Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Als thera het doet is het geniaal, als D-fence zoiets doet is het dramatisch. :whistle:

Omdat thera dit al doet sinds het begin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 16:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Haha wauw! Ik heb inderdaad vanaf t begin van mn carriere al idiote/geinige tracks gemaakt. Puur omdat ik dat zelf echt heel leuk vind. Uiteraard zijn dat soort tracks wel heel erg Hate it or Love it, maar dat vind ik geen reden om t niet te doen.

Ga ik nog meer debiele tracks maken in de toekomst? Zeker weten! Ga ik alleen nog maar dat soort tracks maken? Nee natuurlijk niet! Diversity is Key.

Het is geweldig om juist heel divers te produceren. Net als op deze release er ook nog 3 hele andere tracks staan dan Kaka Poo Poo, zodat er altijd voor ieder wat wils is :) en zo zie ik dat zelf t liefst. Dat inspireert me na al deze jaren van ervaring toch meer dan vasthouden aan 1 sound (wat het gros van alle andere artiesten doet en wat ik ook n tijdje geprobeerd heb)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 17:17 
 
Hardtraxx Addict

Die kick van Kaka Poo Poo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Die kick van Kaka Poo Poo :worship:


Echt ontzettend smerig gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook geen commentaar op dat ie het doet, maar commentaar op de reacties erop. Normaal worden dit soort platen de grond in gestampt hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 16:59 
 
Hardtraxx Addict

makrooy schreef:
Ik heb ook geen commentaar op dat ie het doet, maar commentaar op de reacties erop. Normaal worden dit soort platen de grond in gestampt hier :P

Hoe kom je daar bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 18:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zoals hij eerder zei, dat wanneer D-Fence, of zelfs Greazy Poes geval dit soort gimmicks doen, wordt het compleet afgebrand.

Voor mij valt het beiden onder het zelfde, zitten leuke platen tussen maar Kak is imo echt tien keer niks en veel te simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 18:34 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Zoals hij eerder zei, dat wanneer D-Fence, of zelfs Greazy Poes geval dit soort gimmicks doen, wordt het compleet afgebrand.

Voor mij valt het beiden onder het zelfde, zitten leuke platen tussen maar Kak is imo echt tien keer niks en veel te simpel.

Ik vind simpel vaak juist tof, mits goed uitgewerkt. Veel ''niet-simpele'' platen zijn vaak chaotisch en missen daarom samenhang en vallen al snel onder het kopje ''tryhard''. Ik trek daarom veel platen van bijvoorbeeld Degos & Re-Done niet. Stukje innovatie mist wellicht in dit geval, maar ik bedenk me dan gewoon Pieter's grijns op z'n gezicht tijdens het produceren van deze plaat elke keer als ik m afspeel :lol: Denk dat er omtrent het D-Fence vs. Thera puntje daarom ook een stukje producer personality bij komt kijken. Zegt vaak veel over het doel van de plaat, de mate van banaliteit en in hoeverre je het serieus moet nemen. Ongeacht de mate waarin je zoiets laat overkomen als producer kan het alsnog veel diversiteit toevoegen aan de scene. Of het vervolgens wel of geen kwalitatief goede plaat is, staat daar los van imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het wel een prima plaatje eigenlijk :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 20:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Vind het wel een prima plaatje eigenlijk :corn:

Dat mag ook hoor, graag zelfs :D :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

Die melodie in de tweede climax van Kaka Poo Poo is precies wat ik zoek. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Die melodie in de tweede climax van Kaka Poo Poo is precies wat ik zoek. :D


Ontzettend vet ja! Hoop toch stiekem ook een beetje op een dub mix :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 20:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2017 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Positief verrast over Retalitation de laatste tijd. Ook deze remix klinkt weer fijn! Erg benieuwd naar de aankomende EP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2017 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke remix hoor. Perfect de sfeer van het origineel erin gehouden met een eigen draai
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 18:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

De release is vanaf vandaag uit op alle portals!
https://fanlink.to/2018EP

Official vid van de Welcome RMX:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welcome remix is erg dik zeg :bomb:

Strength to justify vind ik ook vet. Boom Bashing mag er ook zeker zijn!

Kaka Poo grappige plaat, maar hoor geen kicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strength To Justify en Kaka Poo Poo zijn heel dik. Lange tijd geleden dat tracks van Thera mij pakten :)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle