Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Dark Pact schreef:
Dat jullie het daar niet mee eens zijn, tja dat is oprecht niet mijn probleem.

Vreemde reactie dit. Hoe is dat niet jouw probleem? Ik neem aan dat je als producer niet alleen benieuwd bent naar de mening van mensen over je tracks, maar ook hun mening over het genre an sich en dat je daar wat mee doet. Als je daar schijt aan hebt, waar het nu wel een beetje op lijkt, zou ik me toch een beetje zorgen maken of je wel de juiste instelling hebt.

Als hij muziek maakt voor zichzelf, omdat hij het zelf vet vindt, snap ik wel waarom die het niet ziet als een probleem. Ik vind de rest van dit geciteerde deel van je reactie wel een beetje overdreven, om gelijk over zijn instelling te beginnen.

Je eerdere reacties waren overigens wel een mooie aanvulling op mijn reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 16:11 
 
Hardtraxx Addict

Als hij muziek zou maken puur voor zichzelf snap ik niet dat hij het dan hier op Hardtraxx zou posten, inhoudelijk reageert op kritiek en überhaupt officiële releases uitbrengt, dus ik betwijfel het :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Overigens reageert het gros juist enorm positief op op deze track en heb ik van niemand een 13/12 reactie gehoord behalve van enkele mensen hier

Ik krijg de kriebels van deze reactie. Ik neem even aan dat je deze positieve reacties krijgt van mensen die je in het echt spreken of op Facebook.

Op Facebook roept iedereen standaard 'OH WAT LEUK DIK MAN' en er zullen ook genoeg mensen zijn die je de waarheid niet durven te vertellen.

Ik zie producers altijd roepen van 'Ik krijg positieve reacties en op HT zeggen enkele mensen het, dus dat is de minderheid en doe ik lekker niks mee'. Op Facebook ga je geen kritische mensen vinden. Dan kun je beter hier zijn en dat je hier überhaupt nog post na zoveel tijd (Hoi Skedoedelefloeps), laat mij toch denken dat het je iets boeit wat wij hier te zeggen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Facebook is het ook wel logisch dat je over t algemeen veelal positieve reacties ziet, omdat mensen die jou 'leuk vinden' op Facebook het filmpje vaak als eerste zien en omdat je op Facebook niet 'anoniem' een reactie plaatst. Mensen die het niet leuk vinden, zullen minder snel reageren.

Dit is trouwens geen aanval gericht op jou of jouw plaat Dark Pact, bedoel dit meer in t algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Dark Pact schreef:
Zet een willekeurige track van Radical, Warface, Rebelion, Malice, Adaro, E-Force of wie dan ook op en dan deze en dan ben ik benieuwd of je nog steeds zegt dat deze hetzelfde klinkt.

Ik vind het opmerkelijk dat je precies een zestal artiesten opnoemt dat (allen) op dit moment exact dezelfde meuk maakt (al voor een paar jaar lang inmiddels) puur omdat het aanslaat bij het hersenloze festival-dagjesvolk. Ik zeg niet daar iets mis mee is (hoewel dat voor mij een verloedering en een schande voor het genre is, maar goed, ik laat ze in hun waarden), maar uit jouw eerdere reacties maak ik op dat dit niet jouw insteek is. Je bent op zoek naar iets unieks en divers, wat ik een top-instelling vind!


Pff wat is dat nou weer voor een onzin opmerking. Alsof je jezelf alleen maar een echte liefhebber/kenner mag noemen en je mening alleen telt als je noisecontrollers, bass modulators, b-front of phuture noize vet vind en over het algemeen bijna alleen hardstyle van voor 2011 luistert. Respecteer gewoon ieder z'n smaak/stijl en trek niet overal gelijk conclusies uit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 17:46 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb nog nooit iemand zo veel veronderstellingen zien maken in zo weinig tekst. Met deze motivatie ga ik dan ook zéker niet de moeite nemen om er inhoudelijk op te reageren. Kom dan met concrete feiten als je zo nodig andermans reactie de grond in wil boren, want dit slaat werkelijk waar nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 17:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Ik heb nog nooit iemand zo veel veronderstellingen zien maken in zo weinig tekst. Met deze motivatie ga ik dan ook zéker niet de moeite nemen om er inhoudelijk op te reageren. Kom dan met concrete feiten als je zo nodig andermans reactie de grond in wil boren, want dit slaat werkelijk waar nergens op.


Jij zet je mening dan ook gelijk neer als feit in die zinnen.

Misschien moet je niet zo uit de hoogte doen en doen alsof jouw smaak beter is dan de rest. Dat hoef je niet zo zeer in woorden neer te zetten maar het valt zo makkelijk af te lezen uit je reacties dat zelf de meest oblivious personen het nog kunnen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 17:58 
 
Hardtraxx Addict

Uit de hoogte doen? Realistisch kijken naar muziek heet dat. Dat jij je daardoor op je teentjes getrapt voelt doe je toch echt zelf en getuigt juist van onvoldoende kennis. Maar goed. Weinig zin om met jou hier over in discussie te gaan dus ik vermijd je liever vanaf nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 18:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Uit de hoogte doen? Realistisch kijken naar muziek heet dat. Dat jij je daardoor op je teentjes getrapt voelt doe je toch echt zelf en getuigt juist van onvoldoende kennis. Maar goed. Weinig zin om met jou hier over in discussie te gaan dus ik vermijd je liever vanaf nu.


Hahaha :lol:.

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In mijn mening is de plaat niet slecht maar de plaat springt er ook niet uit. Zoals velen hier al aangeven klinkt het alsof het allemaal al eens is gedaan. Niets van deze sounds klinkt innoverend of fris en nieuw.

Al met al, een leuke plaat waarvan ik het trucje al eens gehoord maar luister wel lekker door. Ik zal het zelf niet snel draaien. Ik hoor eigenlijk liever platen van je die uit het zelfde straatje komen als godlike of Hunters, veel drive, lekkere kicks en een sublieme sfeer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 20:03 
 
Hardtraxxer

Wel benieuwd naar de hele track en zal het live ook wel lekker doen, maar verder klinkt het nog niet speciaal.

En bedankt voor het leuke leesvoer :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 09:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
InfinI schreef:
Uit de hoogte doen? Realistisch kijken naar muziek heet dat. Dat jij je daardoor op je teentjes getrapt voelt doe je toch echt zelf en getuigt juist van onvoldoende kennis. Maar goed. Weinig zin om met jou hier over in discussie te gaan dus ik vermijd je liever vanaf nu.


Hahaha :lol:.

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.


Krijg er een beetje een Martijn Krabbé als jurylid van idols gevoel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 09:35 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Misschien moet je niet zo uit de hoogte doen en doen alsof jouw smaak beter is dan de rest.


Perfecte opsomming van een groot deel van Hardtraxx. :lol:

(Iets met een pot en een ketel trouwens.)

InfinI schreef:
Ik vind het opmerkelijk dat je precies een zestal artiesten opnoemt dat (allen) op dit moment exact dezelfde meuk maakt (al voor een paar jaar lang inmiddels) puur omdat het aanslaat bij het hersenloze festival-dagjesvolk.


Los daarvan, is dit wel echt een achterlijke reactie. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 11:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Broken Balance schreef:
Misschien moet je niet zo uit de hoogte doen en doen alsof jouw smaak beter is dan de rest.


Perfecte opsomming van een groot deel van Hardtraxx. :lol:

(Iets met een pot en een ketel trouwens.)


Je kan ook overdrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 13:59 
 
Hardtraxxer

Preview klinkt vet, anti klinkt wel lekker, ben benieuwd naar de volledige track als ik het verhaal erachter zo lees.

Wat een gezeur trouwens, lijkt mij dat een producer tracks maakt omdat hij/zij gewoon tracks wil maken, niet omdat een fanbase dat leuk vindt. Die fanbase komt vanzelf wel als mensen jouw productiestijl kunnen waarderen. Gewoon doen wat je zelf wilt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:35 
 
Hardtraxx Addict

Sjaakie P schreef:
lijkt mij dat een producer tracks maakt omdat hij/zij gewoon tracks wil maken, niet omdat een fanbase dat leuk vindt. Die fanbase komt vanzelf wel als mensen jouw productiestijl kunnen waarderen. Gewoon doen wat je zelf wilt ;)

En dat is dus precies wat je heel vaak ziet. Opkomende artiesten beginnen goed. Je voelt de liefde die ze in hun tracks steken. Je voelt de moeite die genomen is om wat innovatiefs of divers toe te voegen aan de scene. Dat resulteert vervolgens in (terecht) succes, waarna het geld, de likes en de bekendheid het vervolgens overnemen. De crowd hebben ze vervolgens in de pocket, waardoor het steeds minder uitmaakt wat je in het vervolg produceert omdat de crowd en jouw naam er toch wel voor zorgen dat het gros het koopt/er naar luistert. Het ultieme gevolg is dat de productiekwaliteit er vervolgens steeds meer onder gaat lijden naarmate de tijd verstrijkt.

Ik word hier uitgeroepen tot iemand die ook meningen bestempelt als feiten, maar als je dit ziet als mening ben je wat mij betreft net zo blind voor de werkelijkheid als de rest van het dagjesvolk, en daarmee ontzettend hypocriet als je het mij vraagt. Ben je het hier niet mee eens, prima, maar om op basis van het "ergens niet mee eens zijn" iemand persoonlijk verbaal aan te vallen vind ik buitengewoon kinderachtig en getuigt, zoals ik eerder al zei, juist van onwetendheid en gebrek aan kennis en inzicht in de evolutie van muziek. N.B. dit is geen reactie op jou persoonlijk, Sjaakie P.

Dit is dan ook de reden dat ik in dit topic, net als Daveytl, benieuwd was naar Dark Pact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:47 
 
Hardtraxxer

Ja maar dat is het juist, Dark Pact heeft in dit geval juist deze track gemaakt met de insteek om te doen wat hij precies zelf wil, als dat volgens sommige toevallig klinkt als een algemene 13/12 dan dan kan dat wel zo zijn, maar dat verandert niet het feit dat hij bij deze track zijn eigen gang is gegaan, het kan zomaar zo zijn dat hij zelf dat stijltje gewoon heel vet vindt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:53 
 
Hardtraxx Addict

Sjaakie P schreef:
Ja maar dat is het juist, Dark Pact heeft in dit geval juist deze track gemaakt met de insteek om te doen wat hij precies zelf wil, als dat volgens sommige toevallig klinkt als een algemene 13/12 dan dan kan dat wel zo zijn, maar dat verandert niet het feit dat hij bij deze track zijn eigen gang is gegaan, het kan zomaar zo zijn dat hij zelf dat stijltje gewoon heel vet vindt. :)

Klopt. Ging ook meer over de instelling en zijn kijk op het genre en de scene ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Ik word hier uitgeroepen tot iemand die ook meningen bestempelt als feiten, maar als je dit ziet als mening ben je wat mij betreft net zo blind voor de werkelijkheid als de rest van het dagjesvolk, en daarmee ontzettend hypocriet als je het mij vraagt. Ben je het hier niet mee eens, prima, maar om op basis van het "ergens niet mee eens zijn" iemand persoonlijk verbaal aan te vallen vind ik buitengewoon kinderachtig en getuigt, zoals ik eerder al zei, juist van onwetendheid en gebrek aan kennis en inzicht in de evolutie van muziek.

Dit is dan ook de reden dat ik in dit topic, net als Daveytl, benieuwd was naar Dark Pact.


Ohja, als je het niet met me eens bent heb je geen verstand van muziek en industrie.

patrickjumpeen schreef:
Krijg er een beetje een Martijn Krabbé als jurylid van idols gevoel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Sjaakie P schreef:
Ja maar dat is het juist, Dark Pact heeft in dit geval juist deze track gemaakt met de insteek om te doen wat hij precies zelf wil, als dat volgens sommige toevallig klinkt als een algemene 13/12 dan dan kan dat wel zo zijn, maar dat verandert niet het feit dat hij bij deze track zijn eigen gang is gegaan, het kan zomaar zo zijn dat hij zelf dat stijltje gewoon heel vet vindt. :)

Klopt. Ging ook meer over de instelling en zijn kijk op het genre en de scene ;)


En toch blijft het moeilijk om je instelling en kijk op de scene te schrijven in woorden op een forum. Je kan immers niet in iemand zijn hoofd kijken en teksten kunnen ander geïnterpreteerd worden, daardoor vind ik het een beetje voorbarig om jezelf dan (ontzettend kritisch) af te vragen of iemand wel de juiste instelling zou hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 17:31 
 
Hardtraxx Addict

Wat is er mis met afvragen? Voor zover ik weet heb ik nog geen conclusie getrokken over de instelling van Dark Pact. Behalve aan het begin, omdat ik uit zijn eerdere discussie met Daveytl opmaakte dat hij streefde naar diversiteit en onderscheidenheid wat juist super positief is. Of dat wel of niet zo is heeft hij nog geen concrete uitspraak over gedaan.

Als je bedoelt dat er überhaupt geen sprake is van het hebben van een "juiste" instelling ben ik het niet met je eens. Als iemand een statement aflegt waarin hij bekent dat het genre hem niet meer boeit, geen moeite meer steekt in zijn producties maar puur voor het geld presteert en keer op keer troep aflevert, dan vind ik dat een schande voor muziek. Maakt niet eens uit of het dan om hardstyle gaat of wat voor genre dan ook. Ik waardeer muziek ontzettend en ik zou niet zonder kunnen. Zoiets is voor mij dus niets anders dan egoïstisch zelfingenomen dom gedrag. Los van het feit dat het om de muziek gaat, vind ik de instelling "ik werk alleen voor het geld" werkelijk een van de meest kansloze manieren van denken ooit. Ik ben het veel te vaak tegengekomen in de afgelopen 5-10 jaar, dus als ik dan ergens wat tegenkom dat mogelijk daar mee samen kan hangen (zoals in dit geval de discussie tussen Daveytl en Dark Pact) meng ik me daar graag inhoudelijk tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 00:01 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Je kan ook overdrijven.


De naam Haattraxx is er niet voor niets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 09:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Broken Balance schreef:
Je kan ook overdrijven.


De naam Haattraxx is er niet voor niets :P


Als je het zo eens bent met die naam waarom wil je er dan mee geassocieerd worden?

Also dat is meer een term door HT zelf verzonnen wat artiesten hebben overgenomen wanneer HT iets niet leuk vindt. Maar heel weinig van de mensen hier doen ook echt aan blind bashing. En die worden meestal ook opgemerkt door de mensen zelf hier. Die echte Haattraxx periode is allang voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Wat is er mis met afvragen? Voor zover ik weet heb ik nog geen conclusie getrokken over de instelling van Dark Pact. Behalve aan het begin, omdat ik uit zijn eerdere discussie met Daveytl opmaakte dat hij streefde naar diversiteit en onderscheidenheid wat juist super positief is. Of dat wel of niet zo is heeft hij nog geen concrete uitspraak over gedaan.

Als je bedoelt dat er überhaupt geen sprake is van het hebben van een "juiste" instelling ben ik het niet met je eens. Als iemand een statement aflegt waarin hij bekent dat het genre hem niet meer boeit, geen moeite meer steekt in zijn producties maar puur voor het geld presteert en keer op keer troep aflevert, dan vind ik dat een schande voor muziek. Maakt niet eens uit of het dan om hardstyle gaat of wat voor genre dan ook. Ik waardeer muziek ontzettend en ik zou niet zonder kunnen. Zoiets is voor mij dus niets anders dan egoïstisch zelfingenomen dom gedrag. Los van het feit dat het om de muziek gaat, vind ik de instelling "ik werk alleen voor het geld" werkelijk een van de meest kansloze manieren van denken ooit. Ik ben het veel te vaak tegengekomen in de afgelopen 5-10 jaar, dus als ik dan ergens wat tegenkom dat mogelijk daar mee samen kan hangen (zoals in dit geval de discussie tussen Daveytl en Dark Pact) meng ik me daar graag inhoudelijk tussen.


Er is zeer zeker niets mis met 'het hard op af vragen' over bepaalde onderwerpen, daar zijn forums voor. Echter vond ik je toon best wel fel en ik denk dat je waarschijnlijk meer resultaat had kunnen hebben in deze discussie als je wat genuanceerder had geschreven.
Eigenlijk een beetje hoe je de tweede alinea schrijft. Heeft deze alinea betrekking op deze discussie of zijn dat dingen die je de afgelopen jaren hebt gezien/mee gemaakt?
Ik bedoelde eigenlijk meer dat jouw visie van een juiste instelling anders is dan de mijne en die van een artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 19:01 
 
Hardtraxx Addict

SkiggyRapz18 schreef:
Er is zeer zeker niets mis met 'het hard op af vragen' over bepaalde onderwerpen, daar zijn forums voor. Echter vond ik je toon best wel fel en ik denk dat je waarschijnlijk meer resultaat had kunnen hebben in deze discussie als je wat genuanceerder had geschreven.

Eens. Vloeit voornamelijk ook voort uit het feit dat dat in het verleden tot hetzelfde resultaat heeft geleid (ja, dat heb ik geprobeerd) en de irritatiegrens inmiddels al jaren geleden bereikt is. Dat maakt het soms lastig om genuanceerd te blijven. Of je nou genuanceerd blijft of niet maakt overigens weinig uit. Het blijft hardtraxx en daar zullen altijd mensen tussen zitten die óf niet tegen kritische mensen kunnen (waarvan ik dan denk: wat doe je dan op een forum? maargoed) óf afwijken van het inhoudelijke en vervolgens op de man gaan spelen omdat ze zich aangesproken voelen. Vaak gebeurt dat laatste omdat ze er niet tegen kunnen dat iemand totaal anders denkt dan henzelf, wat best gek is want dan ben je eigenlijk net zo ongenuanceerd bezig. Als zoiets gebeurt laat ik dan ook meteen de nuance vallen want dan toon je gewoon geen respect voor je medemens. Laten we het dan vooral ook inhoudelijk houden ;)

SkiggyRapz18 schreef:
Heeft deze alinea betrekking op deze discussie of zijn dat dingen die je de afgelopen jaren hebt gezien/mee gemaakt?

Allebei. Ik ben er van overtuigd dat er bepaalde dingen gebeurd zijn in het verleden die de evolutie van het hardstyle genre in de verkeerde richting hebben gegooid. Een van die dingen heb ik hierboven dus ook toegelicht en hebben dus wel degelijk betrekking op deze discussie.

SkiggyRapz18 schreef:
Ik bedoelde eigenlijk meer dat jouw visie van een juiste instelling anders is dan de mijne en die van een artiest.

Mag ik vragen wat jouw 'visie' dan is? Kennelijk ben je het niet eens met die van mij :P
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle