Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 19:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij zegt onder zijn Facebook post nu wel dat er nog meer gratis tracks zullen verschijnen!
Alleen dat hij er een aantal niet weg kan geven vanwege copyright (zal o.a. over Wonderwall gaan denk ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 19:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Waarom kan er nooit eens iets rond BH zonder gezeik gaan? Altijd is er wat..


Hij heb en stuk in ze broek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 19:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gratis plate kope verkope
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt er op dat BH (of wie dan ook maar het FB account beheert xd ) aan damage control gaat doen door wat vraagjes te beantwoorden/ kritiek te pareren.
Echter inhoudelijk wordt t niet beantwoord, het blijft oppervlakkig onder het mom van 'niet zeuren'
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha brennan heart snapt zelf niet waarover men zeurt.... zo moeilijk is dat toch niet

1. je kondigt groots aan dat wat de fans willen gereleased gaat worden... wat veel fans riepen werd niet gereleased en nu komen dan de opmerkingen kan niet want copyright bla bla..... ik zeg dan blaas niet zo hoog van de toren en wees daarin duidelijk bij de aankondiging.

2. Het was ineens stil rondom on demand.... geen communicatie wederom.... nu zegt hij ineens dat het niet afgelopen is.... joh misschien handig om dat eerder te zeggen anders snap je toch wel dat daar vragen over komen

3. de hardcopy, spotify, stream platformen snap ik allemaal. Maar waarom in echte MP3 shops zoals djtunes een edit only album verkopen voor 10 euro terwijl ze deze digitaal kunnen downloaden. Haal dat fucking album uit de niet streaming shops zeg ik dan.


En tuurlijk... super tof dat je gratis track weggeeft ! dikke duim omhoog daarvoor echter wees niet zo verbaasd over de vragen die je nu krijgt.... lesje marketing & communicatie en transparantie misschien ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ow ja enne bestempel ons maar weer als haters en zo.... in mijn ogen heb je 2 soorten fans:

1. de echte : die ook kritiek uiten en hun eigen, soms ongezouten, mening durven te ventileren

2. de kontenkussers : die vinden het zelfs geweldig als je een scheet laat
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij laat anders wel vaak in een statement weten dat de tracks gewoon gratis te downloaden zijn incl de 4 extraatjes. De reden dat er een CD ter koop komt is voor de collectie. Je kan niet een hard-copy drukken en dit vervolgens aan duizenden mensen gratis weg geven. Waarom dit echter op bepaalde online diensten digitaal te koop komt te staan is mij een raadsel. Verder blijven de releases die erg gewild zijn een lastig verhaal vanwege copyright issues. Ik snap prima dat hier tijd in gaat zitten om dit als nog te releasen. Dat hij er voor koos zich stil te houden voor dit nieuws ipv een kleine status update te geven, ja geen idee.

Al met al, de tracks blijven gratis te downloaden ook nadat de de albums 'te koop' komen te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was me nog niet opgevallen, maar het is inmiddels 'gewoon' al beschikbaar op spotify. Staan 12 nummers op, kun je alle 12 ook gratis downloaden dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 23:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lekker belangrijk dat die tracks te koop staan in downloadstores, als je ze daar vandaan haalt ben je ook gewoon fucking dom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker albumpje hoor!

Melody of the Blade, Just Get In, One Blade & Golden Era zijn gruwelijk lekker.
Secret of the Blade en Hard Knockin Beats en Acid Nightmare zijn ook lekker.
Rest van de platen gaan ook wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Wat een smerige kwal is het ook. :sick:

Nu hebben er al talloze mensen door dit trucje gestemd op hem in de DJ Mag, die kunnen hun stem niet meer ongedaan maken dus die heeft ie binnen. Gaat ie nu dit flikken. Echt dé grootste naam (qua gigs en likes) in de scene die het niet verdient. Zatox heeft ook zo achterlijk veel likes, heb nog liever Zatox dan deze idioot.


Dit snap ik ff niet. Wat heeft die gedaan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
OutsideSpacer schreef:
Wat een smerige kwal is het ook. :sick:

Nu hebben er al talloze mensen door dit trucje gestemd op hem in de DJ Mag, die kunnen hun stem niet meer ongedaan maken dus die heeft ie binnen. Gaat ie nu dit flikken. Echt dé grootste naam (qua gigs en likes) in de scene die het niet verdient. Zatox heeft ook zo achterlijk veel likes, heb nog liever Zatox dan deze idioot.


Dit snap ik ff niet. Wat heeft die gedaan dan?

Niks, er worden weer voorbarig conclusies getrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
TSFH schreef:
OutsideSpacer schreef:
Wat een smerige kwal is het ook. :sick:

Nu hebben er al talloze mensen door dit trucje gestemd op hem in de DJ Mag, die kunnen hun stem niet meer ongedaan maken dus die heeft ie binnen. Gaat ie nu dit flikken. Echt dé grootste naam (qua gigs en likes) in de scene die het niet verdient. Zatox heeft ook zo achterlijk veel likes, heb nog liever Zatox dan deze idioot.


Dit snap ik ff niet. Wat heeft die gedaan dan?

Niks, er worden weer voorbarig conclusies getrokken.


Misschien niet talloze, maar wel een prima boost qua stemmen lijkt me. En ja, dit is een trucje, net voor de DJMag en vervolgens je beloftes niet nakomen. Dus niks voorbarige conclusies :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnenkort komen er weer meer free releases.
Een van de eerste zal de full van Still Here zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 22:08 
 

godverdomme werd tijd

edit: nu al te downloaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2017 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

EINDELIJK!!!! :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2017 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk die goddelijke mid-intro :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 23:44 
 
Hardtraxxer

Die Fabian moet echt wel een keer kappen met keer op keer datzelfde vrouwtje als onder andere F.I.F.O en its my style de vocals te laten doen. Wat is die stem irritant met dat halve ghetto accentje.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle