Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2018 11:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is best wel een vet album eigenlijk :)

The Story :thumbsup:
Rebirth :thumbsup:
Lights :worship:
The Eclipse, lekker sfeertje :thumbup:
From Hell, prima plaatje.

de rest is ook prima luisterbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2018 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na de Hard With Style B-Freqz special al wat nieuwe nummers kunnen luisteren en sommige zijn ook al langer bekend, dus het was wel duidelijk dat er ook wat vrolijkere plaatjes op komen te staan. De 3 edits licht ik hier kort toe. Delusion edit is al lang bekend, weet zo snel niet echt wat het verschil met originele is, maar gewoon een fijn nummer. Ghost Town is wat mij betreft een redelijk ondergewaardeerd nummer. Hoor je vrijwel nergens meer. One Of A Kind heeft me nooit echt kunnen pakken.

The Story: Beginnend met een vrolijke, zomerse melodie. Mid-intro wordt verder niet heel erg spannend. De break die volgt klinkt wel weer heel fijn. Niet direct wat ik van B-Freqz zou verwachten, maar goed om te zien dat ze ook een beetje buiten hun eigen straatje produceren. Een leuk vrolijk nummer om het album mee te beginnen, ik vind hem in zijn geheel toch best wel geslaagd.

The Crew: Deze is al een tijd bekend natuurlijk. Goede drive door het nummer heen en de vocals van Nolz vind ik in dit nummer ook niet heel storend. Prima plaatje, maar niet meer dan dat.

Rebirth (Official Anthem 2018): Nummer doet me qua opbouw een beetje denken aan Freedom. Niet zozeer dat de melodie erop lijkt maar dat de break een gewonen melodie heeft en de climax van die lange uithalen. Zeker geen slecht nummer, maar ook geen nummer wat me heel lang bij zal blijven.

Destiny: Het eerste nummer dat ik nog niet gehoord heb voordat ik de cd ging beluisteren. Je hoort duidelijk meer B-Front invloeden in dit nummer, en ik ben meer fan van het stijltje van B-Front dan van Frequencerz. Dus hopelijk dat deze er dan tussenuit kan springen. Nee, ook bij deze lukt het niet helemaal. Het pakt me allemaal net niet genoeg om het echt geweldig te vinden.

Lights: Het nummer begint wel heerlijk met die gitaar break. De melodie die volgt ligt me niet echt lekker in het gehoor. Had hier toch liever een wat zuiverder geluid gehad ipv deze schele synth. Al met al dus ook geen nummer dat me weet te overtuigen.

The Eclipse: Het titelnummer van het album, om de een of andere reden heb je daar toch altijd wat hogere verwachtingen van dan de rest van de nummers. Melodie in de build-up doet me in eerste instantie een beetje denken aan Tomorrow & Beyond wat in dit geval positief is. Deze weet me meer te overtuigen dan de voorgaande nummers.

Freedom: Deze is ook al een tijd bekend, maar hij heeft mij nooit echt kunnen pakken. Past wat dat betreft prima bij de platen die ik tot nu toe geluisterd heb. Het is gewoon goed, maar er zijn geen uitschieters tussen vooralsnog.

Fatality (Phuture Noize Remix): De eerste keer dat ik dit nummer hoorde in een LQ filmpje lag die melodie in de eerste climax me totaal niet goed in het gehoor. Hopelijk weet hij me nu wel te overtuigen. Nou speelt het ook nog wel mee dat ik dit een van de betere B-Freqz platen vind die er zijn gemaakt. Mid-intro bevat flink wat drive met die typische Phuture Noize screech. Zo in HQ vind ik het al een stuk beter klinken, alhoewel de eerste climax nog niet steeds je van het is. De melodie in de 2e climax pakt me wat dat betreft wel helemaal. Wel een goede update, maar overtreft het origineel niet.

Hope: Ook deze is al langer in HQ te beluisteren, en dit zal denk ik wel mijn favoriete plaat van het album worden. Een van de weinige die er echt tussenuit springt, waarschijnlijk door de vele B-Front invloeden. Die break en build-up richting de 1e climax is weer zo een heerlijk zweefmoment waar ik enorm van kan genieten, zowel thuis als live. Kan in dit nummer dan wel weer heel erg genieten van de synth die gebruikt wordt. Vind het heel goed in het geheel passen. De verandering van de 2e climax pakt ook heel goed uit, een heel positieve uitschieter deze. :loving:

From Hell: Inmiddels worden de tracks wat harder, meer richting de oude B-Freqz stijl. Nolz vocals, hoop niet dat ze storend zijn, want ben afgelopen jaar wel aardig Nolz moe geworden omdat hij in heel veel anthems en nummers de vocals verzorgde. Vind de vocals in deze dan ook niet heel overtuigend en heel generiek klinken. Als dit de vocals voor het nieuwe Supremacy anthem zouden zijn had ik het ook geloofd. Climax vind ik dan wel weer lekker klinken. Bevat een goede drive, ietwat simpelere melodie maar al met al zeker geen verkeerd nummer.

Paralyzed: Begint met een goede, mysterieuze break gevolgd door een energieke mid-intro. De break die volgt is weer zo een heerlijk zweef moment zoals alleen B-Front dat kan creƫren. Blijft elke keer weer genieten. Wat een climax ook weer, zit hier met kippenvel te luisteren. Misschien dat deze nog vetter is dan Hope, maar zeker de 2 beste tracks van het album.

Techno: Ook al een tijd bekend, maar heeft mij nooit kunnen pakken. Vind het zelfs op het vervelende af, zo eentonig als dit nummer is. Heb meer het idee dat ik naar een lange mid-intro luister, een echte climax blijft voor mij uit. Alleen de break in dit nummer vind ik wel geslaagd, maar daarvoor ga je geen hardstyle luisteren.

Low Key: Experimentele kicks, 95% van de gevallen dat het me niet bevalt en ook hier is dat het geval. Ben blij als die hype over is en een artiest met iets nieuws komt wat dan vervolgens door vrijwel de hele scene wordt nageaapt. :sick: Nee helaas, dit vind ik echt helemaal niks.

Conclusie: Uiteindelijk weet het album me niet te overtuigen. Paralyzed en Hope zijn 2 heel positieve uitschieters, maar de rest van de nummers zal niet boven de 7 uitkomen maar ook niet beneden de 6 behalve Low Key. Al met al gewoon een goed album, maar weet me op 2 nummers na niet echt te verrassen. Jammer, had toch gehoopt op wat meer uitschieters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 18:32 
 
Hardtraxxer

Hoop hem morgen binnen te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 19:56 
 
Hardtraxxer

Het gehele album valt me toch aardig tegen. Eigenlijk vind ik alleen Lights & de Fatality remix fijn. In LQ vond ik de Fatality Remix eigenlijk zonde en minder dan het origineel maar als je hem als apart nummer luistert en tussen de andere platen van het album is het gewoon weer een fijne plaat van Phuture Noize. Rest van het album mist wat mijn smaak betreft gewoon wat drive. Dat terwijl ik de soloplaten van de beide artiesten wel erg weet te waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 18:56 
 
Hardtraxxer

Nog steeds niet binnen,even een mailtje gestuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 22:13 
 
Hardtraxxer

Ik heb eindelijk de tijd gevonden om het album te luisteren, en het valt malt me behoorlijk tegen. Had van beide beter verwacht. Lights & Paralyzed zijn aardig tot goeie tracks, Freedom, The Story, het Rebirth Anthem en de Fatality Remix zijn redelijke tracks. Maar de rest is pure middelmaat of zelfs slecht. Met als toppunt Low Key :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond Low Key live best dik eigenlijk! Thuis zou ik hem ook nauwelijks opzetten ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 13:08 
 
Hardtraxxer

Had het album besteld in een opwelling.
Na een paar keer luisteren springen voor mij Hope, Fatality, Freedom, The Story eruit.
Zijn allemaal wel platen die ik kan luisteren maar niet die ik dagelijks ga luisteren.
Low Key is op een festival wel dik, vind ik :$ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het maar een matig album. Veel nummers die allang uit zijn/bekend zijn en de nieuwe platen vind ik ook maar mwahh. Blijven niet echt hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 18:20 
 
Hardtraxxer

Zijn er nog mensen bij waar het album nog niet geleverd is ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

svenn15 schreef:
Zijn er nog mensen bij waar het album nog niet geleverd is ?


Bij mij ook niet, is bijna n week geleden verzonden.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het een redelijk goed album, maar had misschien toch meer verwacht. Vind de Fatality remix van Phuture Noize wel erg goed met een leuk deuntje dat blijft hangen. De nummers die er voor de rest voor mij uitschieten is toch: Hope en Story.

Hope brengt een hoop drive mee + een totaal ander melodie dan ik eigenlijk verwacht. Hierin merk je goed dat B-Front de overhand heeft wat voor mij erg positief is. Bij Story vind ik het mooi dat er een verhaal verteld word + de lange uithalen vind ik hierin weer heerlijk. Ook hier lijkt het erop dat B-Front toch heel veel gedaan heeft aan deze plaat. :drool:

De rest valt helaas toch een beetje tegen.. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
svenn15 schreef:
Zijn er nog mensen bij waar het album nog niet geleverd is ?


Bij mij ook niet, is bijna n week geleden verzonden.. :thumbdown:


Mijn album was beschadigd aangekomen dus ik had om een nieuwe gevraagd. Ze zeiden dat ze eind deze week weer de gesigneerde albums verwachten te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 09:21 
 
Hardtraxxer

Toch spijtig dat dit allemaal zo misloopt. Krijg op mijn mails ook geen antwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 09:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

svenn15 schreef:
Toch spijtig dat dit allemaal zo misloopt. Krijg op mijn mails ook geen antwoord.


Ik krijg ook geen reacties.. Bij het bestellen van deze cd had ik automatisch mijn adresgegevens laten invullen, vrijwel direct nadat mijn bestelling was bevestigd kwam ik er achter dat mijn huisnummer niet bij de adres gegevens stond. Dit heb ik gelijk laten weten via mail, paar minuten later kreeg ik gelijk een reactie dat ze het hadden aangepast.

Nu is die cd een week te laat nog steeds niet binnen, krijg geen reacties op mijn mails(waar ze hiervoor juist heel snel mee waren), best matig allemaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb wel binnen 3 dagen een reactie gekregen. Ze zeiden dat er iets is mis gegaan bij postNL en dat ze een aanklacht hebben ingediend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Hier alle nummers aan elkaar voor degene die dat chiller vinden :thumbsup:

Ik gooi zo'n mix altijd in bijvoorbeeld Traktor, beetje reverb erbij doen en het klinkt net alsof je op een feest staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Onderhand het album al vreselijk vaak gedraaid en ik vind het hartstikke dik! Het valt mij totaal niet tegen. Juist die diversiteit vind ik heel tof en niet dat elke track die duistere B-Freqz sfeer heeft.

Met The Story, Rebirth, Lights en Freedom de ietwat zomerachtige platen en daarnaast die duistere B-Freqz sound met The Eclipse, Destiny, From Hell en Paralyzed. Ik vind ook veel mids op dit album tof zoals die van The Story en From Hell. Live edits zijn ook gruwelijk en Low Key kan ik al helemaal waarderen; gaat live ook heel geinig!

Conclusie: heel dik, gevarieerd album met The Story en Hope als persoonlijke uitschieters :D


Ik heb geen zin om verslag te schrijven maar sluit mij hier bij aan. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 15:01 
 
Hardtraxx Elite

JeroenB93 schreef:


Hier alle nummers aan elkaar voor degene die dat chiller vinden :thumbsup:

Ik gooi zo'n mix altijd in bijvoorbeeld Traktor, beetje reverb erbij doen en het klinkt net alsof je op een feest staat :P

Haha bij de kicks is er alleen maar ruis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 15:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
JeroenB93 schreef:


Hier alle nummers aan elkaar voor degene die dat chiller vinden :thumbsup:

Ik gooi zo'n mix altijd in bijvoorbeeld Traktor, beetje reverb erbij doen en het klinkt net alsof je op een feest staat :P

Haha bij de kicks is er alleen maar ruis.


Ik zou je boxen dan maar nakijken, want hier is niks raars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 20:58 
 
Hardtraxxer

Eindelijk het album in huis,morgen eens horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 10:54 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
hotymoty schreef:
JeroenB93 schreef:


Hier alle nummers aan elkaar voor degene die dat chiller vinden :thumbsup:

Ik gooi zo'n mix altijd in bijvoorbeeld Traktor, beetje reverb erbij doen en het klinkt net alsof je op een feest staat :P

Haha bij de kicks is er alleen maar ruis.


Ik zou je boxen dan maar nakijken, want hier is niks raars.


Bij boxen hoor je dat idd niet, maar via oortjes wel. Probeer maar, vooral bij eerste paar climaxen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 11:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Bij boxen hoor je dat idd niet, maar via oortjes wel. Probeer maar, vooral bij eerste paar climaxen.

Nergens last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 11:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
hotymoty schreef:
Bij boxen hoor je dat idd niet, maar via oortjes wel. Probeer maar, vooral bij eerste paar climaxen.

Nergens last van


Eveneens even een luisterbeurt gegeven.

Je hoort meestal duidelijk welke platen meer door Frequencerz (The Crew, Lights, Freedom, The Story) zijn gemaakt en welke meer door B-Front (Destiny, The Eclipse, Hope, From Hell, Paralyzed) zijn gemaakt.

Leuk album, stuk voor stuk leuke platen, heb niet echt een WOW DEZE IS GOED bij een plaat maar de platen die meer richting B-Front klinken steken er voor mij wel bovenuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn dit fulls?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle