Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 19:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Artifact - Buried Alive (EOL067)

Label: End Of Line
WEB release: 08/02/2018

Tracks:
Artifact - Buried Alive

Samples:


Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijft awesome dat stijltje van Artifact :D. Track had overigens ook al meteen bij releases gepost mogen worden :P. Als je wilt kun je op quote klikken en onderstaande alvast kopiëren en in je OP plakken.

Artifact - Buried Alive (EOL067)

Label: End Of Line
WEB release: 08/02/2018

Tracks:
Artifact - Buried Alive

Samples:


Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 20:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst...

Nogal 13/12 dit. Vocals vind ik wel vet, maar voor de rest lelijke kicks en dit soort screeches hebben we ook wel vaker gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet heel speciaal deze inderdaad. Ben beter gewend van Artifact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 20:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Nogal 13/12 dit. Vocals vind ik wel vet, maar voor de rest lelijke kicks en dit soort screeches hebben we ook wel vaker gehoord.


Precies dit, erg zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind m echt vet! Doet me denken aan de oude raw, wat een goed teken is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 21:05 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind em ook wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een paar jaar geleden moest ik altijd als eerste op de feesten zijn om Artifact te kunnen zien, nu boeit zijn muziek mij nog nauwelijks. Bijzonder hoe snel dat bergafwaarts is gegaan met hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Een paar jaar geleden moest ik altijd als eerste op de feesten zijn om Artifact te kunnen zien, nu boeit zijn muziek mij nog nauwelijks. Bijzonder hoe snel dat bergafwaarts is gegaan met hem.

Vind ik onterecht. Hij maakt nog steeds vette melodieuze plaatjes zoals Temples, Dark Galaxies en Dead Clocks. Deze plaat is meer een uitzondering. Verder ook prima setjes met meer dan gemiddeld classics. (Volgens mij, laatste keer gezien op Defqon)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Helicaze schreef:
Een paar jaar geleden moest ik altijd als eerste op de feesten zijn om Artifact te kunnen zien, nu boeit zijn muziek mij nog nauwelijks. Bijzonder hoe snel dat bergafwaarts is gegaan met hem.

Vind ik onterecht. Hij maakt nog steeds vette melodieuze plaatjes zoals Temples, Dark Galaxies en Dead Clocks. Deze plaat is meer een uitzondering. Verder ook prima setjes met meer dan gemiddeld classics. (Volgens mij, laatste keer gezien op Defqon)

Ik bezoek hem ook nog steeds wanneer het uitkomt. Alleen als ik zijn laatste platen vergelijk met een Lunar, Sanctum of World is Mine, dan vind ik toch dat hij enorm is afgezwakt. Had het misschien meer als een mening moeten omschrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 01:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zijn sets zijn dik, spijtig dat hij heel vaak b2b word geboekt met artiesten zoals Act of rage enzo. op Supersized opende hij vorig jaar met platen zoals Single sound en Hour of the night, dan snap je het gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 10:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor een ramplaatje die richting de 13/12 gaat vind ik m nog best oké. Prima plaatje, heb wel liever de wat melodischere platen van hem ^^
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle