Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 23:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

helaas is geen enkele track volledig, dus deze laten we liggen

die remix van EA is trouwens echt drama! jammer dat ie het nummer zo verneukt, het orgineel verdient dit niet. EA kan zoveel beter......
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel weer beetje zonde dat je Throes of Rejection niet kende, die vond ik toen hij uitkwam al dik, en is uitgegroeid tot één van mijn favoriete tracks. Verder goede review, redelijk zefde mening als ik, al vind ik je rating voor Another Way Up wat te hoog en Anger toch wat te laag, al kan dat mijn Ophidian addiction zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 10:40 
 
Hardtraxx Addict

Gelukkig heb ik niks te veel verwacht van deze CD, wat een mainstream drama op CD 1.
CD 2 springt er echt zwaar bovenuit (ook al is dit een verzameling van oudere nummers) en
dan vindt ik daar nog niet eens zoveel bijzonders opstaan.

Al met al bijzonder jammer dat Endymion definitief de mainstream kant is opgegaan,
zeker met de afsluiting op Decibel in het vooruitzicht... :/

(Sorry dat ik er niet enthousiast van kan worden!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij staat hier op nu. Luister eigenlijk pas sinds Intents wat meer hardcore dus vind het allemaal wel vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Another Way Up heeft dezelfde vocal als Bringing The Funk of is dit oud nieuws :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 15:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee. Bringing The Funk heeft dezelfde vocals als All The Way Up

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 15:48 
 
Hardtraxx Elite

01 Endymion & Warren Morris - No more 2/10

02 Endymion & Nosferatu - Face II Face 7/10

03 Endymion & Evil Activities feat. E-Life – Broken 4/10

04 Endymion feat. Ollie - Grow 6,5/10

05 Endymion - Anger (Ophidian remix) 8,5/10

06 Endymion - Chaos 8/10

07 Endymion & Nosferatu - Another way up 4/10

08 Endymion & The Viper - Smash 4/10

09 Endymion & Nosferatu - Drunk with a gun (Evil Activities remix) 3/10

10 Endymion feat. Lilly Julian - Overcome 6/10

11 Endymion & Nosferatu - Judgment day 8,5/10

12 Endymion - Art (Placid K remix) 9/10

13 Endymion & Evil Activities - Changed the game 5/10

14 Endymion feat. Kimiko - Damned to hell 8,5/10

Totaal 6/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 21:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

01 Endymion & Warren Morris - No more 6/10

02 Endymion & Nosferatu - Face II Face 7.5/10

03 Endymion & Evil Activities feat. E-Life – Broken 5/10

04 Endymion feat. Ollie - Grow 6,5/10

05 Endymion - Anger (Ophidian remix) 7,5/10

06 Endymion - Chaos 8/10

07 Endymion & Nosferatu - Another way up 8/10

08 Endymion & The Viper - Smash 6.5/10

09 Endymion & Nosferatu - Drunk with a gun (Evil Activities remix) 2/10 [wat een bagger voor zo'n mooi nummer]

10 Endymion feat. Lilly Julian - Overcome 6.5/10

11 Endymion & Nosferatu - Judgment day 7,5/10

12 Endymion - Art (Placid K remix) 8/10

13 Endymion & Evil Activities - Changed the game 7/10

14 Endymion feat. Kimiko - Damned to hell 8

eind score al met al een dikke voldoende; 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 03:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

01 Endymion & Warren Morris - No more 7/10

02 Endymion & Nosferatu - Face II Face 8/10

03 Endymion & Evil Activities feat. E-Life – Broken 5/10

04 Endymion feat. Ollie - Grow 7,5/10

05 Endymion - Anger (Ophidian remix) 6/10

06 Endymion - Chaos 8/10

07 Endymion & Nosferatu - Another way up 7/10

08 Endymion & The Viper - Smash 8/10

09 Endymion & Nosferatu - Drunk with a gun (Evil Activities remix) 6/10

10 Endymion feat. Lilly Julian - Overcome 6,5/10

11 Endymion & Nosferatu - Judgment day 8/10

12 Endymion - Art (Placid K remix) 8,5/10

13 Endymion & Evil Activities - Changed the game 7/10

14 Endymion feat. Kimiko - Damned to hell 7/10

Ik vind de CD wel best!
Heb hem zeker aangeschaft
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ongemixt maar niet full.

jammer, dan koop ik hem niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 12:44 
 
Hardtraxxer

09 Endymion & Nosferatu - Drunk with a gun (Evil Activities remix)

Slechtste remix allertijden, een tijdloze hardcore klassieker word verkracht.
Ik heb nu officieel een hekel aan EA, HOE KAN JE NOU DIE BREAK VERNEUKEN?

Yeeeeeaaaaahahhhhhhhhhhh yeeehhhhh yaaaaeeaaaahhhhhhh heeeyeyyyy yeaaahhhhh :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 13:30 
 

ik vind het deze het kopen niet waard..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

09 Endymion & Nosferatu - Drunk with a gun (Evil Activities remix)
die break is echt fucked up
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 16:44 
 
Hardtraxx Addict

Nikkel schreef:
Gelukkig heb ik niks te veel verwacht van deze CD, wat een mainstream drama op CD 1.
CD 2 springt er echt zwaar bovenuit (ook al is dit een verzameling van oudere nummers) en
dan vindt ik daar nog niet eens zoveel bijzonders opstaan.

Al met al bijzonder jammer dat Endymion definitief de mainstream kant is opgegaan,
zeker met de afsluiting op Decibel in het vooruitzicht... :/

(Sorry dat ik er niet enthousiast van kan worden!)



Bovenstaand heb ik eerder gepost, hier wil ik echter op terug komen. Ik heb vanmiddag een interview
met de drie heren gelezen op Partyflock en tijdens het lezen heb ik het album opgezet.
Resultaat: Ik ben verliefd geworden op CD 1. :love: Ik heb vorige keer voor mijn commentaar
even gauw door het album heen gespit en meteen mijn conclusie getrokken. Zet hier maar een streep doorheen,
echt een top album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 12:16 
 
Hardtraxxer

we zullen zo wel even horen op defqon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

weet iemand misschien ook van welk nummer de vocals van no more afkomstig zijn? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

loco-loco schreef:
weet iemand misschien ook van welk nummer de vocals van no more afkomstig zijn? ^^

Geen, Warren Morris is een vocalist, speciaal voor deze track gemaakt, net als de meeste andere vocals op dit album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
loco-loco schreef:
weet iemand misschien ook van welk nummer de vocals van no more afkomstig zijn? ^^

Geen, Warren Morris is een vocalist, speciaal voor deze track gemaakt, net als de meeste andere vocals op dit album.

aaah oke thanx kwam me namelijk zo bekend voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:30 
 

Tja, dit album is echt totaal niet mijn smaak :/ veel breaks, veel gezangen die steeds weer die lange intros bij elk nr :(
Voor op de pc vind ik dit niks, maar ik kan me goed voorstellen dat deze tracks het live een stuk beter doen, gezien je dan ook niet altijd de intro's helemaal hoort e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 13:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Cd 1 is totaal niet mijn ding. Het is duidelijk welke kant de heren op willen met deze muziek.
Krijg een beetje hetzelfde gevoel als met Showtek, die de hardstyle wat internationaler wilde maken maar nu ook door het eigen publiek wordt uitgekotst.
Ben bang dat het met Endymion dezelfde kan op gaat....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:33 
 
Hardtraxxer

Project 141 schreef:
dawasiknie schreef:
09 Endymion & Nosferatu - Drunk with a gun (Evil Activities remix) (2)
Ik had al een emmer neergezet naast mn bureau voordat ik hiernaar ging luisteren. Zelfs die bleek niet genoeg :sick: Gadverdegadverdegadver, dit is met afstand het meest gruwelijke stukje hardcore-verkrachting ooit. Gooi Drunk In A Gun in een heppiedepeppie-hardcore-sausje, mix het met een slappe schijtkick en maak het af met walgelijk ge-YEAAAAHHH van die Nobody Said-zanger, en je hebt dit afgrijselijk stukje muziek.


Hier ben ik het 1000% mee eens, het is ook echt precies wat ik verwachtte van een EA remix... Echt, hij moet ff wakker worden en doorhebben dat hij de muziek gewoon verkracht. Alleen is het jammer dat dit bij alle hardstylers natuurlijk weer aan gaat slaan, net zoals met Broken :(

kijk je uit met wat je zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Na n tijdje met t album gezeten te hebben word het is tijd voor n late review. Omdat ik de tracks nu goed ken
CD1

Endymion & Warren Morris - No more (4)
Die kick vind ik al 10x niks als ik zo gelijk het intro in kom. De break duurt een eeuw, en het lijkt of ze een of andere grunge zanger proberen na te doen.. Vind het niet echt klinken eerlijk gezegd. De melodie en kick komen mij iets te opeens en de melodie is mij iets te simpel net als de kick.

Endymion & Nosferatu - Face II Face (8)
Lekkere kick en intro, Is een keer geen vocalist gelukkig maar gewoon een set lekkere vocals.
Break is wel een beetje lang, met al dat onnodige gepraat er tussendoor. Dan eindelijk de melodie, en hij is goed. Climax is ook heel lekker. Kick blijft gelukkig hetzelfde. Ja top plaatje.

Endymion & Evil Activities feat. E-Life – Broken (3)
Heel zacht punchje, en te veel bass. Die vocals zijn om van te sterven, komt voor mij veel te wannabe over.
De melodie vind ik niet bij de sfeer in de break passen. En hij is me veeeeeel te commercieel. 1

Endymion feat. Ollie - Grow (5,5)
Ollie is een beetje een rare naam maarja.. niet mijn zaken. Intro klinkt goed, de tail in de kick klinkt al beter maar de punch blijft een dom tokje. Vocals zijn in principe niks mis mee.. Scherpe synthjes in de intro zijn goed maar het melodietje komt me ergens toch te vrolijk over. Melodie is opzich niks mis mee maar die synths zijn me te licht en hadden veel dikker kunnen wezen. De kick lijkt ook wel zachter te wezen. Dus nee dit plaatje valt bij mij onder net niet.

Endymion - Anger (Ophidian remix) (8,5)
De opbouw naar de intro is heerlijk al. Zet een goeie aggresieve sfeer neer. Die kick is niet het hardste wat ik van ophidian heb gehoord, maar dit is ook geen Meta4 album, ben al ruim tevereden met de kick die er nu in zit, goeie cleane distortion erachter. Het sfeertje blijft er gewoon het hele nummer inzitten wat me een beetje aan iets van TOA doet denken maar lekkerder door de minder zuivere sound

Endymion - Chaos (7)
Kicks zijn een beetje half/half. Ze zijn wel beter maar ze komen op mij wat kortaf over..
Ook weer geen vocalist wat al een +puntje is zo te horen, de break heeft een lekker sfeertje. Duurt wel weer redelijk lang. De Melodie klinkt wel lekker met die enorme reverb erin waardoor het heel dik en aanwezig klinkt. De climax vind ik dan wel een beetje jammer, haalt een beetje de melodie naar beneden. Maar nogsteeds te doen.

Endymion & Nosferatu - Another way up (3)
Ik maak er niet teveel woorden over vuil maar dit is gewoon het orgineel maar dan 10x slapper. Compleet nutteloos vind ik. De kick is nog wel het ergste aan dit nummer vind ik.

Endymion & The Viper - Smash (4)
Het begin heeft wel een lekker somber sfeertje erin zitten, Het dubstep stukje klinkt wel vet, maar het is niet echt mijn ding. Tot de vocals erdoor komen dan, dan valt het hele vrolijke opeens in dat nummer, dat autogetune is echt vreselijk en vooral dat pendulum-achtige wat daarna komt. De kick gaat wel en de climax erin is wel vet. Dan weer dat domme te vrolijke dubstep stukje. Maar ok over de top.. pitchkicks ? wtf. Credits voor orginaliteit zijn er maar dit is gewoon het commercieelste van andere genres er in pleuren. (Pendulum-Pitchkicks-Autotune vocals)

Endymion & Nosferatu - Drunk with a gun (Evil Activities remix) (4)
Zelfde verhaal als Another Way Up, een regelrechte rape van het nummer. Toch nog wel props voor het euforische sfeertje. Als dit niet de drunk with a gun remix was maar een los nummer dan had het ergens nog wel wat maar kommop dit is echt een verkrachting van het nummer.

Endymion feat. Lilly Julian - Overcome (6,7)
Het gezang klinkt redelijk goed maar de climax valt tegen in de intro, zwak kickje terwijl de buildup heel dik is, de gitaarsynths in de intro zijn dan wel weer vet. Het sfeertje is lekker in de break, het heeft niet zon top 40 sfeertje als a new today, godzijdank. De melodie is ook goed te doen. Maar de kick haalt het er voor mij grotendeels uit met dat slappe tokje. Ik hoor in de outro toch ook ergens nog een paar elementen, zoals die wat zachtere synths, uit a new today.

Endymion & Nosferatu - Judgment day (8)
Kijk daar zijn de betere kicks. Intro klinkt lekker, mooi sfeertje. Vocals zijn denk ik het beste van t hele album.
Break is ook geniaal. Opbouw en climax zijn ook dik in orde. Het is godzijdank een keer geen melodie en met dat vind ik dit de beste plaat van Endymion zelf van het album(Met nossie dan). Ik denk dat een minpunt hieraan nog is dat hij me nogal snel verveelde maar hij bleef van tijd tot tijd toch vet.

Endymion - Art (Placid K remix) (9)
Goed gebruik van vocals. De kicks zijn verukkelijk. De break voorspelt een lekkere melodie maar interplaats daarvan krijg je een heerlijke screechmelodie erna. Had de melodie eigenlijk ook wel willen terug zien in het nummer. Maar de screeches klinken denk ik veel vetter. Climax is geniaal. Placid K is in mijn mening een ondergewaardeerde producer. Moet veel meer aandacht krijgen voor dit soort werk.

Endymion & Evil Activities - Changed the game (7)
De kick is wel in orde, gewoon standaard. De intro is ook gewoon in orde. Niks speciaals.
De break is een beetje raar. De vocals vind ik niet echt iets.. Daarna krijg je weer zo'n happy melodietje.
Vind hem wel gaan dit keer. Omdat de synth nog wel goed klinkt. En het simpel en effectief is.

Endymion feat. Kimiko - Damned to hell (6,5)
Lekker sfeertje in de intro, de kick is dan opeens in de climax echt een tegenvaller. Een dikke tick met een veel zachtere distortion erachteraan. Het sfeertje blijft wel aardig. De betere melodie komt me er een beetje te snel in, had echt wel een buildup voor gemogen, de vocals die de melodie onderbreken telkens zjin best irritant. Die 2e soort punch die je telkens hoort klinkt ook veel beter en hadden ze beter als de standaard kunnen doen vind ik. Het had mooi kunnen zijn dit nummer maar de kick en de build-up-ontbrekende-climaxes ruineren het voor mij.

CD2
Endymion & Art of Fighters - A new today (3)
Kicks veel te soft, top 40 all over it. De melodie is dan wel best catchy maar de rest is echt niks.

Endymion - Abduction (9)
Ik zou het nog geen klassieker noemen omdat hij er nog niet zo lang is maar dit is wel een topplaat van
endymion, een van zn besten. Heerlijke vocals, heerlijke melodie, heerlijke kicks.

Headhunterz - Scrap attack (Endymion remix) (5,5)
Mij iets te traag en veranderd niet iets aan de track.

Endymion & Meccano Twins - The industry (7)
Is best wel een lekker trackje. Maar verveelt en vergeet nogal snel.

Endymion - Payback (Tommyknocker's Yes I Am remix) (8)
Heerlijke remix, niet beter dan het orgineel maar tipt er wel aan, goeie kicks en gebruik van vocals.

Endymion & The Viper - My music world (8,5)
Heel vet plaatje, lekker apart sfeertje. Die synth blijft in je hoofd zitten als je het vaak genoeg luistert.

Placid K - Compagneros (Endymion remix) (7)
Blijft een vet plaatje alleen verveelt wel na een tijdje.

Brennan Heart - Alternate reality (Evil Activities & Endymion remix)(4)
Kutkickje, melodie is wel leuk maar daar blijft het bij. Die kick is veel te soft en de break duurt een eeuw.

Endymion & Project Omeaga - None to give (8,5)
Eindbaas, Project Omeaga/Meagashira is echt een koning.

Endymion & The Viper feat. Nikkita - Sanity (6)
Leuke melodie maar voor de rest vallen de kicks best tegen en de vocals vind ik maar half/half.

Brennan Heart - Revelations (Endymion remix)(7)
Op een hoger tempo klinkt dit best wel vet. Maar op zo'n 170 bpm is dit niet wat aan, sfeertje zit er wel goed in.

Endymion & Meagashira - Who I am (7)
Heerlijke kick, maar hoor bijna geen meagashira invloeden. Vind de melodie ook niet heel veel aan. Intro heeft dan wel weer iets weg ergens van meagashira.

Kutski & Bioweapon - One (Endymion remix) (7)
Break-Climax. Daar hou ik het op, leuke kick en melodie.

Endymion & Meagashira - Outcasts (9,5)
Zwaar vet, heerlijke meagashira synhts, sfeer is goed, lompe kicks. Hou van deze plaat nogsteeds

Mindustries - Throes of rejection (Nosferatu & Endymion remix) (9)
De climax.. meer heb ik niet te zeggen Drop drop drop the bass BAM!, niet zo goed als het orgineel maar een heerlijke mainstream twist er aan gegeven en het toch ruig gehouden.

Endymion & Ruffneck - Justice (7,5)
Goeie melodie en kick, voor de rest wel ok. Beetje lange break.

Eindreview
CD1 : 6
CD2 : 7

CD1 : Het heeft z'n pareltjes maar dit zijn vooral de remixes en de nummers zonder vocalist. Met als de top 3
Art Remix
Anger Remix
Judgement Day
Het cheese gehalte ligt bji deze cd ook veel te hoog. Het gebruik van vocalisten wel heel veel en zoals je ziet bij de nummers waar het word weggelaten krijg je hele vette tracks. Ik hoop dat Endymion daar naar kijkt en Judgement Day en Face II Face achternagaat en zo weer een rij vette platen kan maken op dat niveau.

CD2 : Heeft wel leuke nummers ertussen zitten. En een paar slechte. Leuk om de laatste 3 jaar terug te luisteren maar ik had liever de laatste 13 jaar gezien. Hun eerste platen : Failure, Judge Of Darkness en Demonsworld blijven nogsteeds vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 03:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

voor No more: ik vind die beatgrid wel godse dik! maar jammer dat de bass zo zwak is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige plaat die bij écht is blijven hangen is de Art remix, die echt gruwelijk dik is. Anger, Face II Face en Judgement Day zijn ook nog wel lekker, de rest is me niet blijven boeien. Jammer dus.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardcore