Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had gehoopt op een climax :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Royvn_ schreef:
Had gehoopt op een climax :(


3:30 vind jij geen climax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 07:25 
 
Donateur

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awesome :worship: :worship:! Wat een ontzettende bak energie zit hier in :drool:, en die 1e kick blijft gewoon baas :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 11:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2017 09:15 
 
Hardtraxxer

heerlijk nummer !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2017 10:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Royvn_ schreef:
Had gehoopt op een climax :(


3:30 vind jij geen climax?


Niet echt als je een lekkere melodie in t nummer hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is niet echt een samenhangend geheel zo, maar die vage kicks zullen live wel goed hard gaan. De standaard SZP kicks klinken alleen alsof ze in een leeg blik soep zijn gemaakt. Zo hol en leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2017 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
OutsideSpacer schreef:
Royvn_ schreef:
Had gehoopt op een climax :(


3:30 vind jij geen climax?


Niet echt als je een lekkere melodie in t nummer hebt


inderdaad. had wel wat meer ingezeten, vooral met die melodie en opbouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 23:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijk fijn nummer dit :loving: Komt echt gave shit van hun af de laatste tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat een gruwelijk fijn nummer dit :loving: Komt echt gave shit van hun af de laatste tijd!


Dit dus... vind het ook een heerlijk nummer. Vind vocals lekker zweverig, melodie catchy en die wisselende kicks :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 15:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Deze pakt mij ook helemaal, moet live echt een enorme bak energie in zitten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit vind ik echt drie keer niks, in tegenstelling tot de overige recente SZP-platen. Je weet dat die psy kick komt en de rest van de track vind ik nergens spannend worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 15:53 
 
Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:
G1LL schreef:
Daveytl schreef:
Wat is dit joh. In ieder geval niks voor mij.
Onsamenhangende rare plaat.


Dat is 't bij SZP altijd, en 't klinkt nergens naar. Snap die hele SZP hype niet en al helemaal niet die lovende woorden van HHZ. Bijna alle tracks die ik van SZP hoor hebben foeilelijke kicks en zijn zoals hierboven staat zo onsamenhangend, vreemd dat dit zo gewaardeerd wordt..


Kwestie van smaak. Ik denk dat de meeste (waaronder ik) het gewoon over het algemeen harde kicks vinden en zijn hun plaatjes redelijk melodieus.

Wat een onzin dit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 16:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja wat een onzin iemand zijn smaak en mening.
Het is onzin dat iemand iets leuk mag vinden.

Wel grappig dat de meesten, of ze het nou leuk of niet vinden, wel redelijk met elkander hun mening kunnen omgaan, maar jij je eigen meningen als feiten aan iedereen verkoopt, en mensen dom noemt als ze het niet met je eens zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 16:20 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Ja wat een onzin iemand zijn smaak en mening.
Het is onzin dat iemand iets leuk mag vinden.

Wel grappig dat de meesten, of ze het nou leuk of niet vinden, wel redelijk met elkander hun mening kunnen omgaan, maar jij je eigen meningen als feiten aan iedereen verkoopt, en mensen dom noemt als ze het niet met je eens zijn..

Ik heb niemand dom genoemd. Dat zeg jij.
Ik heb nergens gezegd dat het onzin is dat iemand iets leuk mag vinden. Dat zeg jij.
Verder insinueer je dat ik de enige ben die niet met andermans mening om kan gaan. Grappig, want wat jij hier doet is precies dat.

Ik heb inmiddels al 5 keer gevraagd of je wil kappen met reageren op mij en toch blijf je doorgaan met je hypocriete aannames en kinderachtige uitdagende kuthouding. Jij speelt hier op de man, jij bent op zoek naar discussie. Wellicht een klein nieuwtje voor je, maar ik ben niet de enige waarbij dat inmiddels z'n strot uit komt. Zijn er nog moderators aanwezig die hier eens wat van gaan zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 16:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Broken Balance schreef:
Ja wat een onzin iemand zijn smaak en mening.
Het is onzin dat iemand iets leuk mag vinden.

Wel grappig dat de meesten, of ze het nou leuk of niet vinden, wel redelijk met elkander hun mening kunnen omgaan, maar jij je eigen meningen als feiten aan iedereen verkoopt, en mensen dom noemt als ze het niet met je eens zijn..

Ik heb niemand dom genoemd. Dat zeg jij.
Ik heb nergens gezegd dat het onzin is dat iemand iets leuk mag vinden. Dat zeg jij.
Verder insinueer je dat ik de enige ben die niet met andermans mening om kan gaan. Grappig, want wat jij hier doet is precies dat.

Ik heb inmiddels al 5 keer gevraagd of je wil kappen met reageren op mij en toch blijf je doorgaan met je hypocriete aannames en kinderachtige uitdagende kuthouding. Jij speelt hier op de man, jij bent op zoek naar discussie. Wellicht een klein nieuwtje voor je, maar ik ben niet de enige waarbij dat inmiddels z'n strot uit komt. Zijn er nog moderators aanwezig die hier eens wat van gaan zeggen?


Ik heb niemand dom genoemd. Dat zeg jij.
Een kijk naar je berichtengeschiedenis..

Ik heb nergens gezegd dat het onzin is dat iemand iets leuk mag vinden. Dat zeg jij.
Je noemt het onzin wat Hard4Us van dit nummer/SZP vindt.

Misschien moet men dat bij jou doen, op alles wat je verkondigt gewoon simpelweg wat een onzin zeggen.

Verder insinueer je dat ik de enige ben die niet met andermans mening om kan gaan. Grappig, want wat jij hier doet is precies dat.
"Wat een onzin dit" is geen mening maar een constatering.

Ik refereer je naar bovenstaande reacties van bijvoorbeeld STVK, die wel een mening geeft.

De rest
Het is een forum, wil je geen reacties, begin dan een (v)blog en schakel de comments uit.

Maar als jij je mening als feit gaat verkondigen, waarvoor ik men ook naar jouw bericht geschiedenis refereer als bewijs, dan kun je reacties verwachten, zoals je ook al van meerdere mensen hebt gehad, niet ik alleen. Vooral als je iemands mening onzin gaat noemen :lol:

Also lol at mama broken balance doet gemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 16:39 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Ik heb niemand dom genoemd. Dat zeg jij.
Een kijk naar je berichtengeschiedenis..

Dan ben ik zeer benieuwd naar waar jij naar kijkt.

Broken Balance schreef:
Ik heb nergens gezegd dat het onzin is dat iemand iets leuk mag vinden. Dat zeg jij.
Je noemt het onzin wat Hard4Us van dit nummer/SZP vindt.

Nee hoor, die conclusie trek jij, terwijl dat er niet staat.

Broken Balance schreef:
Misschien moet men dat bij jou doen, op alles wat je verkondigt gewoon simpelweg wat een onzin zeggen.

Oke?

Broken Balance schreef:
Verder insinueer je dat ik de enige ben die niet met andermans mening om kan gaan. Grappig, want wat jij hier doet is precies dat.
"Wat een onzin dit" is geen mening maar een constatering.

En een constatering kan geen mening zijn? :lol: :lol: Over al het voorgaande trek je je eigen irreƫle conclusies, maar dit zie je dan weer wel zwart-wit? Make up your mind gast...

Ik vraag je nu voor de laatste keer of je wil kappen (want je bent letterlijk de enige) met continu aanvallend op mij te reageren puur voor het belang van discussie zoeken. Echt super triest en ik vraag me af of je in het echt ook die houding hebt. Zou er wat aan doen eerlijk gezegd want zo'n houding gaat je nog flinke tegenslagen opleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 16:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

1. Bij je berichtengeschiedenis

2. Je highlight zijn mening en zegt "Wat een onzin dit". Dat laat vrij weinig aan de verbeelding over.

3. Bij een constatering een heb je een conclusie getrokken op basis van wat je ziet. Bij een mening vorm je een mening op basis van wat je ziet. Dit is onzin/Ik vind dit onzin. Moeilijk he.

4. Het is een forum, hier is discussie. Wil je geen reactie, post niks, of post in ieder geval niet zulke domme statements, dan lok je ook geen discussie uit.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle