Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Coone - Young, Gifted & Proud (The Qontinent Anthem 2017) (Q159)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 21/07/2017

Tracks:
Coone - Young, Gifted & Proud (The Qontinent Anthem 2017)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Melodielijn lijkt wel heel veel op Ecstatic - Underground... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appl3juic3 schreef:
Melodielijn lijkt wel heel veel op Ecstatic - Underground... :/

Klinkt inderdaad wel heel erg op die plaat. Jezus >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Underground had ik nog niet eerder gehoord. Maar dat lijkt inderdaad wel heel veel op elkaar.

Even goed wel een vette track. allebei trouwens.
Maar niet origineel dus, zeker voor een anthem lijkt me dat toch wel wenselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat, maar dat komt vooral omdat ik Underground zo goed vind...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 22:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Komt omdat Ecstatic ghost voor Coone.

Zonder gekheid, melodie lijkt inderdaad wel heel erg op Underground. Voor de rest wel een hele fijne track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt inderdaad behoorlijk als Underground maar dan met een Rise Of The Celestials tintje. Het klinkt niet verkeerd in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 23:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vinden jullie dit niet erg op Underground lijken??
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 07:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vinden jullie dit niet erg op Underground lijken??


???
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 09:43 
 
Hardtraxx Elite

ULTIMO schreef:
Pommer schreef:
Vinden jullie dit niet erg op Underground lijken??


???

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 09:55 
 
Hardtraxxer

Ik word hier niet zo vrolijk van :/

Hoeveel anthems heeft Coone al wel niet op zijn naam staan de afgelopen twee jaar? Misschien tijd dat iemand anders de kans krijgt? Veel erger dan dit kan het toch niet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 10:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst

wootum schreef:
Zonder gekheid, melodie lijkt inderdaad wel heel erg op Underground. Voor de rest wel een hele fijne track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg jammer van de vocals, halen de energie wat weg voor mij. Verder een prima track! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Coone schreef:
Dear fans,
Last night, I proudly previewed the anthem that I made for this year's The Qontinent. Within minutes, a lot of comments popped up saying the melody sounds similar to 'Underground' by Ecstatic. Instantly I listened to this track to work out if it sounded similar or not. I was pretty shocked to hear the similarities between the melodies. I can understand where the negative comments have come from, but keep in mind that I've been producing for over 15 years and I would never consider copying someone else's work nor risking my reputation as an artist. As a matter of fact, I believe my fans know that sometimes I try to be a bit too different from other Hardstyle producers let alone making something that has already been done. This is a very unfortunate coincidence. Especially knowing 'Underground' was released on Dirty Workz.

Last night I got in touch with the guys from Ecstatic to explain the situation - just as I'm doing to you now. Professional as these rising talents are, they understand how this extremely rare situation came about.

The positive outcome to this whole thing is again to see how dedicated all Hardstyle fans are. Haters and lovers again shared their opinion and that is something I can only respect and appreciate.


Coone over de gelijkenissen met Underground.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Coone over de gelijkenissen met Underground.


Je was me voor.
Het meest opvallende hieraan vind ik nog wel dat Coone de tracks die op zijn eigen label gereleaset worden niet eens kent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat inderdaad ja, dat ze een track van Ecstatic niet kennen dat kan ik me nog voorstellen. Je kunt niet alle tracks in de scene kennen. Maar op je eigen label :lol: En neem toch aan dat hij deze track ook aan collega's van Dirty Workz heeft laten horen, dat hen het ook niet is opgevallen is ook frappant
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het niet eens zo gek, Dirty Workz is namelijk een groot label waarbij er vast een Management ofso een groot deel van de releases doet zonder Coone erbij betrokken is.
Hij produceert zelf, reist heel de wereld over, heeft een eigen familie (vrouw en kind). Lijkt me niet dat je dan 24/7 gefocust kunt zijn op je label en hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Ik vind het niet eens zo gek, Dirty Workz is namelijk een groot label waarbij er vast een Management ofso een groot deel van de releases doet zonder Coone erbij betrokken is.
Hij produceert zelf, reist heel de wereld over, heeft een eigen familie (vrouw en kind). Lijkt me niet dat je dan 24/7 gefocust kunt zijn op je label en hardstyle.



Dit. Dirty Workz is momenteel zo groot, dat ik me kan voorstellen dat Coone zelf niet meer bij alle releases betrokken wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 13:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lijkt me meer dan Logisch dat Coone zicht niet bezig houdt met het management en het release beleid. Als je dat voor zo'n groot label, naast produceren en draaien, ook nog moet doen dan raak je wel heel snel in een burnout.

Hij is de oprichter, maar dat wil niet zeggen dat hij het managed. The Prophet deed dat na een tijdje ook niet meer bij Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het wel netjes van Coone dat hij er zo open over is en het iedereen gelijk heeft ten nadele van hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar zo extreem veel tracks worden er toch niet gereleased op Dirty Workz? Als ik ze allemaal kan beluisteren, + tracks van nog zeker 6 ander labels, kan hij als mr. Dirty Workz toch ook wel alle Dirty Workz releases een keertje beluisteren zou je zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Maar zo extreem veel tracks worden er toch niet gereleased op Dirty Workz? Als ik ze allemaal kan beluisteren, + tracks van nog zeker 6 ander labels, kan hij als mr. Dirty Workz toch ook wel alle Dirty Workz releases een keertje beluisteren zou je zeggen.


Inderdaad. Leuk en aardig de openheid van zaken en daarvoor zeker respect, maar hoeveel releases heeft dirty workz nou? Ik hou het niet bij hoor maar stel dat het er 2 per week zijn dan kost dit je welgeteld 8 minuten pet week(langer dan 4 minuten zijn platen tegenwoordig niet). Is toch wel het minste wat ie kunt doen zodat je eventueel deze platen ook kunt promoten als label zijnde. Buiten Coone ook andere top mannen binnen dit label zoals Hard Driver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 23:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Maar zo extreem veel tracks worden er toch niet gereleased op Dirty Workz? Als ik ze allemaal kan beluisteren, + tracks van nog zeker 6 ander labels, kan hij als mr. Dirty Workz toch ook wel alle Dirty Workz releases een keertje beluisteren zou je zeggen.


Ik vind het een prima kerel hoor die Coone.

Maar dit slaat toch nergens op dat ie hier niet van af wist.. volgt ie zijn eigen Dirty Workz facebook dan ook niet meer ofzo? Daar is die track meerdere malen voorbij gekomen sinds eind mei / begin juni.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 05:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Los van het feit dat die melodie gelijkenissen vertoont met Underground, vind ik dit een heel mager anthem. Zeker voor een 10 jarig jubileum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 08:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
geert3ssen schreef:
Maar zo extreem veel tracks worden er toch niet gereleased op Dirty Workz? Als ik ze allemaal kan beluisteren, + tracks van nog zeker 6 ander labels, kan hij als mr. Dirty Workz toch ook wel alle Dirty Workz releases een keertje beluisteren zou je zeggen.


Inderdaad. Leuk en aardig de openheid van zaken en daarvoor zeker respect, maar hoeveel releases heeft dirty workz nou? Ik hou het niet bij hoor maar stel dat het er 2 per week zijn dan kost dit je welgeteld 8 minuten pet week(langer dan 4 minuten zijn platen tegenwoordig niet). Is toch wel het minste wat ie kunt doen zodat je eventueel deze platen ook kunt promoten als label zijnde. Buiten Coone ook andere top mannen binnen dit label zoals Hard Driver.


Ik hou zelf de releases bij, maar het feit dat er 2 keer per week een plaat uit komt van DWX, plus nog allemaal anderen van de grote artiesten die Coone wss ook doorneemt, dan ga jij een plaat van 3 weken terug al niet meer onthouden, je geheugen kan maar zo veel hebben.

Ik denk niet dat jullie zelf zo'n mastermind zijn om alle melodieën van de laatste 2 maanden aan releases op DWX, inclusief Anarchy, te kunnen onthouden, zonder het op te zoeken.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle