Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 23:07 
 
Hardtraxx Crew

Atmozfears & Demi Kanon - Come Together (SCANTRAXX244)

Label: Scantraxx Recordz
WEB release: 04/09/2017

Tracks:
Atmozfears & Demi Kanon - Come Together

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 10:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt volgens mij wel heel erg op Back to Paradise van Demi Kanon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 11:02 
 

deze kick klinkt erg als die van experience the beyond, zou fijn zijn als atmozfears eens stopt noisecontrollers kicks te gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
deze kick klinkt erg als die van experience the beyond, zou fijn zijn als atmozfears eens stopt noisecontrollers kicks te gebruiken


Ja dat viel mij dus ook al op? Track is verder wel prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
deze kick klinkt erg als die van experience the beyond, zou fijn zijn als atmozfears eens stopt noisecontrollers kicks te gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondanks dat de melo wel veel op Back To Paradise lijkt, vond ik toch wel een van de beste tracks die ik heb gehoord tijdens Hardbass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 17:06 
 
Hardtraxx Crew

Clyp toegevoegd, aangezien de video verwijderd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 22:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JVS schreef:
:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 15:40 
 
Hardtraxx Crew

https://clyp.it/ttbsswtj
HQ rip :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 17:06 
 
Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
deze kick klinkt erg als die van experience the beyond, zou fijn zijn als atmozfears eens stopt noisecontrollers kicks te gebruiken

Yourai schreef:
Lijkt volgens mij wel heel erg op Back to Paradise van Demi Kanon.

johan010 50% van D'Stylerz schreef:
Ik ben jarenlang in stilte doorgegaan met produceren en op een gegeven moment had ik een plaat af waar ik van dacht dat het echt een goede stap in de richting zou zijn. Deze plaat heette Back to Life, ik heb 'm in de free release sectie gezet. Ik ben erg lang bezig geweest om deze track totaal naar mijn hand te zetten. Rond mei nam atmozfears contact met ons op om deze track af te maken samen. Mooie stap dacht ik! Na telkens niks meer te horen, kwam ik laatst hier een nieuwe plaat van Atmozfears tegen; come together, samen met demi kanon. In die track zitten de vocalen die Atmozfears uit het project gehaald heeft dat wij hem gestuurd hebben. Atmozfears wilde ons bijtekenen op de track omdat wij de vocalen hadden 'aangeleverd'. Na te zeggen dat dat goed was, hoorden wij niks meer van Atmozfears.


Ondanks dat Atmozfears goeie platen produceert, begin ik toch een beetje sympathie te verliezen voor de man. Vind deze track inderdaad een beetje een mengelmoesje van bovenstaande.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Lekker bezig Atmozfears, toch iets teveel met Energyzed opgetrokken?

Leuke plaat wel zo op het eerste gehoor tijdens Hard Bass. Dat de kick van Noisecontrollers komt, de vocalen blijkbaar van d'stylerz zijn en de melodie bijna 1 op 1 uit back to paradise komt is dan wel weer jammer.
Kicks in de climax klinken ook totaal niet fijn in het geheel.

Normaal wel fan van zowel Atmozfears als Demi Kanon dus dit valt me tegen helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 17:24 
 
Hardtraxx Newbie

De muziek is kneitergoed en daar draait het om. Ik luister hier uitermate graag naar, dus voor mij een +1 :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Idd, op de producties van Amozfeats valt niets aan te merken imo. Maar die verhalen drukken wel een stempel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 19:36 
 
Hardtraxxer

Volgens mij hebben jullie geen idee wat Atmozfears allemaal doet en produceert en voor wie. Ik kan het je ook niet vertellen, maar Atmozfearz maakt niet alleen voor zichzelf plaatjes heb ik het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De beste knul wekt sowieso weinig sympathie op. Wordt met het verhaal minder. Klein kindje is het en blijft het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jambekkiee schreef:
Volgens mij hebben jullie geen idee wat Atmozfears allemaal doet en produceert en voor wie. Ik kan het je ook niet vertellen

:lol: :lol:

Altijd wel fan van Atmozfears zijn eufroische producties :). Dit klinkt ook alweer meer dan prima ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jambekkiee schreef:
Volgens mij hebben jullie geen idee wat Atmozfears allemaal doet en produceert en voor wie. Ik kan het je ook niet vertellen


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind dit toch wel een hele dikke plaat hoor :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Ik vind dit toch wel een hele dikke plaat hoor :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

En die paar seconden na 0:42, typisch Atmozfears sounddesign, vind ik toch wel altijd lekker dat 'complexe' gedoe in plaatjes :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 22:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ultieme festivalplaat dit, heel erg fijn!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 09:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg fijn nummer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi om te horen hoe de track is aangepast: Nieuwe kicks, nieuwe synth.. :thumbsup: :love:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle