Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een meuk

jammer hopen dat de volgende release beter is
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 00:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remix vind ik goed te doen, weer eens een andere break dan een piano, wat violen en een dude met een te lage stem die wat epische woorden probeert te zeggen.

Original is maar saaie meuk...

En over de Psyko Punkz: ik weet niet hoor, maar als er iemand is, van de recente hardstyle artiesten, die niet al te blij beukwerk produceren zijn zij het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit dus echt niet slecht zoals de meesten hier, vind het echt een lekker nummer met een goede lente-sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Ik vind dit dus echt niet slecht zoals de meesten hier, vind het echt een lekker nummer met een goede lente-sfeer.

Ik heb 1x de set van blue geluisterd en ik vond het toen wel een fijne opener eigenlijk. Leuk voor in de zomer ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 21:05 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Josh-T schreef:
Ik vind dit dus echt niet slecht zoals de meesten hier, vind het echt een lekker nummer met een goede lente-sfeer.

Ik heb 1x de set van Green geluisterd en ik vond het toen wel een fijne opener eigenlijk. Leuk voor in de zomer ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Khadber schreef:
Josh-T schreef:
Ik vind dit dus echt niet slecht zoals de meesten hier, vind het echt een lekker nummer met een goede lente-sfeer.

Ik heb 1x de set van Green geluisterd en ik vond het toen wel een fijne opener eigenlijk. Leuk voor in de zomer ofzo.

Dat zou ook kunnen! Eigenlijk alleen die set van Hard Bass gehoord, voor de rest niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2010 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.junodownload.com/ppps/produc ... 270-02.htm

Hopelijk morgen op Dance-Tunes dan :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2010 10:15 
 
Hardtraxxer

Vind die remix op zich wel grappig, feit dat het net té vrolijk is kan ik wel waarderen ^^ . Maar je moet 'm ook niet te vaak horen, want dan gaat -ie irriteren. De original mix heeft wel een leuk sfeertje idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2010 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Dance-Tunes:
http://www.dance-tunes.com/#home/tune/5 ... mies/unity
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2010 13:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:

Daar ga ik mijn 5 gewonnen credits voor gebruiken! :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle