Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 08:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kutzooi, staat nog niet op spotify. Had me net zo verheugd om hem te kunnen luisteren alvast op werk, nu maar wachten tot vnv :cry: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 08:58 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
Heb 'album ook binnen, heb alleen geen apparatuur om een CD te beluisteren hier in huis :lol:

Ik wacht dus even tot het album digitaal te beluisteren is haha


Hier kwam ik gisteren ook achter. Omdat ik niet kon wachten, heb ik zeker 20 minuten in mijn auto op het oprit naar dit album zitten luisteren. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 09:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
kutzooi, staat nog niet op spotify.


Bij mij / nu wel :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 09:50 
 
Hardtraxx Veteran

Het is wel duidelijk dat voor mij het tweede deel meer weggelegd is, zo vanaf track 09. Daarvoor herken ik me toch niet in de wat mildere B-Freqz sound. Kicks zijn solide, de melodieën gaan nog wel, mis alleen net dat beetje pit.
Maar voor een album wel goed dat het divers is en dat het alle kanten op gaat. Zo op het eerste gehoor een prima toevoeging aan mijn CD collectie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 10:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet album! The Eclipse, Fatality Remix, Hope en Paralyzed zijn mijn favoriete platen. Verder vind ik elke plaat heel vet behalve From Hell. Ik irriteer me altijd teveel aan de vocals wanneer Nolz met een plaat te maken heeft gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk album zeg! Bijna geen slechte platen. Halve album staat wel in Mn playlist :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas niet allemaal mijn smaak die 'nieuwe' tracks.

Vind een paar platen heel tof: Hope, Techno en Low Key.
Rest van de platen is niet mijn smaak tot best leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk Delusion 2014 :worship: :loving:
Album is verder dik in orde, staat geen enkele plaat op die ik slecht vind. Low Key heerlijk apart plaatje, verder vooral From Hell, Destiny, The Eclipse en The Story die het echt heel goed doen bij me. Wellicht met wat meer tijd eens voor een kleine review zitten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 11:01 
 
Hardtraxx Veteran

Jeetje wat word ik blij van dit album zeg :D

Zo met Rebirth voor de deur zorgen deze platen echt voor een goed humeur :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zojuist via een omweg het album gelukkig toch alvast kunnen luisteren. Mijn eerste indruk is zeer positief, lekker divers! De euphorische tracks zijn vet, al mis ik bij sommige van die tracks net die mid intro of outro die dan wat steviger is(wat je eigenlijk wel gewend bent van B-freqz). Experimentele tracks zijn vet, beetje clockartz idd. De duistere/harde tracks zijn helemaal geweldig, op het eerste gehoor vind ik ze allemaal al top.

Waar ik wel van baal is dat deze er niet op staat. Ik was er eigenlijk al vanuit gegaan dat 'ie er op zou staan en had me helemaal verheugd om hem eindelijk in goede kwaliteit te kunnen luisteren. Zal wel een bootleg zijn o.i.d.. Ben bang dat ze hier verder ook niks meer mee doen, volgens mij hebben ze hem ook vrij weinig gedraaid.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
patrickjumpeen schreef:
Zojuist via een omweg het album gelukkig toch alvast kunnen luisteren. Mijn eerste indruk is zeer positief, lekker divers! De euphorische tracks zijn vet, al mis ik bij sommige van die tracks net die mid intro of outro die dan wat steviger is(wat je eigenlijk wel gewend bent van B-freqz). Experimentele tracks zijn vet, beetje clockartz idd. De duistere/harde tracks zijn helemaal geweldig, op het eerste gehoor vind ik ze allemaal al top.

Waar ik wel van baal is dat deze er niet op staat. Ik was er eigenlijk al vanuit gegaan dat 'ie er op zou staan en had me helemaal verheugd om hem eindelijk in goede kwaliteit te kunnen luisteren. Zal wel een bootleg zijn o.i.d.. Ben bang dat ze hier verder ook niks meer mee doen, volgens mij hebben ze hem ook vrij weinig gedraaid.. :cry:


Album staat inmiddels gewoon op spotify hoor


Nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet album dit! Platen die er voor mij bovenuit steken zijn:

- Hope (voor mij TOTY tot nu toe. Die synth gaat door merg en been, wat een gevoel! :loving: )
- From Hell (stevige mid met twee hele dikke climaxen. Doet me een beetje aan Leave It All Behind van Wildstylez denken, wat uiteraard zeer positief is!)
- The Crew (kenden we al een tijdje uiteraard, maar die drive door het hele nummer door is echt ongekend! :woot: )
- Paralyzed (flink wat B-Front invloeden die mij nooit vervelen. Ook een flink stevige mid met een fijne drive, vollebak dus!

Platen die me iets minder pakken zijn de Fatality remix en Low Key, maar nog steeds prima platen! Ook de edits vind ik geslaagd, vooral One of A Kind (die tweede climax :drool: ). Al bij al een geslaagd album! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 12:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Het is wel duidelijk dat voor mij het tweede deel meer weggelegd is, zo vanaf track 09. Daarvoor herken ik me toch niet in de wat mildere B-Freqz sound. Kicks zijn solide, de melodieën gaan nog wel, mis alleen net dat beetje pit.
Maar voor een album wel goed dat het divers is en dat het alle kanten op gaat. Zo op het eerste gehoor een prima toevoeging aan mijn CD collectie.

Kan me hier wel in vinden, al moet ik het nog even goed op m'n gemak luisteren allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hope en Paralyzed :loving: :loving:

Enige mindere plaat vind ik The Crew, de rest vind ik gewoon goed :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Story, Lights, Fatality, Hope en From Hell. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet album geworden!

From Hell is echt de uitschieter voor mij! :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
RTM93 schreef:
Het is wel duidelijk dat voor mij het tweede deel meer weggelegd is, zo vanaf track 09. Daarvoor herken ik me toch niet in de wat mildere B-Freqz sound. Kicks zijn solide, de melodieën gaan nog wel, mis alleen net dat beetje pit.
Maar voor een album wel goed dat het divers is en dat het alle kanten op gaat. Zo op het eerste gehoor een prima toevoeging aan mijn CD collectie.

Kan me hier wel in vinden, al moet ik het nog even goed op m'n gemak luisteren allemaal.


Kan me hier ook wel in vinden. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal beetje tegen vind vallen. Heel veel platen waarbij je al mee kan neuriën voor je m al een keer gehoord hebt. Beetje simpel naar mijn idee. Eerste plaat die ik vet vind op het album is de Fatality remix van Phuture Noize. Daarna uiteraard Hope. Dikke track. Paralyzed vind ik ook wel wat hebben. Maar heb ook meer het idee dat dit meer richting B-Front gaat. En de Editjes op het einde zijn ook dik. Ja ben meer B-Front liefhebber dan Frequencerz. Op zich niet erg natuurlijk. :P

Ik weet ook niet wie die Jonjo is, maar ik heb er niet zo veel mee. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 18:19 
 
Hardtraxx Addict

Vind alleen een paar platen leuk, rest is niet zo voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

From hell lijkt eigenlijk best wel veel op wildstylez& a2 - leave it al behind :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 19:36 
 
Hardtraxx Addict

Alle nieuwe platen maar even kort toegelicht:

The Story - 8 Heerlijk melodieuze plaat dit. Vind de mid-intro ook echt heel dik gedaan.
Rebirth - 9 Geweldig deze. Melodie, vocals, kicks alles klopt. :loving:
Destiny - 7 Leuk plaatje, maar meer ook niet echt. Melodie klinkt iets simpeler of zo. Denk ook dat deze track een beetje in de vergetelheid raakt.
Lights - 7 Prima, niks bijzonders verder. Vet gedaan met die vocals tussendoor.
The Eclipse - 8,5 Kippenvel tijdens die break. Dikke sfeer met een goede bak drive erin. :worship:
Fatality (Phuture Noize Remix) - 8,5 Moest heel erg wennen toen ik deze in LQ hoorde. Dacht dat dit echt de eerste mindere plaat van PN werd. Nu eenmaal in HQ paar keer geluisterd te hebben vind ik deze ook weer echt kneiter dik. Toch goed de oude sfeer weten te behouden van het origineel met de duidelijk PN sounds. Heel gaaf.
Hope - 9,5 Beste plaat van het album. Wat een emotie zit er in zeg. Vooral die piano met die vocals en hoe die melodie er dan in komt, kippenvel. Pareltje dit :cry: :loving:
From Hell - 7,5 Nolz >.< Voor de rest is ie wel prima.
Paralyzed - 9 Beetje de hardere versie van Hope dit. Ook weer echt rete veel drive en gevoel erin gestopt. Gruwelijk :worship:
Low Key - 6,5 Leuk beetje experimenteren, maar zou hem zo niet heel gauw opzetten. Live wellicht wel leuk.

Vind het album echt dik geworden. B-Freqz is ook echt de beste live-act in de hardstyle imo. Heerlijk stijltje en ook redelijk exclusief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 23:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb hem nog niet binnen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 23:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Via Spotify ook alles maar even een luisterbeurt gegeven en ik ben eerlijk gezegd niet echt heel enthousiast geworden...
Op een aantal mindere platen (Low Key, Techno) zijn het opzich best leuke tracks, maar niet echt veel dat ik zal blijven draaien.

Absolute uitschieters zijn voor mij het Rebirth Anthem en de Phuture Noize remix en verder blijf ik groot fan van The Crew en Freedom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2018 07:08 
 
Hardtraxxer

Donderdag mailtje gehad dat cd verzonden is maar nog steeds niets in de bus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2018 09:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

svenn15 schreef:
Donderdag mailtje gehad dat cd verzonden is maar nog steeds niets in de bus.


Bij mij ook .. >.<
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle