Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
wootum schreef:
Goed werk van PN.


Is dit zeker ja? Lijkt idd op PN stijl.


Heb het op Intents gevraagd aan PN, hij gaf toe dat ze goede maten zijn en samen veel tijd in de studio doorbrengen. Logisch dat deze invloeden terug te horen zijn dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

STVK schreef:
Duruz schreef:
wootum schreef:
Goed werk van PN.


Is dit zeker ja? Lijkt idd op PN stijl.


Heb het op Intents gevraagd aan PN, hij gaf toe dat ze goede maten zijn en samen veel tijd in de studio doorbrengen. Logisch dat deze invloeden terug te horen zijn dus :)


Kon je inderdaad wel horen, maar verwachtte nooit dat daadwerkelijk zo zou zijn. Dan is de kogel door de kerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En toch denk ik dat ze alleen goede vrienden zijn omdat hij roze koeken meeneemt als hij de sound bank van PN weer op zijn USB zet. Maar goed, wie ben ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke plaat en ontzettend veel drive! Als er Phuture Noize stond had ik het ook wel geloofd inderdaad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Dikke plaat en ontzettend veel drive! Als er Phuture Noize stond had ik het ook wel geloofd inderdaad xd


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 00:59 
 
Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
En toch denk ik dat ze alleen goede vrienden zijn omdat hij roze koeken meeneemt als hij de sound bank van PN weer op zijn USB zet. Maar goed, wie ben ik.


Ik zou dit nog eerder denken idd. T is ook niet zo dat Apexx niet zelf kan producen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2017 14:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ligt het aan mij of lijkt die melodie op Up Till Dawn/On the Move? Kut skyradio op werk.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle