Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2009 14:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Shevie schreef:
Bah. Brennan mag er van mij wel mee ophouden :sleep:

Wtf? Hij is één van de beste producers around, ik denk zelfs de beste.

Zelfs al hou je niet van zijn stijl, muzikaal gezien, blijven zijn technische kwaliteiten nog altijd recht overeind staan.

Oneens. Het mag technisch en qua geluidskwaliteit wel erg goed in elkaar steken bij BH, maar zijn sound blijft te eenzijdig om het top te noemen (hoewel ik zijn stijl over het algemeen wel waardeer).
Als producer moet je ook kunnen en durven te variëren om top te zijn, althans dat is mijn mening. Ik vind het wel een belangrijk criterium om een producer goed te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2009 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je de hele tijd dezelfde kicks en synths gebruikt, ben je technisch niet goed imo. De enige track die ik echt van hem waardeer is Overwhelmed, en die komt wss nooit uit :-/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 00:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Shevie schreef:
Bah. Brennan mag er van mij wel mee ophouden :sleep:

Wtf? Hij is één van de beste producers around, ik denk zelfs de beste.

Zelfs al hou je niet van zijn stijl, muzikaal gezien, blijven zijn technische kwaliteiten nog altijd recht overeind staan.


Daarom mag die van mij nog wel ophouden. Als ik een Opel geen mooie auto vind koop ik 'm toch ook niet? Doet niks aan de 'kwaliteit' van de muziek af. Technisch zit het best in elkaar hoor, heb er alleen weinig mee, veel te veel van hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 06:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nouja, ik bedoel het dus puur technisch. Muzikaal gezien blijft een kwestie van smaak natuurlijk. Maar om te zeggen dat iemand er maar mee op moet houden is wel een heel sterk statement, zoiets zou ik alleen zeggen als iemand écht volledig kut bezig is en dat kun je van BH zeker niet zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 11:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

BH technisch de beste producer :lol: , volgens mij vergeet je dat al het goeds dat hij heeft gedaan van andere mensen afkomstig is, check discogs maar eens. En van mij mag hij er ook wel mee ophouden, ben die breaks en kutvocals in de hs wel een beetje zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brennan Heart voegt inderdaad weinig tot niks meer toe aan de Hardstyle. Hij blijft wederom die klote tracks maken met breaks van bijvoorbeeld Do - Heaven, dan mag je van mij regelrecht de prullenbak in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Brennan Heart voegt inderdaad weinig tot niks meer toe aan de Hardstyle. Hij blijft wederom die klote tracks maken met breaks van bijvoorbeeld Do - Heaven, dan mag je van mij regelrecht de prullenbak in.

Die hele set klonk dramatisch over de radio. Het is al de zoveelste set van meneer die ik gewoon niet af kon luisteren zonder me kapot te ergeren/halverwege uit te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 17:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Shevie schreef:
Bah. Brennan mag er van mij wel mee ophouden :sleep:

Wtf? Hij is één van de beste producers around, ik denk zelfs de beste.

Zelfs al hou je niet van zijn stijl, muzikaal gezien, blijven zijn technische kwaliteiten nog altijd recht overeind staan.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 20:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
BH technisch de beste producer :lol: , volgens mij vergeet je dat al het goeds dat hij heeft gedaan van andere mensen afkomstig is, check discogs maar eens. En van mij mag hij er ook wel mee ophouden, ben die breaks en kutvocals in de hs wel een beetje zat.

Ja oké, dat is weer een heel andere discussie. Maar daar gaat het natuurlijk niet om als je puur naar de tracks kijkt ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 20:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat is geen andere discussie, als je BH als persoon technisch de beste producer vindt. Omdat hij dat helemaal niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2009 05:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De discussie was 'moet BH stoppen of niet'. Ik zeg nee, want ik vind zijn tracks (dus niet de persoon) technisch hoogstaand. Dan kun je zeggen, dat de persoon er dan dus wel mee mag stoppen gezien het toch alleen maar om de tracks gaat, maar hoe je het ook wend of keert: zonder de persoon BH komen die tracks er ook niet ;). Dus ja, dat is wel een andere discussie.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle