Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Here's the next Theracords release!

Geck-o - Alliance

Releasedate: 23 March 2009
Format: Digital

01. Alliance
02. Torture
03. Mindless

Alliance:


Torture:


Mindless:


Alliance :yay: Mindless :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2009 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Morgen @ Juno
:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2009 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alliance - Te lekker intro, verder word het wat te veel van het goede voor mij. 6/10
Torture - Vind de bass niet lekker, verder ook niet veel bijzonders 4/10
Mindless - die break is echt super, en lekkere vocals ook! 8/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2009 15:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

http://www.junodownload.com/products/1407727-2.htm :D

Heb trouwens goede kwaliteit previews op www.theracords.com staan :cool:

Alliance voor mij favo van deze release trouwens en kreeg vandaag te horen dat ie ook gesupport door Kidd Kaos wordt :-D duimen voor BBC Radio 1 airtime dit weekend!! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2009 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen dat jullie wel netjes aan de weg aan het timmeren zijn! Het is zeker een apart stijltje. Niet altijd de mijne (vind dit niet helemaal mijn ding), maar sowieso een dikke plus omdat jullie toch wel de grenzen van de Hardstyle opzoeken en nieuwe dingen proberen. Sexobear vind ik trouwens best lekker! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2009 15:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

THNX :D is ook helemaal de bedoeling om zo divers mogelijk te releasen en logisch dat niet alles naar ieders smaak is. Heb al een paar techno platen uitgebracht, sommige zijn meer hardtrance en sommige neigen erg naar (industrial) hardcore, dus kan niet naar ieders smaak zijn maar het gaat idd erg lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2009 19:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
http://www.junodownload.com/products/1407727-2.htm :D

Heb trouwens goede kwaliteit previews op http://www.theracords.com staan :cool:

Alliance voor mij favo van deze release trouwens en kreeg vandaag te horen dat ie ook gesupport door Kidd Kaos wordt :-D duimen voor BBC Radio 1 airtime dit weekend!! :innocent:


Hee, tof dat je je hier geregistreerd heb :woot: *theracords fan :D*
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 02:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:clap: Theracords fan??? :D WOOHOO super!! Thnx voor de support dan!

Geck-o - Alliance release staat nu #6 in de hardstyle chart en #1 in de hardtrance chart bij Junodownload :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 10:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Met Theracords hebben we dit jaar al 3x een nummer 1 hit gehad (Dj Thera - 2009 EP, Hellraiser & The Engineer - Legion en Geck-o - Smasher) bij junodownload.com en Geck-o - Alliance staat nu op #2!!

Hoe vet zou t zijn als we onze 4e nummer 1 hit zouden krijgen? Dus zou helemaal geweldig zijn als je Theracords wil supporten, check de link naar de chart hier:
http://www.junodownload.com/hardstyle/charts/bestsellers/this-week/releases
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje promotiewerk is nooit weg he?

Sorry, maar ik heb helemaal niets met de stijl van Geck-O. Dus ik zal je helaas niet helpen met het nummer 1 maken.
Word het dan trouwens niet eens tijd om alles ook op bijvoorbeeld Dance-Tunes aan te bieden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 11:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

http://www.dance-tunes.com/label/8300/Theracords

wat zei je? xd

Junodownload is wereldwijd een vd marktleiders dus vandaar dat ik me daar op concentreer. Tevens biedt juno ook wave aan ;-)

In ieder geval Theracords zit op TrackitDown, Dance-tunes (dus ook q-dance music store), junodownload, djshop.de, itunes, audiojelly en nog tig meer in ieder geval genoeg plekken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar eerlijk gezegd is Junodownload zo groot omdta het zoveel House aanbied, en bijvoorbeeld bij Dance-Tunes kun je volgens mij veel makkelijker in de spotlights komen omdat de Q-Dance musicstore zich puur op hardere dance richt. Dus als je daar in de top zoveel staat kun je denk ik meer naam maken.

Ik heb verkoopwaarden gezien op de site van Alphaverb, die AVIO001 release is maar 20 keer gedownload in 3 maanden oid, dus dat is niet zo heel veel. Dit waren de verkoopcijfers op junodownload. Hoe zit dat bij jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 13:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Legaal downloaden staat helaas nog altijd in de kinderschoenen, dus qua aantallen is het nog altijd laag ja, maar de aantallen van Theracords liggen wel degelijk hoger dan dat, ook omdat ik me eigenlijk vooral niet op NL concentreer. In NL is de nustyle 'aan de macht' en is er weinig vraag naar andersoortige harde stylen. Dat ligt in andere landen heel anders ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geck-o heeft wel een lekkere stijl vind ik, maar van al zijn tracks tot nog toe is er geen een die ik beter vond dan zijn remix van Hallucinating :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Geck-o heeft wel een lekkere stijl vind ik, maar van al zijn tracks tot nog toe is er geen een die ik beter vond dan zijn remix van Hallucinating :)

Die hoorde ik inderdaad in de set van Wavolizer, was wel prima!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle