Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 12:29 
 
Artiest

hardcoresjors schreef:
Ik vind de DWAG remix gewoon godse dik hoor! :thumbsup:
Pil in je donder en gaan met die banaan! :yay:


Misschien ligt het aan m'n sociale omgeving... maar waarom bedenk ik me bij die zin een zetpil...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 13:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik vind de DWAG remix gewoon godse dik hoor! :thumbsup:
Pil in je donder en gaan met die banaan! :yay:


Misschien ligt het aan m'n sociale omgeving... maar waarom bedenk ik me bij die zin een zetpil...


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chaos, Broken en Overcome op CD1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Soort dubstep in het begin, meer hardcore in de climax. Ik vind het zeker geen verkeerde plaat om heel eerlijk te zijn, weer eens wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hij komt de 17de uit

qoute endymion facebook: It's here!!! Endymion - #THREE In stores June 17th!! #proud
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Smash :D :thumbsup: Op een paar nummers na is dit album toch nog best vet geworden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CaptainObvious69 schreef:
hij komt de 17de uit

qoute endymion facebook: It's here!!! Endymion - #THREE In stores June 17th!! #proud


En de fulls komen binnen anderhalve maand uit als Enzyme 39A, 39B en 39C.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 09:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaa.. leuk liedje, Smash, alleen dat begin mocht anders zijn voor mij :) ik HAAT dubstep en alles wat er min of meer op lijkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inemiene schreef:
Jaa.. leuk liedje, Smash, alleen dat begin mocht anders zijn voor mij :) ik HAAT dubstep en alles wat er min of meer op lijkt


ik vind het begin juist het enige vette aan dat nummer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En nog ff eentje waar ik best naar uit zat te kijken:


Kijk EA, zó remix je een klassieker. Compleet anders dan het origineel, maar ik vind hem heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 15:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Faacking vet, was vergeten dat placid k ook een remix deed.

Die kick :drool:

Baas die kerel, maakt vet lekkere platen,
wou dat ie wat meer releasede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

had eigenlijk niet verwacht dat ik die placid K remix zo koning zou vinden!

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Full version. Wat een meesterlijke track, Placid K is echt een held die lang niet de waardering krijgt die hij verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 17:41 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
CaptainObvious69 schreef:
hij komt de 17de uit

qoute endymion facebook: It's here!!! Endymion - #THREE In stores June 17th!! #proud


En de fulls komen binnen anderhalve maand uit als Enzyme 39A, 39B en 39C.


Enzyme levert tenminste geen half werk! Waar vele labels half werk leveren,
maken zij het meestal wel waar vind ik persoonlijk. Ben benieuwd naar het
album en heb wederom bewust nog niks geluisterd. Ik verwacht er niet veel
van als ik eerlijk ben, dan kan het ook niet tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 18:21 
 
Hardtraxx Elite

die Placid K remix is echt lekker! DWAG remix is echt een tegenvaller maar wel een verwachte tegenvaller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Dakpan schreef:
CaptainObvious69 schreef:
hij komt de 17de uit

qoute endymion facebook: It's here!!! Endymion - #THREE In stores June 17th!! #proud


En de fulls komen binnen anderhalve maand uit als Enzyme 39A, 39B en 39C.


Enzyme levert tenminste geen half werk! Waar vele labels half werk leveren,
maken zij het meestal wel waar vind ik persoonlijk. Ben benieuwd naar het
album en heb wederom bewust nog niks geluisterd. Ik verwacht er niet veel
van als ik eerlijk ben, dan kan het ook niet tegenvallen.

Heb je gelijk in, kijk naar Traxtorm met de Mad Dog releases. Die durven gewoon in augustus nog even een paar platen van A Night of Madness te releasen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 10:36 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Heb je gelijk in, kijk naar Traxtorm met de Mad Dog releases. Die durven gewoon in augustus nog even een paar platen van A Night of Madness te releasen...

Tja dan heb je het wel gelijk over de grootste release uitstellers die er zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Out now! Three sampler 1 bevat overigens No More, Chaos en Anger (Ophidian remix), ook nu te downloaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 15:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heerlijk! Straks maar ff een review plaatsen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Out now! Three sampler 1 bevat overigens No More, Chaos en Anger (Ophidian remix), ook nu te downloaden


Three sampler 2 bevat, overcome, grow en de art remix, three sampler 3 bevat smash, damned to hell en de DWAG remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:17 
 
Hardtraxxer

01 endymion ft. warren morris & run riddium - no more 04:27
02 endymion & nosferatu - face ii face 04:41
03 endymion & evil activities ft. e-life - broken 03:12
04 endymion ft. ollie - grow 04:37
05 endymion - anger (ophidian remix) 04:27
06 endymion - chaos 04:17
07 endymion & nosferatu - another way up 04:19
08 endymion & the viper - smash 03:53
09 endymion & nosferatu - drunk with a gun (evil activit 03:27
10 endymion ft. lilly julian - overcome 04:27
11 endymion & nosferatu - judgment day 04:51
12 endymion - art (placid k remix) 03:43
13 endymion & evil activities - changed the game 03:59
14 endymion ft. kimiko - damned to hell 03:47
15 endymion & art of fighters - a new today 03:46
16 endymion - abduction 03:07
17 headhunterz - scrap attack (endymion remix) 03:48
18 endymion & meccano twins - the industry 03:49
19 endymion - payback (tommyknocker's yes i am remix) 03:10
20 endymion & the viper - my music world 04:33
21 placid k - compagneros (endymion remix) 04:26
22 brennan heart - alternate reality (evil activities & 05:32
23 endymion & project omeaga - none to give 04:30
24 endymion & the viper ft. nikkita - sanity 04:09
25 brennan heart - revelations (endymion remix) 03:52
26 endymion & meagashira - who i am 04:28
27 kutski & bioweapon - one (endymion remix) 03:47
28 endymion & meagashira - outcasts 04:09
29 mindustries - throes of rejection (nosferatu & endymi 02:59
30 endymion & ruffneck - justice 04:00


toch veel 'oudere' tracks als opvulling wss ;)
maar ziet er nice uit :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht toch even dat ik een cd van m'n vader op had gezet toen No More begon. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 21:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

CD 1
01 Endymion & Warren Morris - No more (7)
Leuke plaat om je album mee te openen. Ik ben geef fan van dit soort nummers, maar dit is wel een van de leukere in die categorie. Vind de rock-invloeden erin ook erg tof gedaan, doet me een beetje denken aan die DJ-tool die nooit is uitgekomen. De kicks zelf en de kickrolls vind ik niet echt boeiend, overal een leuk nummertje!

02 Endymion & Nosferatu - Face II Face (8,5)
Ben al verliefd op dit deuntje sinds de Reverze-aftermovie van Endymion op Youtube. De kracht van dit nummer zit m ook in het melodieuze, het raakt m'n gevoelige snaar! Kicks zijn in ieder geval al iets sterker, maar hadden meer de diepte in gemogen. Veel liever een kick zoals in Bloodlust. Een ander minpuntje is de veel te lange break, doet wel een beetje afbreuk aan de rest die juist lekker makkelijk en energiek is. Wel één van m'n favorieten op dit album! Hoop deze snel een keer live te horen.

03 Endymion & Evil Activities feat. E-Life – Broken (4)
Een overload aan bass, maar de kick is te zielig voor woorden. Rap-stukje is op zich wel oké maar ook niet echt mijn smaak. Maar dan dat stukje zang... zucht. Nobody Said It Was Easy deel nummer zoveel. Kan hier gewoon niks mee. Climax vind ik echt extreem slap. Dan is het voor mij snel klaar, heb ik na zo'n lange kutbreak gewacht op helemaal niks.

04 Endymion feat. Ollie - Grow (6)
Ollie is wel de domste naam van een vocalist ooit, dan wil je op voorhand niet serieus genomen worden haha. Zijn vocals zijn wel oké. Daar is overigens het eerste nummer met een fatsoenlijke kick! Intro heeft wat weg van Angerfist feat Crucifier - Tonight. Geen slechte zaak, lekker sfeertje zit erin. Stuk na de break (die is wel oké) is wel iets minder duister dan de mid-intro, en het 2e deel is mainstream met melodie en al als maar kan. Zonde hoe dit nummer opbouwt of eigenlijk afbouwt. Jammer dat Endymion in dit nummer niet echt een kant heeft gekozen tussen het meer experimentele/industriële en de vrolijke mainstream. Nu is het nog vlees nog vis en kan ik d'r eigenlijk niks mee.

05 Endymion - Anger (Ophidian remix) (7)
Duister sfeertje zeg, zoals Endymion dat in hun beginjaren ook altijd neerzette. Kick is echter weer niet geweldig en dat terwijl Ophidian daar meestal wel verstand van heeft. Helaas domineert de kick en de bassline dit nummer en daardoor vind ik m niet zo geslaagd. De rest is namelijk echt meesterlijk, het hele sfeertje, de synths en de break (die precies lang genoeg is)... als dit dezelfde kicks en bassline had als Abandon had dit nummer vast een 9 gekregen. Nu erger ik me er best wel aan als ik het thuis luister.

06 Endymion - Chaos (7,5)
Dit zijn al de iets betere kicks, maar nog steeds verlang ik reikhalzend terug naar die oude Endymion-kicks die soms door merg en been konden gaan! De rest van dit nummer is opnieuw erg vet, ik val eigenlijk in herhaling. Chaos heeft een lekkere intro en een hele vette climax die de naam eer aan doet. Chaotisch, maar niet té want dit nummer blijft herkenbaar. Mainstream, maar toch apart. Hier hou ik wel van!

07 Endymion & Nosferatu - Another way up (8)
All The Way Up is waarschijnlijk een van de allerbeste hardcore-platen ooit gemaakt, maar intussen zijn we al 10 jaar verder en dergelijke klassiekers mogen niet uitsterven, dus geven we ze maar een update. Het resultaat is in orde. Hoewel beide platen veel op elkaar lijken is het origineel een behoorlijk duistere plaat en dit een hele vrolijke party-plaat met veel gepingel. De herkenbare melodie van All The Way Up is gebleven (+ YOU SUCKAAAAAAAAAAAAAAA) de lead-synth is vol en euforisch en ik vind de break wel lekkerder dan in het origineel, daar vind ik de break te langdradig, deze bouwt beter op. Maar de kicks weer he...

08 Endymion & The Viper - Smash (7,5)
I love dat stukje dubstep/breakbeat! Past perfect bij dit nummer. Eerste stukje is briljant, kick is prima! 2e stuk is met een melodie, maar wtf... pitchkicks?? Ik ken maar 1 hardcore-nummer met zulke kicks en das Refly, daarin was het nog wel te doen maar dit klinkt nergens naar, zeker icm hoe de melodie ook nog omhoog gaat. Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als met die plaat van Ollie, maar ik vind de rest van het nummer wel echt geweldig! Fantastisch hoe ze al die geluidjes hebben toegepast.

09 Endymion & Nosferatu - Drunk with a gun (Evil Activities remix) (2)
Ik had al een emmer neergezet naast mn bureau voordat ik hiernaar ging luisteren. Zelfs die bleek niet genoeg :sick: Gadverdegadverdegadver, dit is met afstand het meest gruwelijke stukje hardcore-verkrachting ooit. Gooi Drunk In A Gun in een heppiedepeppie-hardcore-sausje, mix het met een slappe schijtkick en maak het af met walgelijk ge-YEAAAAHHH van die Nobody Said-zanger, en je hebt dit afgrijselijk stukje muziek.

10 Endymion feat. Lilly Julian - Overcome (7)
De laatste Endymion & LJ-plaat vroeg ook al om zo'n emmer, maar ik kon m deze keer gelukkig wel weer wegzetten. Nu we intussen bij nummer 10 zitten begin ik de nieuwe Endymion-sound wel goed aan te voelen want ik herken de intro-synths intussen uit duizenden. Bij zo'n nummer verwacht je eigenlijk een break van een uur maar na driekwart minuut zitten we alweer bij de climax. Perfecte opbouw in de break, vette vocals, kick vind ik in deze niet zo heel fijn en begint een beetje te vervelen. Vocal-werk van Lily Julian vind ik deze keer wel overtuigend. Dit zijn eigenlijk niet mijn soort nummers (beetje te poppy) maar ik vind m eigenlijk wel goed uitgewerkt! Doet wel wat met mij.

11 Endymion & Nosferatu - Judgment day (8,5)
Kijk dit is een bassline! Zo lekker lomp. Kick is ook in orde, hier geniet ik van! Breakje is wel oké, misschien iets te lang maar ik wil niet zeuren. Climax is gewoon heerlijk, dikke screeches, en bouwt steeds verder op naar nog meer chaos. Dit gaat zo eigenlijk heel de track door. Bommetje, sowieso de topper van dit album samen met Face II Face!

12 Endymion - Art (Placid K remix) (8,5)
Art is een beetje de laatste Endymion-plaat in oude stijl, was een tof nummer. Placid K staat meestal wel garant voor een dikke plaat, en die verwachting maakt ie deze keer ook waar. De climax doet me wel behoorlijk denken aan G-Member (zo'n beetje zijn bekendste plaat), maar dit is wel een uniek stijltje dat eigenlijk goed aansluit bij de huidige niet-melodieuze-stijl van Endymion. Heerlijke drive verder in dit nummer en lekker sfeertje in de breaks. Art-remix is de 3e topper van dit album.

13 Endymion & Evil Activities - Changed the game (7)
Nummer heeft een heerlijke drive en wat meer Endymion-gerichte sounds, maar jammer genoeg een beetje een irritante melodie, dat gepingel ligt me hierin niet echt helaas. Lekker krachtige kick dat wel. Eigenlijk een prima nummer maar op de een of andere manier ligt het me gewoon niet zo. En das echt niet omdat ik express Evil Activities wil bashen ofzo.

14 Endymion feat. Kimiko - Damned to hell (8)
Vette intro, opnieuw een duistere opbouw gedurende de mid-intro en op zich wel lekkere kicks. Maar die kickrolls vind ik niet zo chill om eerlijk te zijn. In eerdere nummers die zo opbouwden sloeg het later altijd om in iets wat ik niet zo tof vind, dit nummer blijft echter lekker duister en beukend. Hele korte break die wel genoeg sfeer brengt. Sounds weten me niet helemaal te raken maar zijn wel goed toegepast. Dit zijn platen zoals ik ze graag hoor van Endymion, nog net niet van het niveau Abduction maar zeker niet zo slecht als wat ik hiervoor wel eens van ze heb gehoord.

CD 2
01 Endymion & Art of Fighters - A new today (4)
Grootste poeptrack van het afgelopen jaar samen met Evil Inside. Ben er intussen wel aan gewend maar mijn god wat ging ik over mn nek toen ik dit voor het eerst hoorde.
02 Endymion - Abduction (9,5)
Klassieker. Zelden zo'n agressieve en energieke plaat gehoord. Vocals van Nikkita brengen elke keer weer dik kippenvel.
03 Headhunterz - Scrap attack (Endymion remix) (6,5)
Niet erg boeiende hardcore-upgrade van het saaie origineel.
04 Endymion & Meccano Twins - The industry (6,5)
Vind t eigenlijk maar een saai nummer.
05 Endymion - Payback (Tommyknocker's Yes I Am remix) (8,5)
Meest lompe kick ooit. Vocals zijn ook dope verwerkt tov het origineel. Een van m'n favorieten.
06 Endymion & The Viper - My music world (8)
Heel vet nummer met een hele aparte sound destijds, maar verschilt weinig van Endymions huidige sound.
07 Placid K - Compagneros (Endymion remix) (8)
Zwaar ondergewaardeerd nummer. Moet m eigenlijk nog steeds een keer full aanschaffen. Behoort tot Endymions betere platen van de afgelopen jaren.
08 Brennan Heart - Alternate reality (Evil Activities & Endymion remix)(5)
Zielige kick, zielige climax, gare remix van een nog gaarder origineel.
09 Endymion & Project Omeaga - None to give (8)
Tsja... mis dit soort platen.
10 Endymion & The Viper feat. Nikkita - Sanity (5,5)
Nooit wat aan gevonden.
11 Brennan Heart - Revelations (Endymion remix)(5)
Zie Qlimax-remix.
12 Endymion & Meagashira - Who I am (8)
Vette track, vooral die mid-intro is zo ontiegelijk gaaf! Dit is de Endymion-mainstream-stijl waar ik van hou.
13 Kutski & Bioweapon - One (Endymion remix) (7)
Niet echt mijn soort hardcore maar de climax is lekker catchy en energiek.
14 Endymion & Meagashira - Outcasts (8)
Wat een heerlijk aparte sound heeft dit nummer toch! Lompe kicks ook. Heerlijk!
15 Mindustries - Throes of rejection (Nosferatu & Endymion remix) (8)
Deze kende ik nog helemaal niet tot mijn schaamte! Vet, lijkt wel een beetje op Judgement Day.
16 Endymion & Ruffneck - Justice (7)
Best oké, gaat alleen snel vervelen.

Conclusie: gezien Endymions laatste producties had ik er een hard hoofd in dat het iets leuks ging worden, maar op 2 nummers na (en die zijn eigenlijk vooral het werk van Evil Activities) is dit best een vet album geworden! Helaas niet met een knaller a la Abduction, Payback of Vengeance maar wel met een paar hele vette nummers die ik ongetwijfeld vaker ga draaien dan alleen op dit album. De kicks zijn hier en daar wat zwakjes of het klinkt niet helemaal soepel, maar al met al is het echt supervet geworden!
Endymion wil ik ook zeker gaan bezoeken op Defqon as zaterdag.

Goed werk, ondanks dat ik meer fan ben van de oude Endymion-stijl: 7,5
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

goeie review!
ff een vraagje, is dit mixed of unmixed?

thx
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 22:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongemixt maar niet full.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore