Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geslaagd anthem. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 14:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Erg fijn plaatje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie/hoor het probleem met de melodie niet zo? Die zat er al vrij snel in en klinkt juist wel vet...groter probleem is de lange break en de "inbreng" van E-Life hierin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 15:00 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Zie/hoor het probleem met de melodie niet zo? Die zat er al vrij snel in en klinkt juist wel vet...groter probleem is de lange break en de "inbreng" van E-Life hierin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 15:13 
 
Hardtraxx Addict

Een break van 3 minuten... Het mag dan wel een anthem zijn maar jesus... Vol met vocals die we al 800 keer eerder hebben gehoord en een opbouw die ook maar nergens interessant wordt. Gevolg door een climax waar de melodie bijna niet te volgen is, ondersteund door saaie Adaro kicks. Helemaal kut dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn mensen dom ofzo? Eerste minuut hoort echt niet bij de plaat hoor xd . Dus stop maar met overdrijven met je 3 minuten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 16:02 
 
Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
Zijn mensen dom ofzo? Eerste minuut hoort echt niet bij de plaat hoor xd . Dus stop maar met overdrijven met je 3 minuten xd

Alsof de lengte van de break het enige is dat kut is aan deze plaat :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben blij dat het geen kick & screech anthem is geworden maar deze melodie raakt mij helaas totaal niet. Vind het dus nogal een saai anthem. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is gwn heel logisch. Als je de break te lang vindt, begrijp je t gewoon niet. Als of ze in de hard bass anthem gaan uitleggen hoe adaro nooit live heeft gedraaid...

Nummer begint bij 1:00 in t youtube filmpje voor als je t nog niet door had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik anthem! :thumbsup: Vind er zelfs nog aardig wat gevoel in zitten. E-Life vocalen altijd tof :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 18:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het anthem niet slecht ofzo, maar niet ergens op slaan. Dit lijkt imo gewoon een trackje die Adaro al een tijdje klaar had liggen en naderhand die random Hard Bass vocals heeft toegevoegd :/

Stukje op 4 min is wel heeel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 20:57 
 
Hardtraxx Newbie

Mama appelsapje gevonden op 4:00.

Homooooo
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Zijn mensen dom ofzo? Eerste minuut hoort echt niet bij de plaat hoor xd . Dus stop maar met overdrijven met je 3 minuten xd

Dit viel me ook al op ja. Eerste minuut zal de intro zijn die gebruikt gaat worden op Hard Bass zelf. Daarbij zal er ook nog een mid-intro aan toegevoegd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 09:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opzich mooi plaatje! Melodie is inderdaad wat lastig te volgen, maar heeft zeker potentie. Vocalen zijn in mijn inziens ook prima gebruikt in deze plaat. Gewoon prima anthempje dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat heb ik toch een gruwelijke pesthekel aan die E-life. Verschrikkelijke inbreng in wat anders een prima plaat kon zijn. Ook altijd die '''bruuuaah'' in alles waar hij aan mag meewerken. Ik geef jou vocalen voor deze plaat maar dan mag ik wel '' bruuuaaah'' zeggen want dat is mijn trademark!!11!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anthem pakt me totaal niet. Jammer! Melodie is helemaal niet te volgen. Melodie lijn structuur verandert opeens compleet naar iets anders :/

De break is niet eens slecht ofzo. Opzich wel wat sfeer. Maar dat koor erin (choirs)! Pohh wat klinken die heel vet :love: die verhoging op 1:41 :drool: Daar kun je nog veel toffe dingen mee doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere 1ste climax, maar 2de climax doet me dan weer niks, jammer. Nette plaat verder. Of het anthem waardig is ga ik geen uitspraken over doen. Je moet altijd maar zien op zo'n avond hoe t uitpakt en of je er kippenvel van krijgt.

E-Life heeft die hardcore stem, maar weet niet of hij zo geschikt is voor de hardstyle. Als je bruahhh zegt waarna er een 180bpm kick invliegt met mach 5 geeft dat een ander gevoel dan in deze sfeerplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer dat ik deze plaat hoorde deed het me vrij weinig, maar ik moet zeggen dat ik hem naarmate ik hem vaker luister ook steeds vetter begin te vinden. Geslaagd anthem imo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 18:21 
 
Artiest

Mees-89 schreef:
Anthem pakt me totaal niet. Jammer! Melodie is helemaal niet te volgen. Melodie lijn structuur verandert opeens compleet naar iets anders :/


Ik lees dit hier nu aantal keer, en ik probeer het oprecht te begrijpen wat er niet te volgen aan is, maar voor mij is de melodie echt compleet logisch. Heb m vantevoren ook aan aantal collega's laten horen en niemand vond m raar ofzo. Misschien gebeuren er stappen in de melo die onverwacht zijn maar dat vind ik persoonlijk noujuist interessant als ik dat voor het eerst hoor.
misschien gaat ie bij je groeien als je m wat vaker hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 18:28 
 
Artiest

thunder schreef:
oren van adaro zijn denk ik nog steeds kapot xd


heb ook wel harde humor dus kan er wel om lachen, maar ben echt god dankbaar op mn blote knieen dat ik die ellende niet meer heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 18:31 
 
Artiest

Jordy schreef:
TSFH schreef:
Zijn mensen dom ofzo? Eerste minuut hoort echt niet bij de plaat hoor xd . Dus stop maar met overdrijven met je 3 minuten xd

Dit viel me ook al op ja. Eerste minuut zal de intro zijn die gebruikt gaat worden op Hard Bass zelf. Daarbij zal er ook nog een mid-intro aan toegevoegd worden.



yes die eerste minuut is gewoon alleen voor youtube versie, en er zit idd een mid aan, met een oldschool hard bass anthem tintje
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 18:34 
 
Artiest

TheUnnamed schreef:
Ik vind hem echt niet passen bij het Hard Bass thema.


hier effe copy paste van het forumtopic over hard bass (thema), wat uitleg :


Het thema/opdracht was Neon Tokyo, voor mij is dat een beetje de sfeer die je in de film Ghost in the Shell ziet en hoort, dat heb ik met de sounds in de break (soort koor en soundkeuzes) proberen te benadrukken, en de melodie heb ik me laten inspireren door jaren 80 soundtracks van actiefilms, neon tokyo heeft voor mij ook een retro 80's gevoel.
De titel Black Rain is een film die ik vroeger vaak keek met japanse mafia erin, die titel heb ik ook altijd onthouden dat ik daar iets mee wil doen. Nu met het Neon Tokyo thema viel het bij mij op zn plek. E-Life heeft hierop voortgeborduurd met ook de letterlijke betekenis van Black Rain, de nucleaire fallout bij atoombommen in japan van vroeger. Ik vind dat ie dat echt megavet heeft gedaan in de break.
Verder hebben we alles gedaan om de sfeer die wij zien als Hard Bass erin te verwerken en het anthemstyle te maken. Voor de een zal dit ook zo zijn, voor de ander niet. Iedereen heeft toch zijn eigen gevoel bij Hard Bass en anthems. Maar dit is hoe wij het zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 18:36 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Adaro schreef:
thunder schreef:
oren van adaro zijn denk ik nog steeds kapot xd


heb ook wel harde humor dus kan er wel om lachen, maar ben echt god dankbaar op mn blote knieen dat ik die ellende niet meer heb

sarcasme kunnen waarderen +100
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 19:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Adaro schreef:
Mees-89 schreef:
Anthem pakt me totaal niet. Jammer! Melodie is helemaal niet te volgen. Melodie lijn structuur verandert opeens compleet naar iets anders :/


Ik lees dit hier nu aantal keer, en ik probeer het oprecht te begrijpen wat er niet te volgen aan is, maar voor mij is de melodie echt compleet logisch. Heb m vantevoren ook aan aantal collega's laten horen en niemand vond m raar ofzo. Misschien gebeuren er stappen in de melo die onverwacht zijn maar dat vind ik persoonlijk noujuist interessant als ik dat voor het eerst hoor.
misschien gaat ie bij je groeien als je m wat vaker hoort.


Komt omdat er in de break een wat ander ritme in lijkt te zitten, mijn inziens.

Maar dit zelfde had ik, en andere mensen geloof ik ook bij het Masters Of Hardcore Anthem van Tha Playah, omdat dat een 3 maats/5maats melodie is. Kwestie van een paar keer horen inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even wennen aan het begin, maar best een vette track :D
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle