Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers - Unite (Tha Playah Remix)

Label: Q-Dance
Vinyl release: ???
WEB release: 25-6-2011



Samples:

Bron: Tha Playah's youtube account: http://www.youtube.com/user/djthaplayah
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 21:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt beter als de andere remix maar ik mis toch wat energie in de climax. Die synths en melo klinken in de break veel dikker dan de climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zit wel een aparte flow in, eens horen hoe die morgen live klinkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 21:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

woooowwww die is echt vet man!!!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 10:03 
 
Hardtraxxer

wat is dat voor 'n rare pitched kick op 1.38/1.39 :huh:
tis idd beter dan die Kasparov remix wat we hier tegenkwamen.
natuurlik ideaal met Tha Playah. Mainstream artiest, mainstream anthem.
vind m niet zo bijzonder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 14:22 
 
Hardtraxx Newbie

hanzOr schreef:
wat is dat voor 'n rare pitched kick op 1.38/1.39 :huh:


Dat zijn playah's herkenbare fx kicks.. typisch hem en zeer vet.

Als je vaker naar zijn tracks luisterd hoor je ze meer, en ook steeds vaker bij andere producers;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 20:05 
 
Artiest

Ik vin m lekker hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 22:21 
 
Hardtraxx Newbie

Ik wordt schijtziek van die hardstyle tracks die omgetoverd worden tot hardcore tracks...

Tha playah is een van de beste hardcore producers van nederland, maar deze track valt toch wel buiten zijn rijtje..
ik wacht met spanning af naar zijn nieuwe album, daar staat denk ik veeeel en veel beter materiaal op, waar menig producer nog van zal opkijken.

want het niveau in de hardstyle scene daalt met de minuut.. Q-dance heeft de hele hardstyle scene in zijn macht, vandaar dat de hardstyle ook langzaam steeds meer stil lijtk te gaan staan.
want bij elke track die uitkomt denk ik steeds vaker van hmm alweer die eeuwige screetch en dan weer zon breaky waar zo'n melodie met een lowcutoff opkomt.. zeer jammer.
daarintegen hoor je in de hardcore veel meer variatie kwa sounddesign ect, er wordt gewoon meer moeite gedaan voor een volwaardige hardcore track en daar vind ik deze niet echt bij horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A-Nionic schreef:
Ik wordt schijtziek van die hardstyle tracks die omgetoverd worden tot hardcore tracks...

Tha playah is een van de beste hardcore producers van nederland, maar deze track valt toch wel buiten zijn rijtje..
ik wacht met spanning af naar zijn nieuwe album, daar staat denk ik veeeel en veel beter materiaal op, waar menig producer nog van zal opkijken.

want het niveau in de hardstyle scene daalt met de minuut.. Q-dance heeft de hele hardstyle scene in zijn macht, vandaar dat de hardstyle ook langzaam steeds meer stil lijtk te gaan staan.
want bij elke track die uitkomt denk ik steeds vaker van hmm alweer die eeuwige screetch en dan weer zon breaky waar zo'n melodie met een lowcutoff opkomt.. zeer jammer.
daarintegen hoor je in de hardcore veel meer variatie kwa sounddesign ect, er wordt gewoon meer moeite gedaan voor een volwaardige hardcore track en daar vind ik deze niet echt bij horen.


Waar heb jij het over? bedoel je die van neophyte?
tha playah heeft een jaar geleden ofzo nog walking the line gereleased kerel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
A-Nionic schreef:
Ik wordt schijtziek van die hardstyle tracks die omgetoverd worden tot hardcore tracks...

Tha playah is een van de beste hardcore producers van nederland, maar deze track valt toch wel buiten zijn rijtje..
ik wacht met spanning af naar zijn nieuwe album, daar staat denk ik veeeel en veel beter materiaal op, waar menig producer nog van zal opkijken.

want het niveau in de hardstyle scene daalt met de minuut.. Q-dance heeft de hele hardstyle scene in zijn macht, vandaar dat de hardstyle ook langzaam steeds meer stil lijtk te gaan staan.
want bij elke track die uitkomt denk ik steeds vaker van hmm alweer die eeuwige screetch en dan weer zon breaky waar zo'n melodie met een lowcutoff opkomt.. zeer jammer.
daarintegen hoor je in de hardcore veel meer variatie kwa sounddesign ect, er wordt gewoon meer moeite gedaan voor een volwaardige hardcore track en daar vind ik deze niet echt bij horen.


Waar heb jij het over? bedoel je die van neophyte?
tha playah heeft een jaar geleden ofzo nog walking the line gereleased kerel

Hij zal de nieuwe release bedoelen, waar bijvoorbeeld On The Edge op zal gaan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zeker niet verkeerd, hoewel ik de remix van vorig jaar van The Viper beter vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:45 
 
Hardtraxx Newbie

Tha playah is momenteel aan een album bezig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 09:00 
 
Artiest

A-Nionic schreef:
Ik wordt schijtziek van die hardstyle tracks die omgetoverd worden tot hardcore tracks...

Tha playah is een van de beste hardcore producers van nederland, maar deze track valt toch wel buiten zijn rijtje..
ik wacht met spanning af naar zijn nieuwe album, daar staat denk ik veeeel en veel beter materiaal op, waar menig producer nog van zal opkijken.

want het niveau in de hardstyle scene daalt met de minuut.. Q-dance heeft de hele hardstyle scene in zijn macht, vandaar dat de hardstyle ook langzaam steeds meer stil lijtk te gaan staan.
want bij elke track die uitkomt denk ik steeds vaker van hmm alweer die eeuwige screetch en dan weer zon breaky waar zo'n melodie met een lowcutoff opkomt.. zeer jammer.
daarintegen hoor je in de hardcore veel meer variatie kwa sounddesign ect, er wordt gewoon meer moeite gedaan voor een volwaardige hardcore track en daar vind ik deze niet echt bij horen.


it's all one big conspiracy.. Q-Dance is de antichrist.
BE GOOOOONEEE SATAN!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 16:46 
 
Hardtraxxer

they'll all join the dark sideee

noesssssssssss :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 12:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

A-Nionic schreef:
Tha playah is momenteel aan een album bezig...


Tot je met een goeie bron komt heb je ons niet overtuigd

De enige hardcore artiesten die nu met albums bezig zijn zijn The Viper(Bron Neophyte records site), Neophyte(Wisten we al) Angerfist ( Interview met een of andere hard dance tv ) Tommyknocker zit er over na te denken ( Traxtorm site bij de aankondiging van mad dog zn album )
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 15:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Neophyte is er niet meer mee bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 18:18 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Neophyte is er niet meer mee bezig.


Wordt gebaseerd op een antwoord waarvan je niet weet of het zo is (denk ik).
Ik doel op dat bericht van: "Wanneer is het album klaar?" Neophyte: "2015 ergens".
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Neophyte is er niet meer mee bezig.

Trasher, Snitcher, Coming Home en Les Saboteurs waren toch al voor zijn album, of heb ik het nou verkeerd? (albums van Tha Playah en The Viper dan?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 21:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
dawasiknie schreef:
Neophyte is er niet meer mee bezig.


Wordt gebaseerd op een antwoord waarvan je niet weet of het zo is (denk ik).
Ik doel op dat bericht van: "Wanneer is het album klaar?" Neophyte: "2015 ergens".

Hij was daar serieus over, aangezien Trasher en Snitcher binnenkort gewoon gaan uitkomen op Neophyte Records.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 17:43 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Hij was daar serieus over, aangezien Trasher en Snitcher binnenkort gewoon gaan uitkomen op Neophyte Records.


Zou wel erg jammer zijn en een dikke faal van Neophyte.
Is al de zoveelste keer dat het album wordt uitgesteld/ afgekapt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
dawasiknie schreef:
Hij was daar serieus over, aangezien Trasher en Snitcher binnenkort gewoon gaan uitkomen op Neophyte Records.


Zou wel erg jammer zijn en een dikke faal van Neophyte.
Is al de zoveelste keer dat het album wordt uitgesteld/ afgekapt...


als het al de zoveelste keer is ben je het inmiddels wel gewent :thumbup:
gewoon niet meer verwachten dat het afkomt dan verbaas je jezelf als je hem ineens ziet hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 19:24 
 
Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
Nikkel schreef:
dawasiknie schreef:
Hij was daar serieus over, aangezien Trasher en Snitcher binnenkort gewoon gaan uitkomen op Neophyte Records.


Zou wel erg jammer zijn en een dikke faal van Neophyte.
Is al de zoveelste keer dat het album wordt uitgesteld/ afgekapt...


als het al de zoveelste keer is ben je het inmiddels wel gewent :thumbup:
gewoon niet meer verwachten dat het afkomt dan verbaas je jezelf als je hem ineens ziet hahaha :lol:


Als je alles in de gaten houdt, valt dat vies tegen! :P
Ik vind het niet heel erg hoor, maar lijkt me als DJ ook niet relax.
Begin je met in je hoofd een project, gaat het weer niet door (om welke reden dan ook).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel simpel, hij heeft geen zin om dingen af te raffelen voor verplichtingen. Met zo'n album moet je je verplichten tot een bepaalde deadline waardoor je onder tijdsdruk wel eens minder zou kunnen produceren. Zoiets wil je als artiest ook niet. Nieuwe tracks voor zichzelf houden kan hij ook niet, begrijpelijk want als je iets heel vet vindt wil je het toch altijd zo snel mogelijk aan je publiek laten horen.

Of stel hij neemt alle tijd, dan moeten wij inderdaad tot 2015 wachten tot Trasher eindelijk een keer uit komt. Is ook niet relaxt voor ons.

Maar goed, heb ook een beetje het gevoel dat Jeroen t allemaal wel best vind na ruim 20 jaar volgas aan z'n carrière werken. Daarom is dat Mean Machine-project ook niet meer helemaal door gegaan. Hij wil gewoon lekker relaxt z'n ding doen. En daar is niks mis mee. Want wat kan hij nou nog meer bereiken dan hij nu al heeft gedaan als Neophyte? Eigenlijk niks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 10:30 
 
Hardtraxx Newbie

Jeroen heeft zijn eigen inmiddels wel bewezen de laatste 20 jaar! 1 v/d beste producers die hardcore maakt!
Dus lekker zijn eigen ding doen!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Hardbass schreef:
Jeroen heeft zijn eigen inmiddels wel bewezen de laatste 20 jaar! 1 v/d beste producers die hardcore maakt!
Dus lekker zijn eigen ding doen!! :thumbsup:


zeker weten. via zijn muziek kennis gemaakt met hardcore :thumbsup:
maar nu weer OT
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore