Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2009 18:55 
 
Donateur

Ravenwood schreef:
niet getreurd, misschien vind jij de DVD wel mooi. want toch staan er wel een paar lekkere tracks op. alleen is de montage gewoon slecht en ze verwisselen van camera's vaak op het verkeerde moment.

Anders probeer ik wel het geld terug los te krijgen bij m'n moeder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2009 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
niet getreurd, misschien vind jij de DVD wel mooi. want toch staan er wel een paar lekkere tracks op. alleen is de montage gewoon slecht en ze verwisselen van camera's vaak op het verkeerde moment.


Ja, vooral het laatste nummer van Donkey Rollers LIVE!
Damn, die is hard zeg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 10:32 
 
Hardtraxxer

Had wel verwacht dat de Fusion of Sound en/of Followers op de DVD zou staan. Dat zou dan wel weer een dikke pluim zijn. Dvd is wel leuk voor in de verzameling. Hoe Luna begint is wel geniaal :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hem nu een week! Voor 22 euro gekocht bij de Free Record maar ben er niet echt tevreden over!
Het geluid van de DVD is dramatisch! Je ken hem niet lekker laten knallen, zoals bijv, dat bij de Qlimax DVD 2008 wel heerlijk kan! De intro's vind ik wel dik maar ik moet er wel geluid bij hebben wat het nog dikker maakt! En dat is niet echt het geval....Miskoop! 22 euro naar de tyfus!

The making off is trouwens wel grappig om te zien :thumbup: Maar voorderest......... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2009 22:43 
 
Donateur

Heb hem daarstraks al uit de brievenbus kunnen halen hier, nu ga ik hem bekijken ^^

Update: DVD is niet zo goed eigelijk, ach ja -.-
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle