Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stresstest, Pleasure & Pain en Attack zijn wel dik, Beware is ook wel leuk. Voor de rest valt het me ook tegen, ook erg matig die mixcuts van 2-3 minuten. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem ook zwaar tegenvallen. Devin Wild remix, Stresstest, Attack en FTP Remix vind ik nog wel leuk, de rest doet me niks. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

Kicking brutal shit, stresstest, pleasure and pain Zijn mijn favorieten. Attack is ook wel leuk maar de rest vind ik echt niet interessant :cry:.

Een producer als E-force kan veel beter en interessanter. Het komt er met dit album niet helemaal goed uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind one ook wel lekker :$

voor de rest veel platen waarvan ik denk dat ze het vooral live goed doen maar zou ze thuis niet snel opzetten om lekker weg te luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nu bij Stresstest... Dat is de eerste plaat die ik wel goed vind. Verder nog niet echt interessant.
Ik ga m wel helemaal uitzitten, alle screeches en holle kickjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 14:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

01. The Edge Of Insanity (7)
Geen verkeerd nummer, Melodie is een beetje simpel en veel te veel kickrolls though.

02. Beware (6)
Saaie melodie, standaard kick, deze plaat wordt echt nergens spannend.

03. Men Of Steel (Devin Wild Remix) (6,5)
Is dit uberhaupt geremixed? Het intro is anders maar de rest lijkt gewoon exact het zelfde. Vind deze wel vetter dan het origineel maar dit is wel meer een edit dan een remix.

04. Kill The Noise (8)
Klinkt weer een beetje als de oude E-Force & Luna, lekker intro, leuke kick. Was wellicht leuker geweest als de meldie in de 2e climax terug kwam.

05. Here Comes The Boom (8,5)
Persoonlijk wel fan van Sub Zero Project, dit klinkt dan ook als een plaat van hun met wat E-Force soundjes. Imo ook een leuke plaat dus.

06. Fuck This Nation (Brutality Remix) (6)
Niet echt iets speciaals, kick klinkt ook niet helemaal lekker. 2e climax is nog wel leuk. Verder vrij simpel.

07. Stresstest (9)
Intro kicks vind ik minder in deze plaat en het feit dat hij verder wat leeg is. Maar vette intro sounds en enorm dikke kicks verder, mogen wel vaker Schranz kicks in hs komen.

08. Attention (Digital Punk & Alpha Twins Remix) (5)
Lelijke kicks, klinkt verder als een enorm standaard plaat, vond het origineel al niet geweldig maar deze is nog minder.

09. Cut Your Lungs Out (6,5)
Intro is best vet gedaan, wel veel te veel kickrolls zoals gewoonlijk bij D-Sturb. Anti is wel leuk, niet veel bijzonders though.

10. Are You With Me (7)
Kicks ben ik nog niet helemaal over uit, ene kant klinken ze in deze plaat wel goed maar vind het eigenlijk veel te holle kicks. Intro vrij simpel. Climax klinkt wel lekker. Het geheel vind ik wel leuk klinken, maar het is niet bijzonder oid.

11. The Dead Rap (5)
Intro kick is enorm lelijk. De rest is ook standaard en saai.

12. Reloaded (4)
Klinkt gewoon als een standaard E-Force plaat, en hier moet je zo'n act mee supporten? Dood saai.

13. FTP (E-Force Remix) (5)
Vind die Psy kicks niet mooi klinken, missen diepte. Climax kicks zijn ook echt achterlijk lelijke tikjes. 2e climax is ook echt dezelfde tik maar dan lelijk overdistorted.

14. Attack (6)
Bouwt lang op en dan krijg je weer zo'n simpele anti met standaard kickrolls die je al 20 keer van E-Force hebt gehoord. 2e climax had gewoon de eerste moeten zijn dan had je een veel betere plaat gehad.

15. Me Against You (3)
Wat klinkt dit lelijk afgewerkt zeg, lijkt alsof over het hele nummer een simpele distortion laag zit. Verder weer standaard plaat.

16. Screw Up (4,5)
Klinkt klinkt enorm lelijk. verder zit er ook niet zo veel in de plaat. DOENG DOENG DOENG, enorm matig van twee namen waar je wel iets beters van hoort te verwachten.

17. One Of A Million (6)
Standaard E-Force, gebeurt ook niet veel bijzonders, weer veel te veel kick rolls.
2e climax is nog wel leuk

18. Pleasure & Pain (6,5)
Die Delete kicks heb ik nou wel een keer gehoord, die cleane kicks klinken heel vet maar als je de rest van de plaat er zo omheen bouwt klinkt het echt niet als een geheel. Helft van de kicks is ook erg lelijk TWOEM TWOEM TWOEM. Als ze het alleen bij die clean kicks hadden gehouden klonk het geheel veel beter.

19. One (4,5)
Melodie is nog wel leuk, maar dan die kicks. WOEM WOEM WOEM WOEM :lol: Zit geeneens een punch is geloof ik.
Dan komt er op het einde een degelijke kick en met de melodie wordt weer niks gedaan.

20. Psycho (7)
Klinkt wat leeg, maar is nog best een aardige plaat. Dat versnelde stukje was niet echt nodig.

21. Kickin Brutal Shit (2)
Klinkt alsof een of andere amateur een hardcore plaat in elkaar heeft gezet. Valt onder de zelfde categorie als die lelijke hardcore platen van Minus Militia

22. Distorted Noises (7)
Niet een heel spannende hardcore plaat, maar je hoort wel duidelijk Tha Playah er in terug. Voor de hedendaagse hardcore is deze best prima. Dat zeurderige deuntje is best catchy.

23. Shocked (1)
Haha die kicks, wat moeilijk slecht. Verder wordt het ook nergens goed, dit klinkt echt enorm amateuristisch.

24. Men Of Steel (Tha Playah Remix) (7,5)
Dikke drive zit hier in, tempo is hier ook wel goed toegepast. Lekker plaatje dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ben nu bij Stresstest... Dat is de eerste plaat die ik wel goed vind. Verder nog niet echt interessant.
Ik ga m wel helemaal uitzitten, alle screeches en holle kickjes.

Als dit een goede reflectie is van de hedendaagse Hardstyle dan mis ik er niet heel veel aan dat ik het niet echt meer volg... man man man.
Door dit te luisteren weet ik wel hoe goed het Phuture Noize en B-Front album zijn.

Deze ga ik niet snel nog een keer opzetten. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Godtering ik heb 'm aangezet op Spotify maar wat saai zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beware, FTP Remix, Stresstest, Pleasure & Pain en Attack vind ik erg vet! De Men Of Steel remix vind ik ook nog wel fijn, al lijkt het eerder op een edit inderdaad. De rest vind ik maar een beetje saai eigenlijk! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 17:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In plaats van een vasectomie kun je ook gewoon een paar keer dit album luisteren, stuk goedkoper. Jezus, wat saai is het merendeel van dit album zeg. Stresstest, Pleasure & Pain, Attack en FTP Remix hebben wel leuke onderdelen, ongeveer 2,5 interessante tracks dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 17:26 
 
Hardtraxx Addict

Valt heel erg tegen. Vind plaatjes als Beware, The Dead Rap, Attack en FTP Remix nog wel prima om te horen. Pleasure & Pain en Stresstest zijn dan wel weer echt heel dik. De overige 18 nummers vind ik wel weer heel saai en wordt nergens nog erg spannend. Nee, als totaalplaatje sla ik dit album over -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In Are You With Me & The Dead Rap zitten dezelfde vocals in het begin, weet iemand waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:13 
 
Hardtraxxer

bramversluis129 schreef:
In Are You With Me & The Dead Rap zitten dezelfde vocals in het begin, weet iemand waarom?


Het zijn mix cuts en Death Rap komt na Are You With Me. Dus ik denk dat het gwn nog de vocal is van Are You With Me
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Mijn uitschieters zijn:Kicking Brutal Shit (zit 30kg drive op die plaat).

Broken Balance schreef:
21. Kickin Brutal Shit (2)
Klinkt alsof een of andere amateur een hardcore plaat in elkaar heeft gezet. Valt onder de zelfde categorie als die lelijke hardcore platen van Minus Militia

Heerlijk dat contrast haha :lol:
Ik zal me vanavond ook eens wagen aan een nietszeggende review van mijn kant.


Parvuz schreef:
Door dit te luisteren weet ik wel hoe goed het Phuture Noize en B-Front album zijn.

En idd, ook dit contrast wordt nu behoorlijk duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 15:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Precies, maar imo is die plaat wel echt een halfbakken poging tot een hardcore plaat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Precies, maar imo is die plaat wel echt een halfbakken poging tot een hardcore plaat. :P


Dat heb ik wel vaker bij hardstyle artiesten die een hardcore plaat maken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Broken Balance schreef:
Precies, maar imo is die plaat wel echt een halfbakken poging tot een hardcore plaat. :P


Dat heb ik wel vaker bij hardstyle artiesten die een hardcore plaat maken >.<


Noisecontrollers kan t anders prima, maarja, dat is dan weer Noisecontrollers xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Broken Balance schreef:
Precies, maar imo is die plaat wel echt een halfbakken poging tot een hardcore plaat. :P


Dat heb ik wel vaker bij hardstyle artiesten die een hardcore plaat maken >.<


Grappig dat het andersom vaak wel goed uitpakt (op die rare Italianen na)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volledige versie van het album staat inmiddels op Spotify :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na Hard Bass had ik heel erg veel zin in dit album! Helaas ben ik 't nu wel eens met heel veel wat hierboven al genoemd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reloaded is echt vet! Lekkere drive en sounds :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 12:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
klapstoel schreef:
Broken Balance schreef:
Precies, maar imo is die plaat wel echt een halfbakken poging tot een hardcore plaat. :P


Dat heb ik wel vaker bij hardstyle artiesten die een hardcore plaat maken >.<


Noisecontrollers kan t anders prima, maarja, dat is dan weer Noisecontrollers xd


De eerste platen van Kasparov waren anders ook niet best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel tracks op dit album ga ik niet eens meer luisteren. Attack, Kill the noise en Reloaded zijn al helemaal schor gedraaid. MF Psycho stond ook echt al een jaar op Soundcloud.

Maar goed, kleine review:

01. The Edge Of Insanity (6)
Vind die melo nog wel nice, maar wordt nergens spannend. Geen onverwachte wendingen of iets dergelijks. Als albumtrack had ik hier iets meer van verwacht. Veel meer eigenlijk. Want wat hoor je er nou eigenlijk van terug? Anderhalve minuut? Kom op zeg..

02. Beware (8)
Een van de beste échte platen van het album. Geen gespeel met kicks, screeches of whatsoever. Gewoon een plaats met een sterke melodie, die lekker doorgetrokken wordt en waar verder geen poespas aan te pas komt.

03. Men Of Steel (Devin Wild Remix) (7)
Beetje lastig oordelen dit. Als track op zich heel vet gedaan. Met name die mid intro, met die kick en de screeches op de achtergrond, is erg vet gedaan. Maar verder vind ik deze track eigenlijk niet remix-waardig. De climax is gewoon hetzelfde, de break is hetzelfde, de vocals zijn hetzelfde.. Die screech die de tweede climax opbreekt is dan wel weer leuk, maar o zo standaard en totaal niet onverwacht oid. Enkel dus een leuke wending gegeven aan de intro, meer niet. Vergeleken met het origineel vind ik deze overall een stuk minder. Dit komt dan ook meer over als een 'Joo Devin kun je even Men of Steel editen want ik moet m'n album opvullen'.

04. Kill The Noise (-)
Hier ga ik geen cijfer aan ophangen, want dat zou veel te laag overkomen, aangezien deze track en met name de anti's echt mijn neus uit komen. De melodie is echt goud, maar daar is het dan wel mee gezegd.

05. Here Comes The Boom (8)
Ik vind dit wel een fijne plaat. Die vocals doen het goed. In de sounds hoor je zowel typische SZP sounds als E-Force sounds terug. Een goede combi dus. Het spelen met die kicks tussen die vocals vind ik ook erg vet. Mid ook erg vet gedaan, met eerst die typische SZP sounds om de kick heen, gevolgd door die van E-Force, erg vet! De melo is ook erg vet en aanstekelijk, en blijft goed hangen.

06. Fuck This Nation (Brutality Remix) (5)
Ik vind deze ronduit kut. De mid is veel te chaotisch, echt wtf. Build up is nog wel leuk, eigenlijk hetzelfde als het origineel. Maar de climax verpest het weer helemaal. Vind de sounds echt niet om aan te horen. Gelijk doorgespoeld. Ik snap ook niet dat iemand van dit formaat op het album van E-Force staat. Niets persoonlijks, maar ik had nog nooit van Brutality gehoord. Ook dit komt dan weer over als opvulling van het album.

07. Stresstest (8)
Hele hele vette track. Als je deze track beoordeelt als je hem de eerste keer luistert kom ik denk ik op een 9 uit. Maar na een paar keer luisteren is de magie ervan af en weet je wat er komen gaat en blijf ik meer hangen op een 7, wat samen een 8 maakt. De sounds vind ik echt bijzonder vet; een soort alarm dat afgaat ofzo roept dit bij me op. Die eerste kicks vind ik minder, maar die tweede zijn echt geweldig.

08. Attention (Digital Punk & Alpha Twins Remix) (4)
Een hele erge verkrachting van het origineel vind ik dit. De opbouw van de track is grotendeels hetzelfde gelaten en aangevuld met lelijkere sounds. En die kick vind ik drie keer niks. Deze ga ik hopelijk snel weer vergeten. Wederom een soort opvulling vanuit het A2 clubje..

09. Cut Your Lungs Out (7)
Erg vette track, dat stijltje van D-Sturb bevalt me wel en hoor je bijzonder goed terug in deze track. Vocals a la Pull the killswitch doen her erg goed bij mij. Melo vind ik heel fijn, ook hier hoor je goed D-Sturb in terug. In de anti komen de E-Force sounds dan weer meer tot z'n recht, leuk, maar had voor mij niet gehoeven die anti. Tweede anti is weer hetzelfde maar dan anders als de eerste, had ook weggelaten mogen worden.

10. Are You With Me (6)
Vind deze track niet veel. Sounds zoals we gewend zijn bij de E-Force en Luna collabs. Deuntje/melo is wel weer lekker, zoals ook in Kill the Noise, de anti is dan weer net zo kut, ook als in Kill the Noise.

11. The Dead Rap (8)
Hele vette track. Deze sounds vind ik echt tering dik, een beetje soortgelijk aan Boomstick. Hele dikke drive in de midintro! Fijn dat de melo ook doorgetrokken wordt, wordt gewaardeerd.

12. Reloaded (6,5)
Standaard trackje. Klinkt nog wel leuk, maar als je deze naast de andere War Force tracks legt hoor je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer. In al die tracks zit heel veel drive en doen het live heel erg goed, in mijn ogen zeker onder een hoog BMP. Maar zo luisterend op Spotify is het al een stuk minder.

13. FTP (E-Force Remix) (8)
Ik heb het origineel eerlijk gezegd nooit vet gevonden. Deze op Rebirth heeft het voor mij helemaal gemaakt. Tering wat komen die kicks hard door. Verder is het niet echt een kwalitatief hoogstandje, maar echt een dancefloor killer. Met die insteek is de track denk ik ook wel in elkaar gezet. Zo zal ik de track dan ook maar beoordelen, een 8.

14. Attack (-)
Veel te vaak gehoord om hier ook maar een oordeel aan vast te kunnen knopen. Vind de vocals vet, sounds ook, goede drive. Maar snel doorgespoeld.

15. Me Against You (5)
Melo doet me helemaal niks. Dat soort melo's hoor je ook te pas en te onpas. Die eerste anti is weer standaard as fuck. Als de melo in de tweede climax komt is het nog wel te doen, dat maakt het voor mij een 5 ipv een 4.

16. Screw Up (6,5)
Hoewel er veel aan deze track is dat me niet zint, zoals die overbodige hoge distortion op de kick, vind ik het toch een prima track. Die mid vind ik erg vet gedaan met die E-Force sounds. De melo is op zich ook gewoon dikke prima. Je weet op dit punt echter al dat er een anti gaat komen, erg jammer. Die E-Force sounds in de build up is dan weer erg vet. Climax vind ik een beetje rommelig door de samenkomst van die kickrolls, sounds en herhalende vocals. Tweede climax is eigenlijk precies dezelfde als de eerste, met een iets andere wending, waardoor het niet meer spannend wordt.

17. One Of A Million (7,5)
Vette sounds en kicks in de mid. Al heb ik het idee dat ik deze sounds al een miljoenmiljard keer gehoord heb nu. Die melo daarna is wel tering vet. De vocals vind ik ook vet en die drive in de climax maakt voor mij eigenlijk heel de track. Wederom een dancefloor killer in mijn ogen, maar geen prachtplaatje ofzo.

18. Pleasure & Pain (8,5)
Hele vette track. Dat sfeertje dat wordt geschept is prachtig. Die vocals en die bliepjes op de achtergrond in de build-up naar de mid zijn echt goud. Die eerste kick met typische Delete sounds is echt tering dik, dan die switch met andere Delete sounds ook tering vet. Dan die eerste kicks in de climax, oooohmygod. Tering wat vet. Die komen live ook zo goed door. Die tweede climax heeft weer een hele andere wending, echt heel vet. Maar hier vind ik die kickswitches een beetje overbodig, alsof ze het erom doen. Eigenlijk had dit best een Delete solo track kunnen zijn, ik hoor bijzonder weinig E-Force invloeden.

19. One (4)
Vocals en melodie is prima te pruimen. Alles wat daarna komt is precies datgeen waar ik nou zo op uitgekeken ben. Die kicks zijn misschien nog wel de slechtste op dit hele album.

20. Psycho (8)
Heel vet gedaan. Deze eigenlijk pas twee keer live gehoord, op respectievelijk CRAFT en Decibel in de zomer. Die sounds en drive is dan precies waarvoor ik E-Force eigenlijk zo waardeer. De combinatie daarvan is gewoon heerlijk en doet het live bijzonder goed. Kan me heel goed voorstellen dat je hiermee een set prima afsluit.

21. Kickin Brutal Shit (8)
Eigenlijk kan ik hier precies hetzelfde over zeggen als Psycho. Tering vette vocals en gvd veel drive. BPM gaat hier wel erg hoog, maar vind het onder deze track niet storend. Wederom een dancefloor killer. Die Seven-invloeden vind ik ook wel leuk om weer te horen. Melo is gewoon weer retevet gevonden.

22. Distorted Noises (7)
Ik ben geen hardcore-liefhebber. Maar dit is wel de soort hardcore waar ik naar kan luisteren. Klinkt prima. Vocals zijn vet, deuntje ook prima. Climax is wel echt tering vet, beetje hetzelfde als One of a million. Prima plaat.

23. Shocked (4)
Over hardcore gesproken, dit vind ik dan weer helemaal niks. Het begin is lekker met dat deuntje en die vocals vind ik ook nog wel vet. Maar die kick is echt lachwekkend.

24. Men Of Steel (Tha Playah Remix) (6)
Goed te pruimen dit. Heel erg vet gedaan op het begin, dat opbreken van die vocals gecombineerd met die kicks. Heel goed tempo verder haha, maar niet echt mijn stijl. Al met al vind ik dit nog wel prima klinken. Hoe verder de track komt begin ik er toch genoeg van te krijgen.

Conclusie:
Na een uur luisteren tot de conclusie gekomen dat dit al met al een matig album is met een paar leuke tracks die je op een hand kunt tellen. Kwalitatief verre van hoogstaand. Het zijn toch echt de 'dancefloor killers' die dit album enigszins maken voor mij. Psycho, Pleasure & Pain, FTP remix, Stresstest en Kicking brutal shit, met hierachter The dead rap, One of a million en Here comex the boom die ook vet gedaan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan de dj's hier, de mid-intro van Stresstest is 155 BPM maar de climax is 160 BPM. Hoe zouden jullie dit oplossen bij het draaien van deze plaat? Volgende plaat inmixen op 160 en dan BPM weer terugschroeven, of volgende plaat gewoon op 160 BPM verder laten lopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Aan de dj's hier, de mid-intro van Stresstest is 155 BPM maar de climax is 160 BPM. Hoe zouden jullie dit oplossen bij het draaien van deze plaat? Volgende plaat inmixen op 160 en dan BPM weer terugschroeven, of volgende plaat gewoon op 160 BPM verder laten lopen?

Volgende plaat inmixen op 160 en daarna opschroeven naar 165 :bomb: :bomb: :bomb:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle