Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2009 17:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DJ La Nina - Silence (DMW044)
Label: Dutch Master Works
Vinyl release: 12/10/2009
WEB release: 2 Weken erachter

A1:DJ La Nina - Silence (Original Mix)
B1:DJ La Nina - Silence (Abyss & Judge Remix)

Samples:
https://www.astralmusic.com/#m0=Releases;v=detail;itemno=AC107738;pn=5;searchsitefor=dj%20la%20nina;ps=1
A1.


Bron:
Astral
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2009 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook DMW heeft een hardstyle barbiepop nodig :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2009 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeuhh, nummertje 5 alweer.

Het is in iedergeval wel een goed nummer dus daar mag ik niet overklagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2009 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Ook DMW heeft een hardstyle barbiepop nodig :')

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2009 20:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Ook DMW heeft een hardstyle barbiepop nodig :')

:sick:
Ranzige trend van de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2009 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie zou de tracks maken? Niet echt een Showtek style.. Misschien kan ze zelf wel produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2009 23:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Wie zou de tracks maken? Niet echt een Showtek style.. Misschien kan ze zelf wel produceren.


Dit zou voor de verandering wel eens leuk zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 11:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Ook DMW heeft een hardstyle barbiepop nodig :')

:worship:


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 12:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij draait ze in de Zenith... draaien kan ze iig niet zo heel denderend heb ik gehoord... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 12:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beetje jammer dus.. tieten, graag! Maar op feesten hoeft het van mij niet zo!
Zie veel liever wat lasers erbij dan een paar wijven die dansen op het podium bijv..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A1 gevonden..

HOE DURF JE!!!!! HOE?

Delerium - Silence.. Gigantische Tranceclassic! (voor de niet-kenners: http://www.youtube.com/watch?v=oTLJjoW867g). En dan dit.. Schandalig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 14:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelooflijk :')
Heel triest dit!

Gaat overigens lekker met DMW... eerst wordt Henry weg gewerkt als Dutchmaster, hiervoor komt een onbekende weet ik veel wie in de plaats... Nu deze flater... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 14:46 
 
Hardtraxxer

Op een feestje zal ik hier wel op los gaan. Maar zoals jullie al zijden,Van een klassieker blijf je af,En al helemaal van een Tiesto remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
A1 gevonden..

HOE DURF JE!!!!! HOE?

Delerium - Silence.. Gigantische Tranceclassic! (voor de niet-kenners: http://www.youtube.com/watch?v=oTLJjoW867g). En dan dit.. Schandalig!

Die climax :x
Doe mij maar het trance orgineel... :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 17:56 
 
Hardtraxxer

Die climax klinkt echt super ruk! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 21:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit nummer is ook echt een verschrikking inderdaad :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

dit is zwak,,, ik had ook gehoord dat ze dutchmaster eruit hadden gegooid >.< . Echt slecht!! die vent kon teminste nog iets,,, of had showtek dan niet de ruimte om hun producties te releasen ofz!! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blijf Godverdomme nou eens van die trance klassiekers af...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henry (voorheen dutch masters, zijn nieuwe naam weet ik niet) is uit zich zelf vertrokken omdat ie een solo carriere wil beginnen. Het is dus weer duidelijk dat iedereen hier erg goed op de hoogte is van de zaken en volgens mij maar wat roept.

ik citeer van de Dutch Master site.

Citaat:
A few years ago it started with Henry Snijders and Olaf Veldkamp as an illustrious duo called, “Dutch Masters” with a fabulous first release on the now famous record label, Dutch Master Works. Quickly after their first success the "S" was dropped from the name as they both decided to bring this project as a one man show. Today things are slightly changed, while Henry is looking for a solo career, Olaf is the man that deserves this big break through in the hard dance scene and is running the Dutch Master show entirely on his own.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

jammer van dutchmaster!! Ik hoop snel iets van hem te horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Henry (voorheen dutch masters, zijn nieuwe naam weet ik niet) is uit zich zelf vertrokken omdat ie een solo carriere wil beginnen. Het is dus weer duidelijk dat iedereen hier erg goed op de hoogte is van de zaken en volgens mij maar wat roept.

ik citeer van de Dutch Master site.

Citaat:
A few years ago it started with Henry Snijders and Olaf Veldkamp as an illustrious duo called, “Dutch Masters” with a fabulous first release on the now famous record label, Dutch Master Works. Quickly after their first success the "S" was dropped from the name as they both decided to bring this project as a one man show. Today things are slightly changed, while Henry is looking for a solo career, Olaf is the man that deserves this big break through in the hard dance scene and is running the Dutch Master show entirely on his own.


Hier klopt alleen geen flikker van, want Dutch Masters was een alias voor Showtek. Dutch Master is altijd al alleen Henry Snijders geweest (zowel de dj als de enige gecrediteerde producer op de platen). Geen idee wat hier aan de hand is, maar er klopt iig iets niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 22:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik hoop dat het niet het einde is van Dutch master
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja, ik neem de informatie maar aan die op de site staat. ;)

En Sayen, als je die tekst nou gelezen had dan had je het geweten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2009 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Henry (voorheen dutch masters, zijn nieuwe naam weet ik niet) is uit zich zelf vertrokken omdat ie een solo carriere wil beginnen. Het is dus weer duidelijk dat iedereen hier erg goed op de hoogte is van de zaken en volgens mij maar wat roept.

ik citeer van de Dutch Master site.

Citaat:
A few years ago it started with Henry Snijders and Olaf Veldkamp as an illustrious duo called, “Dutch Masters” with a fabulous first release on the now famous record label, Dutch Master Works. Quickly after their first success the "S" was dropped from the name as they both decided to bring this project as a one man show. Today things are slightly changed, while Henry is looking for a solo career, Olaf is the man that deserves this big break through in the hard dance scene and is running the Dutch Master show entirely on his own.


Hier klopt alleen geen flikker van, want Dutch Masters was een alias voor Showtek. Dutch Master is altijd al alleen Henry Snijders geweest (zowel de dj als de enige gecrediteerde producer op de platen). Geen idee wat hier aan de hand is, maar er klopt iig iets niet :P

Dit is inderdaad gewoon een lulverhaal. Ze hebben zover ik weet gewoon Henri eruit geflikkerd.. Zonde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2009 08:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen dat Henri nu solo door gaat!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle