Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 19:48 
 
Hardtraxx Newbie

Hele dikke track.

Deze ging echt heel hard tijdens Qapital.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 19:29 
 
Hardtraxx Newbie

Hout_Hakker schreef:
E-force & Luna, niet altijd de meest vernieuwende combo maar zeker wel één waar volgens mijn mening altijd goede platen uit komen. :thumbsup:


+1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 20:02 
 
Hardtraxxer

Als ik de gehele versie in DP Unleashed moet geloven vind ik het zoooooo jammer
dat ze die melodie niet hebben doorgetrokken in de qlimax. Was zo aan het hopen op een "full" versie,
maar kennelijk alles wat online staat is zo ongeveer de hele track.

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik baalde eerst ook dat die melodie niet doorgetrokken. Maar nu vraag ik me af: waarom moet dat eigenlijk? Ik vind hem nu niet saai worden. De kick klapt in elk geval lekker door, beter dan Boomstick bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 15:44 
 

Ik denk dat het doortrekken van de melo in deze plaat de drive met de grond gelijk had gemaakt :/

Ik snap waarom het vet zou zijn als een melo wordt doorgetrokken in een track, maar in een track waarin alles opbouwt naar een anti zou dat echt niet werken, ook leent deze melodie zich er niet echt voor. Soms is het wel vet en soms niet, maar ik wordt een beetje gek van de mensen die bij elke anti zitten te zeuren over de melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 15:53 
 
Hardtraxxer

TheCrazyDutch schreef:
Ik denk dat het doortrekken van de melo in deze plaat de drive met de grond gelijk had gemaakt :/

Ik snap waarom het vet zou zijn als een melo wordt doorgetrokken in een track, maar in een track waarin alles opbouwt naar een anti zou dat echt niet werken, ook leent deze melodie zich er niet echt voor. Soms is het wel vet en soms niet, maar ik wordt een beetje gek van de mensen die bij elke anti zitten te zeuren over de melodie.


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 16:46 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat er de laatste tijd zoveel anti's zijn gemaakt in platen waarbij het soms beter is om de melodie door te trekken. Hierdoor worden platen als Kill the noise ook in dat hokje geplaatst terwijl het juist in deze track beter is. Maar dat is mijn visie natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 16:25 
 
Hardtraxxer

Bartjeng schreef:
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat er de laatste tijd zoveel anti's zijn gemaakt in platen waarbij het soms beter is om de melodie door te trekken. Hierdoor worden platen als Kill the noise ook in dat hokje geplaatst terwijl het juist in deze track beter is. Maar dat is mijn visie natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 19:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat! Alleen jammer dat de melodie niet wordt doorgetrokken. Mid-intro bevat lekker veel drive! Vind de break erg vet! Eerste anti vind ik saai, tweede wel wat beter, maar mid-intro vind ik eigenlijk fijner dan de twee anti-climaxen. Wellicht misschien nog een derde climax met melodie??
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 19:06 
 
Hardtraxx Newbie

Och, ik ben blijkbaar (en gelukkig!) niet de enige die het zo godgruwelijk zonde vind dat de melodie niet is doorgetrokken, had voor mij een van de beste platen van het jaar kunnen worden!
Al maanden teleurgesteld tot ik dacht, waarom pas ik hem niet zelf aan?
Beetje schaamteloze zelfpromotie dit, maar deze is ook voor alle melodielovers!
Hoop dat het gewaardeerd wordt :)
https://soundcloud.com/wouter-schippers ... limax-edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 19:54 
 
Hardtraxxer

De edit die nodig was! Bedankt daarvoor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 20:52 
 

als nou beide climaxen een melodie gehad hadden, die 1e is nog zo zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 20:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wouter for President.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap ook niet waarom E-Force dit zelf niet inziet. 2e climax met melodie kan best. Niet hard genoeg? 9/10 keer wordt ie toch uitgemixt voor de 2e climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 22:55 
 
Hardtraxx Newbie

Chroman schreef:
Ik snap ook niet waarom E-Force dit zelf niet inziet. 2e climax met melodie kan best. Niet hard genoeg? 9/10 keer wordt ie toch uitgemixt voor de 2e climax.

Precies dat! Dan heb je alsnog iedereen tevreden, zowel de anti-climax als de climaxlovers... Ik probeer m'n edit ook naar E-Force zelf te sturen, wie weet bedenkt die zich alsnog en maakt die zelf nog een editje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 22:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

WouterWartaal schreef:
Och, ik ben blijkbaar (en gelukkig!) niet de enige die het zo godgruwelijk zonde vind dat de melodie niet is doorgetrokken, had voor mij een van de beste platen van het jaar kunnen worden!
Al maanden teleurgesteld tot ik dacht, waarom pas ik hem niet zelf aan?
Beetje schaamteloze zelfpromotie dit, maar deze is ook voor alle melodielovers!
Hoop dat het gewaardeerd wordt :)
https://soundcloud.com/wouter-schippers ... limax-edit

Netjes. Zou je dat ook eens willen doen bij Titan & The Machine - Apocalypse? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 23:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het doortrekken van de melodie hier niet nodig. Sfeer is deze track blijft vet en de anti's hebben in dit geval voor mij wel een toegevoegde waarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 00:23 
 
Hardtraxx Newbie

iRon schreef:
Netjes. Zou je dat ook eens willen doen bij Titan & The Machine - Apocalypse? :whistle:

Ga eens wat proberen! Moet wel lukken denk ik, geef me een paar dagen ;) haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 09:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

WouterWartaal schreef:
maar deze is ook voor alle melodielovers!


Plaat gaat voor mij nu van een 6+ naar een 9 :clap: Heb je echt vet gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WouterWartaal schreef:
iRon schreef:
Netjes. Zou je dat ook eens willen doen bij Titan & The Machine - Apocalypse? :whistle:

Ga eens wat proberen! Moet wel lukken denk ik, geef me een paar dagen ;) haha


Die had ik toevallig al ooit gemaakt.

[zippy]http://www117.zippyshare.com/v/BbwYVdb9/file.html[/zippy]

Ik neem trouwens aan dat dit genoeg ge-edit is om niet meer het origineel te zijn en ik het hier mag posten?
Zo nee dan is dit een parodie en beroep ik mij op het parodierecht en dan mag het wel. (Nee grapje dan verwijder ik hem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 12:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 12:36 
 
Hardtraxxer

2 jaar geleden vond ik hem super vet. Nu te vaak gehoord helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chrypt0n schreef:
2 jaar geleden vond ik hem super vet. Nu te vaak gehoord helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2017 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Chrypt0n schreef:
2 jaar geleden vond ik hem super vet. Nu te vaak gehoord helaas

Wat lullen jullie nou weer :lol:
Track is vorig jaar Qapital pas in zijn originele vorm gedraaid. Daarvoor waren er alleen maar teasertjes op snap/insta met totaal andere melodieen/buildups/screeches
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle