Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 17:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

B-Front - Eternal Voice (ROUGH081)

Label: Roughstate
WEB release: 20/12/2017

Tracks:
B-Front - Eternal Voice

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De kicks in deze :worship: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks in de mid gaan zo belachelijk hard! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Favoriet van het album (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 09:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij is vet door de lompe intro kicks, maar het intro is vrij saai verder imo. De climax is heerlijk sfeervol, alleen die kicks vallen me dan weer tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke plaat hoor, maar wat duurt dit allemaal belachelijk lang voordat die tracks uit zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij denk ik de beste plaat van het jaar. Alles klopt hieraan.

Broken Balance schreef:
Hij is vet door de lompe intro kicks, maar het intro is vrij saai verder imo.

Niet alleen aan jou gericht, maar ik vind het jammer dat niks tegenwoordig meer 'saai' mag zijn.
Naar mijn mening is er helemaal niks mis met een intro als deze of die van Whose Plan Is It bijvoorbeeld. Beide midintro's bouwen perfect de sfeer op richting de break.

Heb dit over het algemeen liever dan een midintro die al helemaal vol zit met kickrolls en drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 14:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Valt inderdaad wel beter mee te mixen op zich, maar dan moet dat wel gebeuren. Een mid als deze hoef ik ook geen 10x te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 14:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Voor mij denk ik de beste plaat van het jaar. Alles klopt hieraan.

Broken Balance schreef:
Hij is vet door de lompe intro kicks, maar het intro is vrij saai verder imo.

Niet alleen aan jou gericht, maar ik vind het jammer dat niks tegenwoordig meer 'saai' mag zijn.
Naar mijn mening is er helemaal niks mis met een intro als deze of die van Whose Plan Is It bijvoorbeeld. Beide midintro's bouwen perfect de sfeer op richting de break.

Heb dit over het algemeen liever dan een midintro die al helemaal vol zit met kickrolls en drukte.


Tja zo beleef jij de plaat, prima, ik beleef het intro als niet heel interessant. Verder wel eens dat vol met kickrolls net zo irritant is.

Maar dat heb ik met meer B-Front platen. Live vallen er imo soms iets te veel dooie momenten daardoor. Die opbouw naar de break hoor ik echt niet. Het is telkens het zelfde soundje in het zelfde patroon.

Maar er zijn zat stevige mid-intro's die live inderdaad een flinke toevoeging zijn zoals Who's Plan Is It maar Spirit Of Hardstyle, Band Of Brothers, The Aftershock of Above Average net zo bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 17:35 
 
Hardtraxx Addict

Lompe kicks :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van de dikste platen van dit jaar. Jammer dat ie zo laat uit is en niet echt de impact heeft gemaakt die deze plaat verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 19:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gruwelijke plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 22:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Lompe kicks :lol: :lol:


Wel benieuwd wat jij anno 2017 dan lompe kicks vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Die kicks in de mid gaan zo belachelijk hard! :worship:

Eens. Weet nog dat ik deze voor het eerst hoorde in de Blue @ Defqon, stond echt met m'n bek vol tanden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik op Rebirth maar ken het gevoel ja. Die gated kick komt echt heel goed door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-front kan echt hele vette climaxes en breaks maken. Gooit er altijd ontiegelijk veel sfeer in alleen het nadeel van B-front is, is zijn sound design die vrijwel altijd hetzelfde klinkt in mijn oren. Maakt een volwaardige set van hem best saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 20:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
B-front kan echt hele vette climaxes en breaks maken. Gooit er altijd ontiegelijk veel sfeer in alleen het nadeel van B-front is, is zijn sound design die vrijwel altijd hetzelfde klinkt in mijn oren. Maakt een volwaardige set van hem best saai


Ik deel dezelfde mening. Ik sta ook echt niet meer te springen voor een set van B-Front, zit gewoon veel te weinig drive in en het voor een uur of langer lijkt het te hard op elkaar.

Over de track, ik vind hem echt belachelijk goed! Supervette mid en hele vette sfeer en melodie. MAAR, die climax had 100 keer beter geweest hadden die kicks niet gepitched. Totaal onnodig vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 22:51 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
InfinI schreef:
Lompe kicks :lol: :lol:


Wel benieuwd wat jij anno 2017 dan lompe kicks vindt.

Om te beginnen de overload aan pew pew laz0r kicks die zogenaamd hard en rauw moeten overkomen (daar hoor ik er tegenwoordig een stuk minder van gelukkig). Tenminste, ik denk dat je refereert aan de negatieve zin van ''lomp''. In positieve zin kan ik nog wel een aantal tooltjes bedenken die in zekere zin ook lompe kicks hebben, alleen wordt het daarbij vaak expres gedaan. Dit zijn daarentegen kicks die juist een geheel met de rest van de plaat vormen, zoals dat bij B-Front heel vaak subliem lukt en daadwerkelijk wat toevoegt aan het muziekstuk. Lompe kicks doen dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lompe kicks zijn gewoon goed harde kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 01:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onder lompe kicks versta ik die van Mind Dimension & The Purge.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 13:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Broken Balance schreef:
InfinI schreef:
Lompe kicks :lol: :lol:


Wel benieuwd wat jij anno 2017 dan lompe kicks vindt.

Om te beginnen de overload aan pew pew laz0r kicks die zogenaamd hard en rauw moeten overkomen (daar hoor ik er tegenwoordig een stuk minder van gelukkig). Tenminste, ik denk dat je refereert aan de negatieve zin van ''lomp''. In positieve zin kan ik nog wel een aantal tooltjes bedenken die in zekere zin ook lompe kicks hebben, alleen wordt het daarbij vaak expres gedaan. Dit zijn daarentegen kicks die juist een geheel met de rest van de plaat vormen, zoals dat bij B-Front heel vaak subliem lukt en daadwerkelijk wat toevoegt aan het muziekstuk. Lompe kicks doen dat niet.


Hieruit kan ik nog steeds niet halen wat jij lompe kicks vindt. Concreet voorbeeld pls.

En @ Hierboven, eens, vooral Mind Dimension valt er bij mij onder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste plaat van 2017.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle