Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eternal Voice ging trouwens echt lomp hard zondag op Rebirth. Maximale klaplong maaien met Indy :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

Sinds zondag is Eternal Voice mijn favoriet van het album, wat ging die lekker live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 22:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ben ik dan de enige die Silent Scream een beetje slaapverwekkend vind? Doe erg m'n best om de genialiteit te ontdekken die iedereen er in ziet, maar het is me niet gelukt. Moet het album nog eens goed helemaal luisteren, maar ben er vooralsnog niet echt kapot van.

Nope, ik deel die mening:

STVK schreef:
Oja en Silent scream pakt me nog steeds niet haha. Ik weet dat dit voor sommigen de beste B-Front track aller tijden is, of in de buurt komt. Maar nee, ik weet niet wat het is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Sinds zondag is Eternal Voice mijn favoriet van het album, wat ging die lekker live.

Live was dit de vetste plaat van het album ja. Vooral de mid-intro en de 2e climax zijn fucking bizar (L)

EDIT: Silent Scream was live ook echt belachelijk vet. Wat een gevoel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 12:18 
 
Hardtraxxer

Ook ik vind Silent Scream 1 van de minste nummers van het album.
Daarnaast ben ik helemaal weg van Beyond Reality, EVP en moet toch zeggen dat ik de remix van mijn all time favorite State of Perfection ook erg goed gelukt vind. Hulde voor DP! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

Dacht dat ik het nooit zou zeggen van B-Front maar vind het album een beetje tegenvallen. Had er mss teveel van verwacht. Freedom bijvoorbeeld, heerlijke melodie, jammer dat de climax dan weer wordt voortgezet met van die lange halen. Niet zo mijn ding. Bij meeste tracks is het net niet. Silent Scream verre uit de beste, gevolgd door Beat The Darkness, EVP, Pandemonium. Daarna houdt het wel een beetje op. Collab met PN doet me ook niet zo veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb zo'n gevoel dat Eternal Voice 1 van de meest ondergewaardeerde platen van dit jaar/ooit wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Heb zo'n gevoel dat Eternal Voice 1 van de meest ondergewaardeerde platen van dit jaar/ooit wordt.


Elke keer dat ik hem hoor wordt hij weer vetter!! Na paar keer luisteren idd één van m'n favoriete platen van het album met EVP en Enigma :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb bij B-Front vrij vaak dat ik z'n nummers veelvuldig moet luisteren voordat ik ze pas vet vind. Ze bloeien dan zelfs uit naar pareltjes :P. Dit heb ik dus nu ook met Eternal Voice. Daarnaast ben ik van mening dat Freedom een stuk vetter was geweest als 1 keer de melodie wel werd doorgezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eternal voice moet ik ook nog wat vaker luisteren voordat dit voor mij ook een pareltje wordt.
Krijgt hij alleen de kans niet voor omdat ik beyond reality, beat the darkness, the enigma, EVP en daarnaast nog phuture noize zijn album kapot luister :$

Moet hem een keer live horen voor ik hem echt vet ga vinden denk ik... zelfde gebeurde met silent scream wat voor mij vooral echt een toffe liveplaat is
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Eternal voice moet ik ook nog wat vaker luisteren voordat dit voor mij ook een pareltje wordt.
Krijgt hij alleen de kans niet voor omdat ik beyond reality, beat the darkness, the enigma, EVP en daarnaast nog phuture noize zijn album kapot luister :$

Moet hem een keer live horen voor ik hem echt vet ga vinden denk ik... zelfde gebeurde met silent scream wat voor mij vooral echt een toffe liveplaat is

Ik vind je avatar en naam bazig
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Danny Phantom schreef:
Eternal voice moet ik ook nog wat vaker luisteren voordat dit voor mij ook een pareltje wordt.
Krijgt hij alleen de kans niet voor omdat ik beyond reality, beat the darkness, the enigma, EVP en daarnaast nog phuture noize zijn album kapot luister :$

Moet hem een keer live horen voor ik hem echt vet ga vinden denk ik... zelfde gebeurde met silent scream wat voor mij vooral echt een toffe liveplaat is

Ik vind je avatar en naam bazig


Bleef makkelijk hangen door vroeger dankzij de naam Danny
Danny het hardstyle spook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 18:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

Vond het zondag een enorm vet album om te horen, maar om eerlijk te zijn kreeg ik tijdens die set toch het meeste kippenvel van Dark Moon. Platen als Eternal Voice, One By One, EVP en Beat The Darkness zijn kneiterdik, maar halen het niet bij Dark Moon imo :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 23:35 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb juist helemaal niks met de remix van State Of Perfection. Voor mij is het origineel ook een van mijn favoriete platen ever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 00:21 
 
Hardtraxx Veteran

Analoxx schreef:
Ik heb juist helemaal niks met de remix van State Of Perfection.


Zo overbodig. Voegt helemaal niks toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de remix echt veel lekkerder klinken dan het origineel. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 11:14 
 
Hardtraxxer

Ik heb nog steeds geen CD binnen! De organisatie dinsdag gemaild, maar nog geen reactie. Een telefoonnummer is nergens te vinden. Wel een 06-nummer, maar die gaven aan dat ik moet mailen. Balen dit! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Pommer schreef:
Ben ik dan de enige die Silent Scream een beetje slaapverwekkend vind? Doe erg m'n best om de genialiteit te ontdekken die iedereen er in ziet, maar het is me niet gelukt. Moet het album nog eens goed helemaal luisteren, maar ben er vooralsnog niet echt kapot van.


Volgens mij heeft zowat iedereen dit met deze plaat, inclusief ik. Ik vond de track zelf eerst ook echt niks maar hij is echt gaan groeien bij mij, live doet hij het al helemaal geweldig. Wellicht dat dit bij jou ook nog gaat gebeuren. :)

Ik heb dit ook. In mijn review paar pagina's terug gaf ik deze plaat een 7.5, na een aantal keer luisteren nu krijgt 'ie misschien wel een 9. Wat een geniaal stukje muziek :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik vind de remix echt veel lekkerder klinken dan het origineel. :yes: :yes: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind ook dat dat B-Front wel erg goed maakt. Een track vaker moeten luisteren om het een steengoed nummer te vinden. (L)
Voor mij persoonlijk blijven de nummers Beat The Darkness, Enteral Voice en One By One de nummers voor mij van dit album. De deuntjes, de kicks, de sfeer die het met zich mee brengt klopt allemaal precies!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 10:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eindelijk de tijd gevonden om dit album enkele keren te luisteren.
Heel vet album, heb alleen niks met die plaat met PN. Die valt me echt zwaar tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 19:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nu ik dit album een flink aantal keren geluisterd heb begin ik Infinite toch ook een van de sterkste nummers te vinden. Ontzettend goed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
MelvinFR schreef:
Pommer schreef:
Ben ik dan de enige die Silent Scream een beetje slaapverwekkend vind? Doe erg m'n best om de genialiteit te ontdekken die iedereen er in ziet, maar het is me niet gelukt. Moet het album nog eens goed helemaal luisteren, maar ben er vooralsnog niet echt kapot van.


Volgens mij heeft zowat iedereen dit met deze plaat, inclusief ik. Ik vond de track zelf eerst ook echt niks maar hij is echt gaan groeien bij mij, live doet hij het al helemaal geweldig. Wellicht dat dit bij jou ook nog gaat gebeuren. :)

Ik heb dit ook. In mijn review paar pagina's terug gaf ik deze plaat een 7.5, na een aantal keer luisteren nu krijgt 'ie misschien wel een 9. Wat een geniaal stukje muziek :worship:


+1 in het begin dacht ik mehhhh, beetje eentonig. Live vond ik 'm 1 luisterbeurt later ineens best prima. Op Qapital raakte ik plots in vervoering, op Rebirth in extase en op Pursuit of Thunder wist ik niet wat me overkwam.
Erg apart, nooit eerder meegemaakt dat een track zo gegroeid is bij me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2017 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De meeste B-front tracks gaan bij mij van een 7,5 naar een 9/10, uitzonderingen daar natuurlijk. World Outside ook zo'n geval eerste filmpjes / indruk was bij wel oké maar na een paar keer live gehoord te hebben :drool: :loving:
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle