Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete ft. Nolz - Until We Die (Official Fatality Anthem 2017) (EOL052)

Label: End Of Line Records
WEB release: 13/07/2017

Tracks:
Delete ft. Nolz - Until We Die (Official Fatality Anthem 2017)

Samples:


Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dem kicks :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 08:43 
 
Hardtraxx Elite

Wat klinkt dit ontiegelijk saai zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 08:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Wat klinkt dit ontiegelijk saai zeg.

Sluit me hier bij aan. De kicks zullen het live wel lekker doen maar die sounds vind ik een beetje simpel. Die vocals vind ik ook alles behalve goed. Minste delete plaat ooit misschien wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word er eigenlijk ook niet zo wild van. Die break duurt ook echt veel maar dan ook veel te lang. Meer dan 1 minuut ofzo met kut vocals van Nolz? Haalt alle drive uit de plaat terwijl hier toch zeker wel potentie in zat. Vind de melo en kicks namelijk wel tof

Ja break duurt gewoon bijna twee minuten :/. Denk dat dit ook wel de slechtste delete plaat ooit is
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nolz heeft ook nog nooit een plaat beter gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit dan voor gekkigheid. Overdreven 'stoere' vocalen, melodie die mij niks doet en verder gewoon maar wat gepingel en gekloot met kicks. Niet mijn ding dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

Die kicks kan ik niet beoordelen zo op op het eerste gehoor. Maat die break vind ik veel te lang. De anti is ook zo random als een shotje doe maar wat.
Als delete fanboy ben ik aardig teleurgesteld van wat ik nu heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Break duurt inderdaad wel veel te lang. Nolz vocals zijn ook kut maar de rest klinkt wel lekker energiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wat is dit dan voor gekkigheid. Overdreven 'stoere' vocalen, melodie die mij niks doet en verder gewoon maar wat gepingel en gekloot met kicks. Niet mijn ding dit.

Ik sluit me hier bij aan. Het valt me toch wel behoorlijk tegen eerlijk gezegd.

Het maken van een anthem lijkt tegenwoordig wel een excuus om de break zoveel mogelijk op te vullen met ongewilde en overaanwezige vocals van MC's. Daarbij is deze break ook nog eens belachelijk lang, wat totaal niet bijdraagt aan enige vorm van drive.

Leg deze plaat, of überhaupt een aantal recente Delete platen, eens naast bijv. Advanced Technology, Proximity To Extinction, of misschien wat recenter: The World Is Yours. Naar mijn mening zijn dit zulke op zichzelf staande, unieke, memorabele en epische platen, die wat mij betreft aantonen waar Delete tot in staat is als producer. Dit anthem is echter niet meer dan een simpel kickfest met een overaanwezige MC, en heeft totaal niets van het bovenstaande. Delete heeft simpelweg zoveel meer in zich dan dit. Omdat het een anthem voor een 'raw' festival betreft, hoeft toch niet meteen alle sfeer, en alles wat platen uniek en memorabel maakt out the window?

Ik zie hierboven trouwens 'slechtste Delete plaat' - dat wordt misschien een close call met Firing... Maar die waren we gelukkig vast ook allemaal al vergeten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 12:42 
 
Hardtraxxer

Kicks zullen altijd wel te pruimen zijn, alleen daar blijft het wel bij :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat de plaat wel typische Delete sounds bevat, mis ik hier ook wel een beetje de typische Delete stijl/sfeer. Ben er verder nog niet helemaal uit of ik het echt een slechte plaat vind, daarvoor moet ik HQ wel even afwachten. Vind zulke stoere, schreeuwerige vocals in ieder geval niet geschikt voor een anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt inderdaad als een mindere plaat. Die kicks kan ik op deze kwaliteit niet beoordelen. Zullen live wel hard gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat de melodie niet doorgetrokken word, die vind ik erg vet.
Het lijkt nu alsof het vooral om de kicks gaat, mist in mijn ogen een beetje diepgang.

Maar ben benieuwd hoe die live klinkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kut vocalen zeg. Man man man, janken.

Overigens moet ik bij Nolz altijd aan dit denken:

EHRNK schreef:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

misschien ben ik te delete fan boy, maar ik vind dit echt gvd lekker klinken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Nolz heeft ook nog nooit een plaat beter gemaakt

Dit.

Kicks zullen ongetwijfeld lekker doorkomen, die mid klinkt bijvoorbeeld wel vet met die lange uithalen. Voor de rest ben ik (nog) minder positief gestemd, maar ik ben wel benieuwd naar de HQ versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid is wel te pruimen en de tweede climax vind ik wel tof, rolt lekker door. Verder verneuken de vocals van Nolz wederom een plaat en de break haalt de drive volledig uit de plaat, wat Delete normaal prima voor elkaar krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 08:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Net als z'n laatste laten en wat Pim ook noemt vind ik hem niks aan.

Z'n laatste vette platen waren dan ook Judgement en The World Is Yours. En vooral vergeleken met de Spoontech tijd valt dit in het niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 10:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Veel te lange break inderdaad. Tweede climax is wel smullen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 11:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Chroman schreef:
Nolz heeft ook nog nooit een plaat beter gemaakt

Dit.

Kicks zullen ongetwijfeld lekker doorkomen, die mid klinkt bijvoorbeeld wel vet met die lange uithalen. Voor de rest ben ik (nog) minder positief gestemd, maar ik ben wel benieuwd naar de HQ versie.


B-Freqz - One of a kind is ook Nolz toch? Daar vind ik de vocalen echt wel van toegevoegde waarde! :thumbsup:

OT: Dit is de eerste Delete plaat die me niet echt pakt, om de redenen die eigenlijk hierboven al benoemd zijn :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delete sounds en kicks zijn altijd +100, maar dit is wel een mindere Delete track. Zoals hierboven al is gezegd, break is te lang. Haalt alle drive eruit. Nolz is altijd schijt irritant. Natuurlijk valt deze plaat in het niet bij Deletes Spoontech releases, maar daar kun je ook niets mee vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind de vocals en uitvoering hiervan ook totaal niet passen bij het thema, of überhaupt bij een festival. Ben nog niet overtuigd, ook van de kicks niet. Maar die zullen wel goed zijn acht ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

Hij heeft er wel echt wat originelers van proberen te maken, uitvoering helaas niet echt vet
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle