Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Beat Controller - The Real Deal [IMPHC008]

Label: Important Hardcore
Vinyl release: 19/08/2011
WEB release: 29/08/2011

A1. The Beat Controller - The Real Deal
B1. The Beat Controller - Business

Samples:




Bron:
Youtube kanaal van Important Hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 15:35 
 
Hardtraxx Addict

Business is een erg lekkere plaat kan ik je vertellen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 mooi tracks maar buiniss is egt een topper :thumbup: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 18:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha The Beat Controller? Ben totaal niet in de hardcore, maar hoe succesvol is deze man in de scene? :P Toen ik een 2 jaar geleden een bijbaan in de supermarkt had was ie mijn chef. :'). Toen draaide ie iig nog niet zoveel, we lachte er meer om. Hij produceerde destijds ook niet zelf trouwens. (Enige track die ik van 'm ken is die met Angerfist)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Haha The Beat Controller? Ben totaal niet in de hardcore, maar hoe succesvol is deze man in de scene? :P Toen ik een 2 jaar geleden een bijbaan in de supermarkt had was ie mijn chef. :'). Toen draaide ie iig nog niet zoveel, we lachte er meer om. Hij produceerde destijds ook niet zelf trouwens. (Enige track die ik van 'm ken is die met Angerfist)

Niet heel. Heeft een tijdje terug met Copkiller een leuke release gehad, maar het is geen grote naam (nog) in de scene. Maar wat niet is, kan nog komen, hij maakt geen verkeerde platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 12:03 
 
Hardtraxx Addict

Taxi schreef:
Haha The Beat Controller? Ben totaal niet in de hardcore, maar hoe succesvol is deze man in de scene? :P Toen ik een 2 jaar geleden een bijbaan in de supermarkt had was ie mijn chef. :'). Toen draaide ie iig nog niet zoveel, we lachte er meer om. Hij produceerde destijds ook niet zelf trouwens. (Enige track die ik van 'm ken is die met Angerfist)


Je moet toch ergens beginnen. Erg jammer dat je iemand op aan de hand van zijn werk afkeurt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crack 'em hard, dropping heat, fiction failure,
eerdere platen van hem die me wel bevielen, deze vind ik ook wel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

droppin heat vind ik wel nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 16:49 
 
Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Crack 'em hard, dropping heat, fiction failure,
eerdere platen van hem die me wel bevielen, deze vind ik ook wel lekker!

idd. flowing with the hardcore vind ik trouwens ook wel een dikke plaat van hem :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:11 
 

ik ken de kick van Business ergens van maar kan er ff niet opkomen overigens wel de betere van de 2..
The Real Deal heeft wel een lekkere kick maar zit weinig tempo in! lekkere release :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
ik ken de kick van Business ergens van maar kan er ff niet opkomen overigens wel de betere van de 2..
The Real Deal heeft wel een lekkere kick maar zit weinig tempo in! lekkere release :thumbup:


re-style renovation?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 19:14 
 

hardcoresjors schreef:
DarkestSymphony schreef:
ik ken de kick van Business ergens van maar kan er ff niet opkomen overigens wel de betere van de 2..
The Real Deal heeft wel een lekkere kick maar zit weinig tempo in! lekkere release :thumbup:


re-style renovation?

volgens mij wel maar weet niet zeker.. zal die ff beluisteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Haha The Beat Controller? Ben totaal niet in de hardcore, maar hoe succesvol is deze man in de scene? :P Toen ik een 2 jaar geleden een bijbaan in de supermarkt had was ie mijn chef. :'). Toen draaide ie iig nog niet zoveel, we lachte er meer om. Hij produceerde destijds ook niet zelf trouwens. (Enige track die ik van 'm ken is die met Angerfist)

Citaat:
After his debut release "Flowing With The Hardcore", the huge "Droppin' Heat EP" and last year's Army of Hardcore anthem together with Masters of Noise, DJ, Producer and Event Organizer The Beat Controller is back with two very different tracks.

niet zo heel gek dat hij weinig produceerd als hij ook Event Organizer is

The Real Deal heeft Re-Style kicks en lekkere melo
Business lekker tempo in deze en idd lijken deze kicks weer op een Re-Style plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Taxi schreef:
Haha The Beat Controller? Ben totaal niet in de hardcore, maar hoe succesvol is deze man in de scene? :P Toen ik een 2 jaar geleden een bijbaan in de supermarkt had was ie mijn chef. :'). Toen draaide ie iig nog niet zoveel, we lachte er meer om. Hij produceerde destijds ook niet zelf trouwens. (Enige track die ik van 'm ken is die met Angerfist)


Je moet toch ergens beginnen. Erg jammer dat je iemand op aan de hand van zijn werk afkeurt!


Lees dat het nu inderdaad zo overkomt, maar zo bedoel ik het niet. Ik ben juist heel erg voor de "underdog" en beginnende producers. Maar die vent is gewoon een zeer pretentieus persoon, met grote praatjes en rare vreemde acties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

out @ hardtunes!
Forumoverzicht » Releases » Hardcore