Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 16:28 
 
Hardtraxxer

2 Silhouettes, God Is A DJ & In The Dark :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima album, staat genoeg leuks op. Het is helaas allemaal net wat te liefjes zoals ik hier al eerder in de comments zag. Er mag in 't algemeen wel wat meer pit in zitten.

God is a DJ is heel vet, krijg er een beetje een classic gevoel bij :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 17:01 
 
Hardtraxx Addict

Wauw, geniaal album :loving: :worship: Als ik al die nummers luister, denk ik weer aan die hele fijne set op Decibel, dat was puur genieten zeg. 2 Silhouettes, God is a DJ en Dreams zijn echt parels. :worship: Verder zijn By Myself, Fired Up, Angels & Demons en Antidote ook echt dik, maar die waren al iets langer uit. Echt een meesterwerk dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beoordeling vanuit mijn kant!

1. Antidote: 8
2. Fired Up: 7,5
3. 2 Silhouettes: 8,5
4. God Is a DJ: 9
5. Promised Land: 8,5
6. By Myself: 7
7. Dreams: 6,5
8. In The Dark: 9
9. Eye of The Storm: 7,5
10. No Apoya, No Folla: 6
11. Angels & Demons: 8
12. Above Average: 7

Gemiddeld: 7,7

Conclusie: Heerlijk album! :) Geen 1 echt slechte plaat in mijn ogen. Alleen Dreams en No Apoya, No Folla vind ik wat minder. Rest klinkt goed tot super. Favorieten zijn God is a DJ en In The Dark, fantastische platen zijn dat! Ook Promised Land en 2 Silhouettes, Angels & Demons en Antidote zijn heerlijk. Ik ga het album denk ik nog vaak opzetten de komende tijd! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 18:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jammer dat ik DBSTF niet op festivals heb gezien dit jaar (buiten classics stages), dit is echt de perfecte muziek daarvoor :love: Even wat tracks uitlichten:

2 Silhouettes: Jammer van de vocals, want de melodie is echt geweldig!

God Is A DJ: Die mid :worship: Doet me een beetje denken aan het APIADW album van Showtek.

Promised Land: Favoriet van het album :loving: Zo vet die speelse melodie.

In The Dark: Voor de mid geldt eigenlijk een beetje hetzelfde als bij God Is A DJ, alleen vind ik hier de rest van de track vetter.
Eye Of The Storm & Angels and Demons: Waren natuurlijk al bekend, maar blijven echt heerlijke platen en voor mij ook 2 van de betere op dit album.
Above Avarege: Vet om ook weer eens een wat harder plaatje van ze te horen, en imo goed geslaagd!

Voor de rest helaas geen track waar ik echt helemaal steil van achterover sla.

Misschien had ik er iets te veel van verwacht of gehoopt, maar het is al met al een heerlijk album om weg te luisteren, blij dat ze weer helemaal terug zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 18:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Eye Of The Storm & Angels and Demons: Waren natuurlijk al bekend, maar blijven echt heerlijke platen en voor mij ook 2 van de betere op dit album.

Vind dit bij nader inzien toch de uitschieters. God is a DJ is me toch net even iets te flets, terwijl de opzet super vet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 20:35 
 
Hardtraxx Elite

Dit album. :love: Komende week toch maar even bestellen!

By Myself, Angels and Demons, God is A DJ, in the dark :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 23:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wauw, wat een geweldig album is dit geworden!! :loving:

Naast de bij mij al bekende Angels & Demons, Antidote, By Myself en het Defqon Anthem had ik hier nog weinig van gehoord en de verrassing was daardoor des te groter.

God Is A DJ en In The Dark steken er voor mij echt bovenuit!! Brengt mij helemaal terug naar hun sound van voor 2011, echt heerlijk! :worship:

Verder staan er ook gewoon geen slechte platen op. Het Defqon Anthem, Dream en 2 Silhouettes doen mij het minst, maar zijn ook prima platen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 00:02 
 
Hardtraxx Crew

Één van de betere albums dit jaar imo. 2 Silhouettes, In The Dark & God Is A DJ als uitstekers :loving: . Vind Eye of The Storm de minste van t album :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Promised Land en Dreams komen de vocal stukken mij erg bekend voor, weet iemand waar deze stukken van komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 14:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

No Apoya No Folla, doet me een beetje denken aan Autokriminal - Baila Conmigo. De mid-intro dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus. Deze week pas echt aandachtig naar dit album gaan luisteren. Maar dit is echt zo goed. Gaat zeker niet tippen aan de grootsheid van MMA, maar een aantal platen zijn echt bijzonder goed. 2 silhouettes, god is a dj, angels & demons en fired up zijn wel mijn favorieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 19:43 
 
Hardtraxx Elite

The Promised Land enorme uitschieter van het album, wat een vocal en melodie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een album is dit geworden :loving: Uitschieter voor mij toch wel God Is A DJ. Geeft me een beetje en Human Soul feeling en die plaat is echt goud. Verder eigenlijk vrijwel alleen maar sterke platen op het album. Het meeste al kapot geluisterd, maar van de "nieuwe" platen ben ik Above Average toch wel heel erg gaan waarderen na een aantal keer luisteren. No Pollo No Hermanos is de enige plaat van het album waar ik niet erg warm van word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 21:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
The Promised Land enorme uitschieter van het album, wat een vocal en melodie!

Eens! Vond hem bij de 1e keer luisteren al het vetst maar ben er nu helemaal aan verslaafd, geweldige plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 23:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
No Pollo No Hermanos

Iets teveel Breaking Bad gekeken? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ongelooflijk gaaf album zeg. Persoonlijke favorieten Fired Up, Angels & Demons, God Is A DJ, Antidote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
ThaBomba. schreef:
No Pollo No Hermanos

Iets teveel Breaking Bad gekeken? xd

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na het volledig luisteren van dit album ben ik tot de conclusie gekomen dat ik niet echt een favoriet heb. Alle tracks zijn prachtig en heel goed uitgewerkt met goede vocals, melo's, sounds, etc.. Als ik moest kiezen zou ik me bij Hotymoty en Pommer aansluiten en voor The Promised Land gaan, die melo gaat episch lang door :loving:

Alle tracks scoren imo wel minimaal een 7/8 en hebben weer hun eigen charme. Gewoon een kunstwerkje dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 07:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

God is a dj zou overigens echt een goed Defqon anthem zijn geweest. Als de vocalen vervangen waren voor Defqon gerelateerde teksten. Vooral die midintro met die tribale geluiden erin past imo heel goed.
Verder staat dit album al voor de 8e keer volledige beluisterd in 4 dagen. Vooral 2 silhouettes vind ik echt onwijs sterk. Kippenvel tot aan mijn tenen deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ongelofelijk lekker album, zoveel goede platen :worship:
De enigste waar ik wat minder mee heb is Above Average..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik blijf dit album maar op repeat zetten. Ongelofelijk wat goed. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 19:28 
 
Hardtraxxer

Dit is voor mij het album van het jaar tot nu toe! Staat al dagen op repeat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2017 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eergisteren nog eens alle platen in de auto zitten knallen! Wat een goed sounddesign... (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2017 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een geweldig album zeg :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle