Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Enzyme X - Enzyme X 32 (EnzymeX32)

Label: Enzyme X
Vinyl release: Nu!
WEB release: Binnenkort!

A1. Enzyme X - Nathaniel
B1. Enzyme X - Superfly

Samples:
http://www.cardiac.nl/index.php?content ... ail&id=417

Bron:
Cardiac/Enzyme
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch ff luisteren straks achter de computer :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 12:21 
 

space.. als ik de tracks wil luisteren moet ik ze eerst downloaden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 12:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nathaniel is echt té vaag :P Wel grappig om te luisteren maar niet geweldig ofzo.
Superfly is vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nathaniel: Zoals we van Enzyme X (Ophidian in dit geval) kennen: duistere mix tussen hardcore en DnB. Qua vaagheid vind ik het nog wel meevallen, klinkt wel lekker.

Superfly: Vind deze juist de vage, maar niet de mindere. Misschien iets minder duister, maar zeker een dik plaatje.

Overall...heb beter Enzyme X releases gehoord, maar dat doet niets af aan het feit dat dit een heldenlabel blijft, en daar hoort deze bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ooh nieuwe enzyme x release, al lang niks van gehoord. benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 16:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Nathaniel: Zoals we van Enzyme X (Ophidian in dit geval) kennen: duistere mix tussen hardcore en DnB. Qua vaagheid vind ik het nog wel meevallen, klinkt wel lekker.

Superfly: Vind deze juist de vage, maar niet de mindere. Misschien iets minder duister, maar zeker een dik plaatje.

Overall...heb beter Enzyme X releases gehoord, maar dat doet niets af aan het feit dat dit een heldenlabel blijft, en daar hoort deze bij.


Hoe weet je of ie van ophidian is? Hij staat nog niet op discogs en ik zie nergens produced by C. Hoyer staan.
Sei2ure, Synapse, Hamunaptra of Mindustries kan hem net zo goed gemaakt hebbben.

Nathaniel
Klinkt supervet, heerlijke kicks alleen van mij hadden die D&B invloeden er niet ingehoeven, Dit klinkt dan ook naar iets van TOA of Mindustries maar dan net iets harder.
Superfly
Klinkt ook super. Lekker soort van breakbeat ritme erin. Dit klinkt dan weer typisch als Sei2ure.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Steffnov schreef:
Nathaniel: Zoals we van Enzyme X (Ophidian in dit geval) kennen: duistere mix tussen hardcore en DnB. Qua vaagheid vind ik het nog wel meevallen, klinkt wel lekker.

Superfly: Vind deze juist de vage, maar niet de mindere. Misschien iets minder duister, maar zeker een dik plaatje.

Overall...heb beter Enzyme X releases gehoord, maar dat doet niets af aan het feit dat dit een heldenlabel blijft, en daar hoort deze bij.


Hoe weet je of ie van ophidian is? Hij staat nog niet op discogs en ik zie nergens produced by C. Hoyer staan.
Sei2ure, Synapse, Hamunaptra of Mindustries kan hem net zo goed gemaakt hebbben.

Ohja, klopt. Ik las de omschrijving op Cardiac verkeerd, ze hadden het nog over Abandon daar. Mijn excuses.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind dit niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 19:30 
 
Hardtraxx Elite


Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nathaniel: erg lekkere plaat een meteen ook beste van deze release, lekker tempo en chaotisch..love it :bomb:

Supefly: kwam erg rommelig over maar het is geen slechte plaat, alleen er zit niet echt tempo is deze track vond ik ook minder

vermakelijke release weer op enzyme, wordt zeker gehaald :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niet echt mijn stijltje maar Nathaniel klinkt wel lekker met die harde kicks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 18:25 
 
Hardtraxx Elite

Deze nummers zijn heerlijk, vooral nathaniel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:17 
 

Nathaniel is echt dik! lekker chaotisch en heerlijke kicks :thumbsup:
Superfly die kick klinkt dik maar er zit geen tempo in! mindere van de release!

toch een goeie release! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bevestigd door Discogs, deze bijde platen zijn door Ophidian gemaakt. (Conrad Hoyer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondermaats voor Ophidian. Vergelijk de Enzyme X release van hiervoor ff met deze...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 01:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sorry maar dit is kwaliteitspul :p.
Nooit doorgehad dat Ophidian enorm verschillend produceert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Sorry maar dit is kwaliteitspul :p.
Nooit doorgehad dat Ophidian enorm verschillend produceert?


Nee man heb ik niet door. :lol:

Dit is gewoon saai vergeleken Abandon/End The Earth. Extreem uitgebreide tracks die beide ook nog eens rond de 10 minuten duurde. Tracks waar echt een verhaal in zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 12:22 
 
Hardtraxx Elite

Goed punt, ik had ook niet verwacht dat deze van conrad zouden zijn. Heb toch ook liever iets als end the earth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 15:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
D-Nemacyst schreef:
Sorry maar dit is kwaliteitspul :p.
Nooit doorgehad dat Ophidian enorm verschillend produceert?


Nee man heb ik niet door. :lol:

Dit is gewoon saai vergeleken Abandon/End The Earth. Extreem uitgebreide tracks die beide ook nog eens rond de 10 minuten duurde. Tracks waar echt een verhaal in zat.


:huh:
Ja dat is mijn rede ook meestal in tracks, er moet wel verhaal in zitten...
En leuk.. 10 minuten daar gaat al 1/6 of 1/3 van je set.
Ik vind dit juist 10x beter omdat het nog ergens iets unieks heeft, tracks zoals abandon en end the earth zijn al vaker gedaan. Tracks zoals Superfly en Nathaniel hoor je niet vaak. Soort stijltje van TOA, Maar dan eindeliijk met een stuk ruigere kicks wat TOA al langer en vaker had moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Dit is gewoon saai vergeleken Abandon/End The Earth.

Releases onder Ophidian zelf zijn niet te vergelijken met Enzyme X releases, bij geen enkele artiest is dit btw. Enzyme X is er juist voor om even wat anders te doen.. Wat ruiger, meer distortion, vage geluiden, dit, dat..
Er is niet voor niets gekozen voor de X, deze beeld eXperimental uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 21:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Dakpan schreef:
Dit is gewoon saai vergeleken Abandon/End The Earth.

Releases onder Ophidian zelf zijn niet te vergelijken met Enzyme X releases, bij geen enkele artiest is dit btw. Enzyme X is er juist voor om even wat anders te doen.. Wat ruiger, meer distortion, vage geluiden, dit, dat..
Er is niet voor niets gekozen voor de X, deze beeld eXperimental uit :)


Eh nee.
Enzyme X is wel experimenteel maar Enzyme X staat voor een geheime/onbekende artiest. Dat niemand weet wie t heeft gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Dakpan schreef:
D-Nemacyst schreef:
Sorry maar dit is kwaliteitspul :p.
Nooit doorgehad dat Ophidian enorm verschillend produceert?


Nee man heb ik niet door. :lol:

Dit is gewoon saai vergeleken Abandon/End The Earth. Extreem uitgebreide tracks die beide ook nog eens rond de 10 minuten duurde. Tracks waar echt een verhaal in zat.


:huh:
Ja dat is mijn rede ook meestal in tracks, er moet wel verhaal in zitten...
En leuk.. 10 minuten daar gaat al 1/6 of 1/3 van je set.
Ik vind dit juist 10x beter omdat het nog ergens iets unieks heeft, tracks zoals abandon en end the earth zijn al vaker gedaan. Tracks zoals Superfly en Nathaniel hoor je niet vaak. Soort stijltje van TOA, Maar dan eindeliijk met een stuk ruigere kicks wat TOA al langer en vaker had moeten doen.


Tracks van 10 minuten ga je ook niet mixen, die zet je op en je doet vervolgens je ogen dicht.

En noem eens een plaat die op Abandon of End The Earth lijkt in zowel opbouw als sounds?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
En noem eens een plaat die op Abandon of End The Earth lijkt in zowel opbouw als sounds?


Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix). Veel verder kom ik ook niet. Tracks waarvan het inderdaad een zonde is om ze niet full te horen (dat heb ik wel met meerdere, zoals Tha Playah - On The Edge, maar die heeft wel andere sounds)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 16:15 
 
Hardtraxx Newbie

D-Nemacyst schreef:
Bevestigd door Discogs, deze bijde platen zijn door Ophidian gemaakt. (Conrad Hoyer)


Ophidian heeft zelf gezegd dat Discogs geen betrouwbare bron heeft waaruit blijkt dat Ophidian m echt heeft gemaakt, zelf wou die dr niks over zeggen
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore