Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 20:50 
 
Hardtraxxer

The Outside Agency - Cause An Effect (GEN175014)

Label: One Seven Five
WEB release: 26/08/2016

Tracks:
A1) Poisoned
B1) Deep Sleep

Samples:



Bron: wikipedia
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 13:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Poisoned klinkt als een N-Vitral track. Wel een dikke plaat echter. Alleen vind hem ietwat simpel soms.

Deep Sleep is heel dik. Die kick man, een N-Vitral kick op steroïden.

Ik mis toch de crossbreed elementen in beide platen. Neigt iets te veel naar N-Vitral zijn stijl imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is wel een moeilijk een oordeel vellen over een korte preview. Ik denk dat de Crossbreed elementen er wel in voorkomen, tenminste ik hoop het. :D
Wat mij op valt aan beide tracks is dat er een kickpitch gebruikt wordt. Ben ik op deze manier niet gewend van DJ Hidden. De kicks zelf zijn beide dik. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hoort meteen in het begin van de preview nog de DnB kicks weg-ebben... dus dat crossbreed zit er wel in. Hoewel ik toch liever een 4/4 industrial plaat hoor van de heren, voor m'n gevoel al weer zo lang geleden.

Dikke kicks wel :) Lekker sfeertje ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoor graag eens een nummer als The Kid With The Golden Axe of International Karate Knightmare van deze heren, wat een release op HKV was dat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist de hele release geluisterd. Mwa. Ik ben niet impressed. Het laatste stuk van Deep Sleep is dan wel weer heel tof, jammer dat dit zo kort is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deep Sleep :thumbup: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na een aantal luisterbeurten begin ik dit steeds beter te vinden :loving: Ik ben dit niet helemaal gewend van Dj Hidden qua kick maar kan het wel waarderen. Het heeft idd wel wat van N-Vitral weg.
Zoals altijd zet hij een perfecte sfeer neer in zijn tracks. :worship:
Forumoverzicht » Releases » Hardcore