Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hellsystem - The Doctor EP (HM2784)

Label: Hardcore Blasters
Vinyl release: 05/13/2011
WEB release: ??

A1. The Doctor
B1. End Of Time
B2. Time To Prove (ft. Tieum)

Samples:
https://www.recess.nl/mp3_player/49444/

Bron:

https://en.recess.nl/vinyl/info/the-doc ... tem/49444/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 00:30 
 

The Doctor & End Of Time lijken echt vreselijk op elkaar.. erg jammer want hellsystem vond ik wel dikke tracks produceren! ;)
Time To Prove is imo niet echt een collab,, is gewoon een dikke hellsystem sound want hoor echt niks van Tieum :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 03:47 
 
Hardtraxx Newbie

Klinkt wel lkkr, vind andere van hem wel beter als deze. Had er iets meer van verwacht. Toch goeie producties.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel leuke release maar verder niet..erg jammer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 12:32 
 
Hardtraxx Addict

DarkestSymphony schreef:
The Doctor & End Of Time lijken echt vreselijk op elkaar.. erg jammer want hellsystem vond ik wel dikke tracks produceren! ;)
Time To Prove is imo niet echt een collab,, is gewoon een dikke hellsystem sound want hoor echt niks van Tieum :thumbdown:


Tieum is zeker wel te horen hoor. Screetches (of hoe je het schrijft) op de "achtergrond" en veel meer.
Gaat meer om technische dingen als om geluidjes. ;) De kick die er inzit is ook Tieum achtig, lekker recht toe recht aan! :D Beste van de drie IMO
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 13:02 
 

Nikkel schreef:
DarkestSymphony schreef:
The Doctor & End Of Time lijken echt vreselijk op elkaar.. erg jammer want hellsystem vond ik wel dikke tracks produceren! ;)
Time To Prove is imo niet echt een collab,, is gewoon een dikke hellsystem sound want hoor echt niks van Tieum :thumbdown:


Tieum is zeker wel te horen hoor. Screetches (of hoe je het schrijft) op de "achtergrond" en veel meer.
Gaat meer om technische dingen als om geluidjes. ;) De kick die er inzit is ook Tieum achtig, lekker recht toe recht aan! :D Beste van de drie IMO

die kick hoor je in zoals The Docter The End Of Time, maar ook in Vor & Undercover.. hoor totaal geen Tieum in die kick. maar met die screetches heb je wel gelijk ja.. maar vind het alsnog een matig plaatje. zoals deze hele EP eigenlijk ;)
hij mag ook wel eens nieuwe kicks, sounds gaam proberen want begint beetje te verveleen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 14:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
The Doctor & End Of Time lijken echt vreselijk op elkaar.. erg jammer want hellsystem vond ik wel dikke tracks produceren! ;)
Time To Prove is imo niet echt een collab,, is gewoon een dikke hellsystem sound want hoor echt niks van Tieum :thumbdown:

Bedoel je eerder niet dat End Of Time en Time To Prove op elkaar lijken? The Doctor en End Of Time zijn 2 werelden van verschil...

The Doctor vind ik wel echt een lekkere sound hebben, mainstream maar niet te standaard of saai. Die wordt zeker gehaald.
Die andere 2 vind ik ook wel erg lekker, smerige screeches en lekker doorklappende kicks onder een zaag-bassline :drool: Daarmee maak je mij zielsgelukkig!

Misschien wel de beste Hellsystem-release ooit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 16:36 
 
Hardtraxx Addict

@ DarkestSymphony:

Ben ook veel beter gewend van Tieum. Zijn soloproducties vind ik over het algemeen beter als z'n laatste paar samenwerkingen, uitgezonderd op Just Know met Angerfist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 19:18 
 

Nikkel schreef:
@ DarkestSymphony:

Ben ook veel beter gewend van Tieum. Zijn soloproducties vind ik over het algemeen beter als z'n laatste paar samenwerkingen, uitgezonderd op Just Know met Angerfist.

Tieum - Speaker :drool: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 20:43 
 
Hardtraxx Addict

DarkestSymphony schreef:
Nikkel schreef:
@ DarkestSymphony:

Ben ook veel beter gewend van Tieum. Zijn soloproducties vind ik over het algemeen beter als z'n laatste paar samenwerkingen, uitgezonderd op Just Know met Angerfist.

Tieum - Speaker :drool: :worship:


Q-Bazzz :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 22:26 
 

Nikkel schreef:
DarkestSymphony schreef:
Nikkel schreef:
@ DarkestSymphony:

Ben ook veel beter gewend van Tieum. Zijn soloproducties vind ik over het algemeen beter als z'n laatste paar samenwerkingen, uitgezonderd op Just Know met Angerfist.

Tieum - Speaker :drool: :worship:


Q-Bazzz :D

ook! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 13:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Q-Bazz is recht van unexist zn stijltje geript.

Speaker inderdaad of Nocturnal Rituals remix.
Eet Dit
B.I.T.C.H.

Bijde tracks van hellsystem zijn weer heerlijk. typisch hellsystem soundje.

En Time to prove is inderdaad 80 % hellsystem, alleen de screeches en fx zijn van tieum zo te horen, had liever ook wat tieum kicks gehoord hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

waarom hier geen boycot voor Tiem? wat een Bagger maakt hij zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 21:25 
 
Hardtraxx Addict

dave schreef:
waarom hier geen boycot voor Tiem? wat een Bagger maakt hij zeg!


Hier was laatst iets afgesproken op het forum over respect?
Beetje trieste reactie weer... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 10:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vind tieum ook niet geweldig maar ik weetdat die gast al jaren ervaring heeft ( ookal had hij de neiging om unexist achterna te gaan soms )
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 23:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wederom een heerlijke Hellsystem release!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gisteren geloof ik released.
zijn wel toffe plaatjes, wel wat minder dan de vorige hellsystems.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore