Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 10:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Verbaas me elke keer weer hier. Defqon anthem vindt iedereen kut, maar die Radical remix is dan ineens wel weer prima :huh:

Vind het echt een draak van een remix.


Hoezo hebben die twee ook maar iets met elkaar te maken in dit verband?

En smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijkbaar houden de mensen hier van draken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

Chaos & Not Afraid zijn de enige remixen die geslaagd zijn. 2e climax van Chaos remix is dan wel weer jammer, maar verder een prima remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 11:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chaos remix, heel vet! Had liever een volledige melodie in de 2e climax gehad, maar je kunt niet altijd dubbel 6 gooien in het leven. Samen met Not Afraid de beste remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 14:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Sarabande schreef:
Verbaas me elke keer weer hier. Defqon anthem vindt iedereen kut, maar die Radical remix is dan ineens wel weer prima :huh:

Vind het echt een draak van een remix.


Hoezo hebben die twee ook maar iets met elkaar te maken in dit verband?

En smaak.

Vind het gewoon typisch, that's all.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een van de betere producties uit de studio van RR de laatste tijd!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 14:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Broken Balance schreef:
Sarabande schreef:
Verbaas me elke keer weer hier. Defqon anthem vindt iedereen kut, maar die Radical remix is dan ineens wel weer prima :huh:

Vind het echt een draak van een remix.


Hoezo hebben die twee ook maar iets met elkaar te maken in dit verband?

En smaak.

Vind het gewoon typisch, that's all.


Wat is er typisch aan. Mensen zijn andersom weer lyrisch over The Unknown van Frequencerz en vinden het anthem van DBSTF weer goed en een flink deel van de recente platen van RR weer slecht.

Ik denk dat veel producers nog wel eens vergeten dat het hier om HET zomeranthem gaat. Het grootste anthem van de hele zomer is altijd het Defqon Anthem en die heeft tot 2012 - 2014 (Maar net hoe ver je wil gaan) ook altijd een hoge kwaliteit gehad en heeft zich typisch op de sfeer van Defqon gefocust. Als je dan met een vrij normale plaat aankomt, dan ga je kritiek krijgen.

Maar het lijkt wel dat sinds ze zijn afgegaan van hun normale thema en naar het Warrior gebeuren zijn gegaan dat de anthems ook steeds meer afnemen. Vaak lijkt het nu meer een "gewone" plaat die Defqon vocals er in heeft en wat trommels er door. Er zit gewoon steeds minder sfeer in en het lijkt steeds meer op simpele crowdpleasing. Maar als je ziet dat zo'n groot aantal mensen het anthem niks vinden, dan moet je dat toch ook zien als een of andere bevestiging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 07:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In Philippe Rochard - The World zit ook gewoon de Followers kick #besef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 12:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wat is er typisch aan. Mensen zijn andersom weer lyrisch over The Unknown van Frequencerz en vinden het anthem van DBSTF weer goed en een flink deel van de recente platen van RR weer slecht.

Ik denk dat veel producers nog wel eens vergeten dat het hier om HET zomeranthem gaat. Het grootste anthem van de hele zomer is altijd het Defqon Anthem en die heeft tot 2012 - 2014 (Maar net hoe ver je wil gaan) ook altijd een hoge kwaliteit gehad en heeft zich typisch op de sfeer van Defqon gefocust. Als je dan met een vrij normale plaat aankomt, dan ga je kritiek krijgen.

Maar het lijkt wel dat sinds ze zijn afgegaan van hun normale thema en naar het Warrior gebeuren zijn gegaan dat de anthems ook steeds meer afnemen. Vaak lijkt het nu meer een "gewone" plaat die Defqon vocals er in heeft en wat trommels er door. Er zit gewoon steeds minder sfeer in en het lijkt steeds meer op simpele crowdpleasing. Maar als je ziet dat zo'n groot aantal mensen het anthem niks vinden, dan moet je dat toch ook zien als een of andere bevestiging.

Uiteraard ben ik het met je eens dat het ook een kwestie van smaak is. Maar op de een of andere manier vind ik het gewoon zo typisch Hardtraxx dat er zo gezeken wordt op dat anthem.

Als ik er naar luister hoor ik juist heel duidelijk anthem-elementen terug, bijvoorbeeld die opzwepende violen in het begin. Ik ben het er dan ook niet mee eens dat dit een vrij normale plaat is. Die tweede (of derde, als je de volledige versie neemt) climax is echt heel origineel, en iets wat ik nog niet eerder in een track heb gehoord.

Wel ben ik het ermee eens dat het Defqon-gevoel misschien wat beter erin gestopt had kunnen worden. Maar naar mijn idee is dat voor een heel groot deel afhankelijk van de vocals. Ik vind het anthem van Coone bijvoorbeeld puur qua melodie en kicks niet meer "warrior theme" dan deze van Frequencerz.

Maar goed. Waar het mij om ging is dat mensen blijkbaar heel kritisch zijn op een Defqon-anthem (wat mag, het is immers DE track van de zomer), maar daardoor misschien onbewust iets afkraken wat eigenlijk beter in elkaar zit dan een ander nummer dat de hemel in wordt geprezen (of niet wordt afgezeken in elk geval).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 12:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat iets kwalitatief goed is betekent niet gelijk dat men het leuk vindt.

Iedereen hier is het er wel over eens dat Audiofreq kwalitatief enorm sterke platen maakt, maar niemand vind ze echt leuk. Zelfde met Psyko Punkz. Daar tegenover ligt de kwaliteit bij Spoontech ook niet gigantisch hoog, tegenwoordig wel wat meer maar oudere platen van vooral Hardstyle Mafia klonken wat rommelig, maar mensen vonden het top.
Mensen zijn dan weer tegen Rebelion en NCrypta e.d. waar de kwaliteit vrij laag ligt.

Mensen herkennen hier vaak wel of iets "kwalitatief" (lange discussie, niet weer) goed is, maar dat hoeft niet te betekenen dat men het een leuk nummer vindt. Als dat zo was dan luisterde iedereen hier wel naar Hidden of Ophidian.

Daarbij vind ik de RR remix van Chaos niet kwalitatief slecht of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Iedereen hier is het er wel over eens dat Audiofreq kwalitatief enorm sterke platen maakt, maar niemand vind ze echt leuk.

Bedankt dat jij dat even voor honderden mensen invult dat niemand de platen leuk vindt. Erg waardevol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 13:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Broken Balance schreef:
Iedereen hier is het er wel over eens dat Audiofreq kwalitatief enorm sterke platen maakt, maar niemand vind ze echt leuk.

Bedankt dat jij dat even voor honderden mensen invult dat niemand de platen leuk vindt. Erg waardevol.


Een kijkje naar z'n historie in de topics van zijn releases. De algemene mening op Audiofreq is ook wel hoog, door het sound design en ook de niet hardstyle platen die hij maakt. Album van PP is een beter voorbeeld. Hij heeft enorm veel platen gemaakt sinds hij op DWX zit, ik denk dat heel veel daar van niet echt zijn bijgebleven bij veel mensen.

Maar het punt blijft dat iets niet kwalitatief sterk hoeft te wezen om leuk gevonden te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 14:09 
 
Hardtraxxer

heb het niet meer zo met Radical na dat incidentje met Deetox, toch moet ik toegeven dat die remix echt kneiter dik is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 15:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waarom zie ik in hemelsnaam hele betogen over het DQ anthem in dit topic >.< >.<

Over de Chaos Remix: Eeuwig zonde dat ie tijdens de 1e climax al overgaat op de melodie van de 2e climax uit het origineel, had ie die 1e melodie gewoon doorgetrokken had ik hem veel vetter gevonden. En de 2e climax uit deze remix heb ik al helemaal niks mee.

Dus, nu hebben we alle remixen gehad denk ik? Dan kan ik tot de conclusie komen dat alleen Not Afraid en Immortal succesvol geremixed zijn. Erg jammer, maar goed de nieuwe DR tracks als What We Are, Human Enemy en Life or Death + alle oude tracks maken dit toch een vette CD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Verbaas me elke keer weer hier. Defqon anthem vindt iedereen kut, maar die Radical remix is dan ineens wel weer prima :huh:

Vind het echt een draak van een remix.


Ik vind die remix ook geen reet aan. Overstuurde kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die collab met B-Front is echt gaan groeien bij me! Echt heel vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze plaat is zo ondergewaardeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 20:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Deze plaat is zo ondergewaardeerd

Nu al? Hij heeft nog niet eens een release :x
hap dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 20:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Lennard95 schreef:
Deze plaat is zo ondergewaardeerd

Nu al? Hij heeft nog niet eens een release :x
hap dan


Is al van 2013 ofzo dit is een re-release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Deze plaat is zo ondergewaardeerd

Eens! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Paling schreef:
Lennard95 schreef:
Deze plaat is zo ondergewaardeerd

Nu al? Hij heeft nog niet eens een release :x
hap dan


Is al van 2013 ofzo dit is een re-release.

Zelfs toen je het citeerde viel je niks op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Deze plaat is zo ondergewaardeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 10:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo, die Chaos remix is erg fijn. Eindelijk weer wat goeds uit Radicals studio :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet die vocalen die Radical toegevoegd heeft. Leuke remix. :)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle