Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-08-2017, 19:35 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:

Ook het "vernaggelen van de scene". Volgens mij zijn dat soort artiesten die naar voren worden gehaald juist goed voor de scene. Meer zielen, meer stijlen. Phuture Noize had goede producties, maar is op een punt door Q enorm veel geboekt, zodoende is hij ook veel populairder onder meerdere mensen nu, het zelfde met Deetox, Hard Driver en zelfs namen als Sound Rush en Bass Modulators zijn op een punt enorm hard door hun labels en Q gepushed.

Mensen als AoR komen echt niet vanuit hun baantje bij de Mac met schaken als hobby opeens bij hun maatje, He, Joey, ik wil diejee word'n, help is eem.

Bij punt 1 noem je ook artiesten die het echt hebben verdiend ;)

En punt 2 is het echt zo gegaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-08-2017, 20:08 

Kraak... Piep...

DonnyD schreef:
Broken Balance schreef:

Ook het "vernaggelen van de scene". Volgens mij zijn dat soort artiesten die naar voren worden gehaald juist goed voor de scene. Meer zielen, meer stijlen. Phuture Noize had goede producties, maar is op een punt door Q enorm veel geboekt, zodoende is hij ook veel populairder onder meerdere mensen nu, het zelfde met Deetox, Hard Driver en zelfs namen als Sound Rush en Bass Modulators zijn op een punt enorm hard door hun labels en Q gepushed.

Mensen als AoR komen echt niet vanuit hun baantje bij de Mac met schaken als hobby opeens bij hun maatje, He, Joey, ik wil diejee word'n, help is eem.

Bij punt 1 noem je ook artiesten die het echt hebben verdiend ;)

En punt 2 is het echt zo gegaan :lol:

Bewijs het maar dan voor punt 2.

En ja, die mensen hebben het verdiend wellicht, maar hulp blijft hulp.
En er van uit gaande dat je punt 2 niet kan bewijzen, wie zegt dat iemand als AoR niet een enorme passie voor de muziek heeft en graag dit wil doen. Wat maakt het dan zo dat hij dat niet verdient?

Als jij altijd al een astronaut zou willen zijn, zou je dan expres iedereen negeren en alles zelf willen leren, wat enorm lang duurt. Of, mocht je de kans worden aangeboden, wil je geholpen worden om zo snel mogelijk een goede astronaut te zijn?

Iets met de slimme manier kiezen. Of je leert het snel, of je leert het langzaam. Als je al een beeld voor je hebt wat je wil doen en maken, maakt het voor het leren van het programma geen reet uit of je het zelf doet of met hulp van anderen doet. Ik durf te wedden dat het gros van de artiesten ook is begonnen met tutorials.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-09-2017, 19:36 

Hardtraxxer

Jij kan zonder hulp astronaut worden? Damn, chapeau!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-09-2017, 09:29 

Kraak... Piep...

InfinI schreef:

http://www.encyclo.nl/begrip/figuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-09-2017, 12:31 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
InfinI schreef:

http://www.encyclo.nl/begrip/figuurlijk

Jij geeft een metafoor. Dat is wat anders dan figuurlijk spreken. FYI.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-09-2017, 13:16 

Kraak... Piep...

Google schreef:
"Een metafoor is een stijlfiguur; een vorm van overdrachtelijk (figuurlijk) taalgebruik."

Bedankt voor het bevestigen dat mijn punt figuurlijk was, wat iedereen met hersens al wist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-09-2017, 15:12 

Hardtraxxer

Wauw. Hopeloos dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-09-2017, 07:36 

Kraak... Piep...

InfinI schreef:
Wauw. Hopeloos dit :lol:

Blij dat je het zelf inziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-10-2017, 14:59 

Hardtraxx Veteran

Anthems werken echt ziek raar bij mij. Eerste keer vond ik het niet veel maar nu hoor ik 'm ineens weer en vind ik hem best wel dik :lol:
Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle