Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 19:27 
 
Hardtraxx Elite

STVK schreef:
Met een blik monster in m'n hand deze weer eens geluisterd. Vind 'm toch wel erg vet :D

Beide climaxen zijn heerlijk :oh:

Een blik monster in m’n hand? Mis ik iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 21:21 
 
Hardtraxx Veteran

Snap het probleem met de melodie niet zo. Gewoon prima te volgen hoor. Vet gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na paar keer luisteren begin ik het wel een vette plaat de vinden, melodie is ook prima te volgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog eens via spotify geluisterd maar hij doet t hem echt niet voor mij. Ik geef t op bij Adaro. Niks voor mij gewoon xd

Om nog eens terug te komen op de melodie. Hij is te volgen maar ik vind hem gewoon echt niet mooi. Daarnaast is de break ook gewoon erg saai, bestaat vooral uit die vocals van E-Life. Bij het anthem van B-Front zat er daadwerkelijk nog een hele atmosferische opbouw in waardoor die interessant bleef
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na vaker luisteren kan ik hem steeds beter waarderen, melodie ook beter te volgen. Staat nu ook vaker aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee nee nee en vooral na dat 'Brrrraa' van E-Life....En wat heeft dit trouwens te maken met het thema? Ik hoor het thema van dit jaar dus helemaal niet terug. Gemiste kans dus.

RoyAPO schreef:
Nog eens via spotify geluisterd maar hij doet t hem echt niet voor mij. Ik geef t op bij Adaro. Niks voor mij gewoon xd

Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle