Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mekanika - No Music (HM2783)

Label: Hardcore Blasters
WEB release: 03/05/2011

No Music
Sound Of Mekanika
Reborn (feat Hellsystem)

Samples:



Bron:
http://www.junodownload.com/artists/Mekanika/releases/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 19:09 
 

luister deze morgen wel.. benieuwd naar die collab met Hellsystem.. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

No Music: erg lekker energieke plaat :thumbsup:
Sound Of Mekanika: mwa wat minder plaat maar niet dat hij slecht is :/ ...miss nog paar keer vaker luisteren :)
Reborn: lekkere rag plaat ook gewoon lekker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 11:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

A is wel lekker. trekt me niet echt aan qua iets speciaals.

B heeft het stijltje van nitrogenetics, erg lekker :D

C Hij gaat vast wel hard op zon feest maar die kick die past er echt niet tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:05 
 

3 gruwelijk dikke tracks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 19:08 
 

a1 en a2 zijn erg dik! :worship:
die collab met hellsystem.. ja weet niet echt wat ik moet vinden.. bij Hellsystem lijkt alles zo op elkaar deze collab dus ook weer.. kick is hetzelfde als Cazzi Amari en de synth gebruikt die te vaak.. :( erg jammer want hij is zeker een goeie producer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 02:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Track 1 heeft een overduidelijke Hellsystem-kick en track 2 is overduidelijk de stijl van Nitrogenetics. Blijkbaar hebben deze jongens heeeeel veel hulp gehad met deze tracks. Ben nu eigenlijk wel benieuwd wat hun eigen stijl is en welk aandeel ze gehad hebben aan de nummers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 18:26 
 
Hardtraxxer

Dark byte schreef:
Track 1 heeft een overduidelijke Hellsystem-kick en track 2 is overduidelijk de stijl van Nitrogenetics. Blijkbaar hebben deze jongens heeeeel veel hulp gehad met deze tracks. Ben nu eigenlijk wel benieuwd wat hun eigen stijl is en welk aandeel ze gehad hebben aan de nummers...

Dat hoeft toch niet gelijk, ze kunnen toch ook gewoon zulke tracks maken.
track 2 klinkt een beetje als nitro, maar dan hoeft ie toch niet gelijk meerendeels het nummer gemaakt te hebben. Je weet er nog niks van, dus niet gelijk ordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je weet er zelf toch ook nog niks van? Waarom schiet je dan in de verdediging? En ik zeg nergens dat Nitrogenetics de track merendeels gemaakt heeft, maar Nitrogenetics heeft nou eenmaal een behoorlijk eigen stijl, net als Hellsystem. Als de eerste track al een kick van Hellsystem heeft, dan neem ik niet meer zo serieus als de tweede track duidelijk in de stijl van Nitrogenetics is gemaakt. Maar goed, we zullen het wel zien. Hardcore Blasters moet vernieuwing hebben, dus het zou jammer zijn als ze artiesten krijgen die hetzelfde doen als de artiesten die ze al hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 22:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dark byte schreef:
Je weet er zelf toch ook nog niks van? Waarom schiet je dan in de verdediging? En ik zeg nergens dat Nitrogenetics de track merendeels gemaakt heeft, maar Nitrogenetics heeft nou eenmaal een behoorlijk eigen stijl, net als Hellsystem. Als de eerste track al een kick van Hellsystem heeft, dan neem ik niet meer zo serieus als de tweede track duidelijk in de stijl van Nitrogenetics is gemaakt. Maar goed, we zullen het wel zien. Hardcore Blasters moet vernieuwing hebben, dus het zou jammer zijn als ze artiesten krijgen die hetzelfde doen als de artiesten die ze al hadden.


Je zegt ze moeten wel heel veel hulp hebben gehad. Nou t lijkt me dan dat je wel zegt dat ze gemaakt zijn door een van de jongens, niet nitrogentics specifiek maar je hebt maar 3 ervaren mensen op HB en dat zijn Hellsystem Dj D en Nitrogetics. Miosa en Rayden hebben allebij een andere stijl dan die Nitro, D en Hellsystem. dus logisch gezien heb je wel gezegd dat een van hun de tracks deels of volledig hebben gemaakt.

En er is niks mis met de oude stijl van HB, ik zeg houden zo. Liever een oud goed stijltje dan dat alles tegenwoordig naar MOH klinkt en dat is waar 50% van de artiesten nu naar streeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 23:33 
 
Hardtraxxer

Dark byte schreef:
Je weet er zelf toch ook nog niks van?

Ik loop ook niet hier iets te verklaren, daarom juist.
Citaat:
En ik zeg nergens dat Nitrogenetics de track merendeels gemaakt heeft,

Oja? het lijkt er anders wel op.
Dark byte schreef:
Blijkbaar hebben deze jongens heeeeel veel hulp gehad met deze tracks.


Citaat:
maar Nitrogenetics heeft nou eenmaal een behoorlijk eigen stijl, net als Hellsystem. Als de eerste track al een kick van Hellsystem heeft, dan neem ik niet meer zo serieus als de tweede track duidelijk in de stijl van Nitrogenetics is gemaakt. Maar goed, we zullen het wel zien. Hardcore Blasters moet vernieuwing hebben, dus het zou jammer zijn als ze artiesten krijgen die hetzelfde doen als de artiesten die ze al hadden.

Ik vind zelf dat Hardcore blasters helemaal hun eigen stijl hebben gevonden en het prima doen, ze hebben in mijn ogen geen vernieuwing nodig. alleen wat nieuw talent zoals Miosa en dit komt goed uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 23:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Blazed schreef:
Dark byte schreef:
Ik vind zelf dat Hardcore blasters helemaal hun eigen stijl hebben gevonden en het prima doen, ze hebben in mijn ogen geen vernieuwing nodig. alleen wat nieuw talent zoals Miosa en dit komt goed uit.


Dat.
Rayden vind ik alleen niet echt in t plaatje passen, Miosa is er net maar moet nog even een stijltje zien te vinden en Mekanika klinkt gewoon als HB normaal, wat ik totaal niet erg vind.

Miosa & Rayden moeten zich voor mij eerst nog bewijzen. De enige platen van rayden die ik eluk vind zijn collabs en een solo toen ie nog piwi heette ( Always Naked )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 18:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HB is echt geweldig bezig! Miosa vond ik al een dikke aanwinst, maar deze gozert kan er ook wat van! 3 enorm dikke nummers, Sound Of Mekanika vind ik er qua sound het meest uitspringen, origineel spul! Collab met Hellsystem is ook een goeie en No Music beukt ook aardig door!

Dat ze niet zo klinken als Nitrogenetics of DJ D is alleen maar goed, want al die platen van hun beginnen steeds meer op elkaar te lijken. Dit houdt het label nog interessant :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 10:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
HB is echt geweldig bezig! Miosa vond ik al een dikke aanwinst, maar deze gozert kan er ook wat van! 3 enorm dikke nummers, Sound Of Mekanika vind ik er qua sound het meest uitspringen, origineel spul! Collab met Hellsystem is ook een goeie en No Music beukt ook aardig door!

Dat ze niet zo klinken als Nitrogenetics of DJ D is alleen maar goed, want al die platen van hun beginnen steeds meer op elkaar te lijken. Dit houdt het label nog interessant :)


Tis juist wel dat sound of mekanika als nitrogenetics klinkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 10:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heeft er wel wat van weg idd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel lekkere plaatjes maar die gene met Hellsystem vind ik dan weer niets.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore