten er hardcore-elementen in.
Is toch echt meer breakbeat of DnB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is gewoon een crossover. Hardcore elementen en breakbeat elementen. Hij mag hier dus staan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 21:25 
 

Dakpan schreef:
als je goed luistert hoor je de hardcore in Dark Energy.

Tuurlijk, de invloeden van hardcore hoor ik ook wel, maar dan hoef je het nog niet hier te posten.
Het gaat hier om de hoofdstromingen van hardcore, en dus niet andere genres die geinspireeerd zijn door hardcore.
Ik snap wel dat je vette releases wil delen, maar volges mij zijn daar zat andere forums voor, die ook jouw passie daarvoor delen.
Releases als deze, DnB, horen gewoon niet in de Hardcore sectie, zo simpel is het.
Industrial, Happy, Speed, Terror, etc., dat hoort allemaal wel binnen de hardcore genre, maar DnB niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
als je goed luistert hoor je de hardcore in Dark Energy.

Tuurlijk, de invloeden van hardcore hoor ik ook wel, maar dan hoef je het nog niet hier te posten.
Het gaat hier om de hoofdstromingen van hardcore, en dus niet andere genres die geinspireeerd zijn door hardcore.
Ik snap wel dat je vette releases wil delen, maar volges mij zijn daar zat andere forums voor, die ook jouw passie daarvoor delen.
Releases als deze, DnB, horen gewoon niet in de Hardcore sectie, zo simpel is het.
Industrial, Happy, Speed, Terror, etc., dat hoort allemaal wel binnen de hardcore genre, maar DnB niet.


Vind dit meer hardcore dan die happy hardcore zooi maar goed dat is mijn mening. Blijf zulke releases gewoon af en toe posten omdat ik weer dat er hier members zijn die het wel waarderen. Als je het er niet mee eens bent stuur je maar een PM naar een moderator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 21:41 
 

Dakpan schreef:
Vind dit meer hardcore dan die happy hardcore zooi maar goed dat is mijn mening. Blijf zulke releases gewoon af en toe posten omdat ik weer dat er hier members zijn die het wel waarderen. Als je het er niet mee eens bent stuur je maar een PM naar een moderator.

Nogmaals, ik vind het ook niet erg dat je ze hier post, het is wel leuk om af en toe te horen voor de variatie, maar het hoort hier gewoon niet. ^^
Dat er mensen zijn die het waarderen geloof ik best. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 23:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoort hier wel degelijk.
Genosha is een hardcore label, Dit is een crossover, maar valt nogsteeds onder hardcore.
Mensen zeuren ook niet over N-Vitral wat een crossover van Industrial Hardcore en Hard-Tech/Schranz is.
En Peaky Pounder wat Breakbeat/Techno en Industrial Hardcore is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 18:09 
 

Dan zou je in principe ook Trance, Dance, Techno, Jumpstyle, Tek, etc. releases bij Hardstyle kunnen zetten.
Dat bedoel ik dus. En dat is hier dus niet de bedoeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 18:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Al die genres die je net hebt genoemt zijn geen crossovers of subgenre's van hardstyle. :/
Dat slaat compleet nergens op

Dit is wel degelijk een crossover, op een hardcore label, dus het valt onder hardcore.

Binum zit niet op scantraxx en maakto ok geen jump/hardstyle crossovers.
En tiesto maakt geen Stardust ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 19:42 
 
Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Dan zou je in principe ook Trance, Dance, Techno, Jumpstyle, Tek, etc. releases bij Hardstyle kunnen zetten.
Dat bedoel ik dus. En dat is hier dus niet de bedoeling.


Dat gebeurt nu al heb ik het idee :x Ik denk dat er genoeg mensen zijn die dit interessant vinden, dus laat anders lekker links liggen.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore