Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frontliner vs. Arcadipane - Outside World 2009 (SCAN041)
Label: Scantraxx
Vinyl: 6 April 2009
WEB: Waarschijnlijk niet

A1 Frontliner vs. Arcadipane - Outside World 2009 (Original Mix)
B1 Frontliner vs. Arcadipane - Outside World 2009 (Arcadipane mix)

Source: Astral music

Samples:
https://www.astralmusic.com/#itemno=AC1 ... =HARDSTYLE
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zal wel part 2 worden van die mashup van Outside Spacer (dus die 2e melo, niet de mashup zelf). Lang niets van Mark Arcadipane gehoord! Stond wel ingeschreven bij Scantraxx, dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 16:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.astralmusic.com/#itemno=AC1 ... =HARDSTYLE
Samples :P srry vergeten erbij te zetten :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

god zij dank hoeven we dus niet te wachten tot Scantraxx Unreleased vol. 2 uitkomt voor deze! :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil Scantraxx gewoon nog even wat geld mee verdienen. En dan nog.. de platen zijn al helemaal kapot gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Hier wil Scantraxx gewoon nog even wat geld mee verdienen. En dan nog.. de platen zijn al helemaal kapot gedraaid.


Dus dit IS Outside Spacer.. Zoals gedraaid door Frontliner?? ZON-DE als die uitgebracht word.. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 17:41 
 
Hardtraxxer

Zie het nut van deze release ook niet in, dit gaat puur om het geld.
Kom liever met een nieuwe release van The Prophet zelf of Scope DJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Hier wil Scantraxx gewoon nog even wat geld mee verdienen. En dan nog.. de platen zijn al helemaal kapot gedraaid.


Dus dit IS Outside Spacer.. Zoals gedraaid door Frontliner?? ZON-DE als die uitgebracht word.. :sick:


Jep. De Marc Arcadipane remix heeft een wat dikkere bass en in het 2e stuk van de climax een andere melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Khadber schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Hier wil Scantraxx gewoon nog even wat geld mee verdienen. En dan nog.. de platen zijn al helemaal kapot gedraaid.


Dus dit IS Outside Spacer.. Zoals gedraaid door Frontliner?? ZON-DE als die uitgebracht word.. :sick:


Jep. De Marc Arcadipane remix heeft een wat dikkere bass en in het 2e stuk van de climax een andere melodie.


Hey Prophet!!! Bedankt he! Uitmelker! :sick: Iedere mafkees gaat dit ding natuurlijk helemaal de vernieling in helpen.. Leuk!! :thumbdown:

Goed dat jullie zo zorgvuldig omgaan met jullie goede marktpositie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 17:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pff jammer idd!!
Er wordt daar (lees: Scantraxx) tegenwoordig alleen nog maar in euro's gedacht... :(

De exclusiviteit van zo'n mashup gaat nu dus volledig ten gronde (was ook al het geval met de HH Saifam Mashup), wanneer je het in de toekomst op een feestje gaat horen denk je: "Oh, fijn, heb je em weer..!!"
:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is leuk voor in de collectie. Daarvoor koop ik hem misschien wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 18:22 
 
Hardtraxxer

helemaal mee eens deze had nooit gereleased mogen worden gaat aleen maar om geld prophet zal wel weer muntjes nodig hebben voor zijn zwembad meej tevullen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj rudestylez schreef:
helemaal mee eens deze had nooit gereleased mogen worden gaat aleen maar om geld prophet zal wel weer muntjes nodig hebben voor zijn zwembad meej tevullen :thumbdown:


Haha, hij is vast geen Dagobert Duck hoor. Maar het klopt wel een beetje wat je zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 18:30 
 
Hardtraxxer

Dennis Aka Mash schreef:
Dj rudestylez schreef:
helemaal mee eens deze had nooit gereleased mogen worden gaat aleen maar om geld prophet zal wel weer muntjes nodig hebben voor zijn zwembad meej tevullen :thumbdown:


Haha, hij is vast geen Dagobert Duck hoor. Maar het klopt wel een beetje wat je zegt.

denk niej dat ie dagobert duck is hoop ik niej voor hem althans maar hij gedraagd zich wel zo ook alles uitmelken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is toch leuk dat ie gereleased word? niet iedereen gaat naar feesten waar The Prophet / Frontliner / Headhunterz staat.

Ik heb deze 10 keer gehoord in totaal ofzo, door livesets en filmpjes, en ik zou het niet erg vinden om hem 50 keer le luisteren :P Is wel fijn als ik deze heb, kan ik hem zelf eens draaien xd

Ik denk niet dat er zo enorm veel geld verdiend word aan een vynil of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 19:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alle posts over geld klopperij vind ik zo ver gaan.. Ik ben het er niet mee eens dat deze gereleased wordt, omdat dit echt zo een track wordt die DJ-tool moet blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 19:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Alle posts over geld klopperij vind ik zo ver gaan.. Ik ben het er niet mee eens dat deze gereleased wordt, omdat dit echt zo een track wordt die DJ-tool moet blijven.

Klopt, het had een DJ Tool moeten blijven, maar dat gebeurd niet omdat men simpelweg geld wil verdienen ten koste van de exclusiviteit die DJ's hebben op een feest bij het draaien van de track...

Dat "geld klopperij" wat wij dus aangeven, is de oorzaak van de release.
Mag toch best in een topic besproken worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hey Prophet!!! Bedankt he! Uitmelker! :sick: Iedere mafkees gaat dit ding natuurlijk helemaal de vernieling in helpen.. Leuk!! :thumbdown:

Goed dat jullie zo zorgvuldig omgaan met jullie goede marktpositie..



x 2

ik koop hem wel, sfeermakertje, maar tis al dik platgedraaid (jammer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Alle posts over geld klopperij vind ik zo ver gaan..


Maar het is wel zo, The Prophet weet goed dat met deze plaat geld te verdienen valt. Net zoals met het origineel alleen is het dan zo jammer dat als ie wat wil verdienen dat er zo'n exclusief plaatje als Outside spacer daar onder moet lijden. ;)

Want ik begrijp het goed, als eigenaar van een goed lopend label wil je veel verdienen. Maar het is gewoon jammer van de exclusiviteit die de plaat had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Teknizion schreef:
Alle posts over geld klopperij vind ik zo ver gaan..


Maar het is wel zo, The Prophet weet goed dat met deze plaat geld te verdienen valt. Net zoals met het origineel alleen is het dan zo jammer dat als ie wat wil verdienen dat er zo'n exclusief plaatje als Outside spacer daar onder moet lijden. ;)

Want ik begrijp het goed, als eigenaar van een goed lopend label wil je veel verdienen. Maar het is gewoon jammer van de exclusiviteit die de plaat had.


maar wat heb je dan liever:

dat iedereen opkijkt naar je label zo van 'woooow scantraxx' + dat de dj's hun exclu's houden?
of dat iedereen zo iets heeft vn och ja die plaat zal ik ooit ook wel hebben aangezien ze toch alles verkopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 20:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is ook zo jammer dat de meerderheid van de Scantraxx liefhebbers niet eens goed luisterd of het nou echt zo fantastisch is.. "Het is Scantraxx dus het is goed".. En daardoor wordt een release als deze goed verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is de exclusiviteit niet al weg? Deze plaat is al vaker gedraaid, iedereen kent hem inmiddels. Deze plaat heeft de magie die hij de eerste paar keer had al verloren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RandM schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Teknizion schreef:
Alle posts over geld klopperij vind ik zo ver gaan..


Maar het is wel zo, The Prophet weet goed dat met deze plaat geld te verdienen valt. Net zoals met het origineel alleen is het dan zo jammer dat als ie wat wil verdienen dat er zo'n exclusief plaatje als Outside spacer daar onder moet lijden. ;)

Want ik begrijp het goed, als eigenaar van een goed lopend label wil je veel verdienen. Maar het is gewoon jammer van de exclusiviteit die de plaat had.


maar wat heb je dan liever:

dat iedereen opkijkt naar je label zo van 'woooow scantraxx' + dat de dj's hun exclu's houden?
of dat iedereen zo iets heeft vn och ja die plaat zal ik ooit ook wel hebben aangezien ze toch alles verkopen..


Dat iedereen opkijkt naar je label zo van 'woooow scantraxx' + dat de dj's hun exclu's houden


Citaat:
Is de exclusiviteit niet al weg? Deze plaat is al vaker gedraaid, iedereen kent hem inmiddels. Deze plaat heeft de magie die hij de eerste paar keer had al verloren.


Maar dan toch vind ik dat hij exclusief moet blijven. De magie zal ooit wel terug komen. Draai spacer maar is als je straks op het zonnige strandje ergens ligt. Zeker weten dat de magie terug komt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Maar dan toch vind ik dat hij exclusief moet blijven. De magie zal ooit wel terug komen. Draai spacer maar is als je straks op het zonnige strandje ergens ligt. Zeker weten dat de magie terug komt. ;)


Daar ben ik het mee eens! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Saimen schreef:
Citaat:
Maar dan toch vind ik dat hij exclusief moet blijven. De magie zal ooit wel terug komen. Draai spacer maar is als je straks op het zonnige strandje ergens ligt. Zeker weten dat de magie terug komt. ;)


Daar ben ik het mee eens! :)


² :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle