Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

Chain Reaction - Feed The Flame (MINUS062)

Label: Minus Is More
WEB release: 05/04/2018

Tracks:
Chain Reaction - Feed The Flame

Samples:


Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heerlijke plaat, lijken wel de oude MIM sounds
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 16:22 
 
Hardtraxx Addict

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 20:18 
 
Hardtraxxer

Dit klonk heel lekker gisternacht :loving: Chain reaction lijkt de smaak weer te pakken te hebben. Na abandon nu weer een heerlijk plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat klinkt dit heerlijk zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Wat klinkt dit heerlijk zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt inderdaad vet. Die oude MiM sound gaat mij nooit vervelen denk ik. Volgens mij ook prima kicks zonder al te rare geforceerde kickrolls :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chain Reaction - Feed The Flame (MINUS060)

Label: Minus Is More
WEB release: 05/04/2018

Tracks:
Chain Reaction - Feed The Flame

Samples:


Bron: YT

:love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 00:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kneiterdikke plaat :worship:

Tijdje stil geweest rond CR, maar onze vlaggendrager lijkt de smaak weer te pakken te hebben :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Allejezus wat een dikke plaat is dit :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 11:16 
 
Hardtraxxer

Super vet deze plaat! Maar heb wel het idee dat radical redemption meer dan 50% aandeel heeft aan deze track.. vergelijk dit eens met brutal 6.0 :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardstylegeneration schreef:
Super vet deze plaat! Maar heb wel het idee dat radical redemption meer dan 50% aandeel heeft aan deze track.. vergelijk dit eens met brutal 6.0 :huh:


Ik las je comment en ik startte de plaat en gelijk die 1e 3 noten en het hele 'sfeer en opbouw' plaatje is echt een kopie van inderdaad. De sounds en lyrics zijn wel bruut en die 2e melo is ook kneitervet. Maar ik hoor die overeenkomst meteen, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstylistic schreef:
hardstylegeneration schreef:
Super vet deze plaat! Maar heb wel het idee dat radical redemption meer dan 50% aandeel heeft aan deze track.. vergelijk dit eens met brutal 6.0 :huh:


Ik las je comment en ik startte de plaat en gelijk die 1e 3 noten en het hele 'sfeer en opbouw' plaatje is echt een kopie van inderdaad. De sounds en lyrics zijn wel bruut en die 2e melo is ook kneitervet. Maar ik hoor die overeenkomst meteen, helaas.


Dit idee had ik dus ook. Vooral de "kleine kickrolls" voor de kicks. :surrender:
En hoe de melodie van hoog naar laag gaat is ook typisch Radical
Beetje t zelfde als de Highest Pressure remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 11:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gruwelijke plaat, vooral de 1e climax :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 11:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
Hardstylistic schreef:
hardstylegeneration schreef:
Super vet deze plaat! Maar heb wel het idee dat radical redemption meer dan 50% aandeel heeft aan deze track.. vergelijk dit eens met brutal 6.0 :huh:


Ik las je comment en ik startte de plaat en gelijk die 1e 3 noten en het hele 'sfeer en opbouw' plaatje is echt een kopie van inderdaad. De sounds en lyrics zijn wel bruut en die 2e melo is ook kneitervet. Maar ik hoor die overeenkomst meteen, helaas.


Dit idee had ik dus ook. Vooral de "kleine kickrolls" voor de kicks. :surrender:
En hoe de melodie van hoog naar laag gaat is ook typisch Radical
Beetje t zelfde als de Highest Pressure remix


Behalve dat Chain Reaction dit al jaren zo doet, voor Radical uberhaupt bij MiM zat en voor Radical uberhaupt normaal kon produceren. Zijn sounds ontwikkelen zich gewoon net zoals de gehele MiM stal maar de stijl van deze plaat schreeuwt Chain Reaction.

Mensen vergeten dat Radical van Angerfist heeft leren produceren, net zoals Crypsis en dus waarschijnlijk ook Chain Reaction. Echter waren de platen van Crypsis en Chain Reaction gelijk van hele goede kwaliteit terwijl de eerste twee albums van RR van twijfelachtige/matige kwaliteit zijn (buiten het feit dat aardig platen daar op wel vet zijn).

Waarom zou de beste man dan hulp van RR nodig hebben als hij dit prima zelf kan. Heel MiM klinkt sowieso moeilijk veel als elkaar.

En een melodie die van hoog naar laag gaat is niet typisch Radical, wat een onzin, dus Bass Modulators - Imagine is ook gelijk geïnspireerd door Radical? :lol:

CR weet prima hoe hij moet produceren en produceert nu in de heerlijke oude MiM stijl die hij had met nieuwere sounds. Alleen maar lof daarvoor, maar nee laten we het gelijk afschuiven op Radical. Lekker voor zo iemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Piep Piep
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Biep biep
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Biep biep
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 13:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Piep Piep


Piet Piet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En deze staat op repeat. Hoe de vocals icm de melodie zorgen voor die heerlijke drive. Meer van dit! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
CR weet prima hoe hij moet produceren en produceert nu in de heerlijke oude MiM stijl die hij had met nieuwere sounds.


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 16:57 
 
Hardtraxx Addict

ivo024 schreef:
Dit klonk heel lekker gisternacht :loving: Chain reaction lijkt de smaak weer te pakken te hebben. Na abandon nu weer een heerlijk plaatje :thumbsup:

Exact dit. Zeer sterke plaat. Blij dat het nog kan :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 21:46 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Behalve dat Chain Reaction dit al jaren zo doet, voor Radical uberhaupt bij MiM zat en voor Radical uberhaupt normaal kon produceren. Zijn sounds ontwikkelen zich gewoon net zoals de gehele MiM stal maar de stijl van deze plaat schreeuwt Chain Reaction.

Mensen vergeten dat Radical van Angerfist heeft leren produceren, net zoals Crypsis en dus waarschijnlijk ook Chain Reaction. Echter waren de platen van Crypsis en Chain Reaction gelijk van hele goede kwaliteit terwijl de eerste twee albums van RR van twijfelachtige/matige kwaliteit zijn (buiten het feit dat aardig platen daar op wel vet zijn).

Waarom zou de beste man dan hulp van RR nodig hebben als hij dit prima zelf kan. Heel MiM klinkt sowieso moeilijk veel als elkaar.

En een melodie die van hoog naar laag gaat is niet typisch Radical, wat een onzin, dus Bass Modulators - Imagine is ook gelijk geïnspireerd door Radical? :lol:

CR weet prima hoe hij moet produceren en produceert nu in de heerlijke oude MiM stijl die hij had met nieuwere sounds. Alleen maar lof daarvoor, maar nee laten we het gelijk afschuiven op Radical. Lekker voor zo iemand.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

Jaa dit klinkt heel fijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 08:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geweldige plaat hoor :worship: De sound van MiM waar ik verliefd op ben geworden! Dat Biep Biep in de vocals vind ik ook echt vet :x :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle