Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

Cyber - Movement (DWX-478)

Label: Dirty Workz
WEB release: 10/01/2018

Tracks:
Cyber - Movement

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 02:37 
 
Hardtraxxer

:love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 04:25 
 
Hardtraxx Crew

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 08:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker zweverig, zit goed in elkaar. Helaas pakt de melodie me niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e climax :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele toffe plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Leuke plaat! Ik kan Cyber altijd wel waarderen alleen ik zie al een hele lange tijd totaal geen vernieuwing bij Cyber. Veel platen voelen hetzelfde imo


Ik vind zijn tracks eigenlijk juist wel divers en verfrissend in de scene. Er zit altijd wel iets anders in en maakt gebruik van verschillende sounds en kicks. Heb ook het gevoel dat hij vaak experimenteert.

PS. ik heb deze plaat nog niet geluisterd maar was even reactie op je reactie :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:

Zo dacht ik er precies over toen hij met Everything Is God, DLTGBY en I Am God kwam. Maar ik heb nu meer het gevoel dat ik telkens het zelfde trucje hanteert. Bij zijn laatste releases zoals Be Here, A New World, Pulse, End of the Day, No Escape en dan deze, vind ik eigenlijk geen een plaat er ècht uitspringen of zo. Desalniettemin vind ik alle tracks heerlijk maar ik denk dat hij meer kan ^^


Hij zei laatst dat ie 4 nieuwe tracks had klaar liggen, dus ben benieuwd wat die andere zullen zijn. MF Bass en delight (zoiets) waren wel weer redelijk vernieuwend (en heel vet imo). Maarja, vind deze track zelf wel heel vet, maar idd niet super vernieuwend. Natuurlijk is het ook niet heel raar dat iemand zijn stijltje gebruikt ipv telkens weer iets anders te doen, daar is een producer wel door te onderscheiden.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle